فال شنبه ۸ مهر ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

اگر شما اخیرا در فکر ایجاد تغییراتی در کار تکراری و روتین خود بوده اید امروز دیگر روز عمل است. صحبت درباره یک نمایش نیست؛ ماه جدید در ششمین خانه از “جزییات” پیشنهاد می کند که برداشتن قدم های کوچک ایده کوچکی است. هر چیزی که تولید و کارایی شما را افزایش بدهد مفید است حتی ایجاد یک برنامه برای خودتان که بتوانید شروع خوبی داشته باشید. اما تا فردا صبر نکنید؛ شما نیاز دارید که امروز کاری برای لذت بردن از لحظه حال انجام دهید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

ممکن است شما فکر کنید که در روزهای آینده یکی از اطرافیان شما می تواند برایتان مشکلی ایجاد کند. تلاش برای جلوگیری کردن از پیشروی این مشکل می تواند سازنده باشد، اما نباید سعی کنید که مانع بیان کردن ترسها و خشمهای طبیعی بشوید. اگر شما واقعاً می خواهید این مشکل حل شود باید به دیگران هم اجازه بدهید که در مورد خود صحبت کنند، آن وقت قادر خواهید بود که با فکری باز تصمیم بگیرید.

فال متولدین خرداد:

دوری کردن از تنش ها به خصوص اگر از آنها خسته شده باشید، ایده خوبی به نظر می رسد. اما این کار زیاد هم ساده نیست، برای اینکه صلح و آرامش درونی که قبلاً تجربه کرده اید،ممکن است اجازه ظهور پیدا نکند. زمانی که شما تشخیص بدهید هیچ اجباری وجود ندارد که گزینش شما همه چیز و یا هیچ باشد، شما خیلی زود پیشرفت خواهید کرد.

فال متولدین تیر:

اعتماد کردن به درک مستقیم خود یا بینش تان امروز بسیار مهم به نظر می رسد، به خاطر اینکه ممکن است حقایق بسیار پیچیده به نظر برسند و فهمیدن اینکه کدام یک درست و کدام غلط کمی سخت باشد. اگر طبق روال هر روز پیش بروید و بخواهید آن گونه مسایل را تجزیه و تحلیل کنید احتمالا در دریایی از جزییات گیج کننده غرق خواهید شد. و ممکن است حتی به بهترین راه حل موجود نیز نرسید. اطلاعات را بررسی کنید و بعد آن را درکناری قرار دهید. آخرین تلاش شما احتمالا درنهایت بهترین جواب مشکل شما خواهد بود.

فال متولدین مرداد:

ممکن است امروز کسی برای شما یک داستان بسیار بلند تعریف کند و شما اصلا متوجه اغراق کردن او نشوید. معمولا شما دروغگویی را دوست ندارید. اما موضوع اصلی این است که شما چگونه می توانید عمدا خود را فریب دهید تا داستان دروغی را باور کنید. رویاپردازی مهم است اما نکته لازم و ضروری این است که بدانید واقعیت چیست و خیال و رویا کجاست.

فال متولدین شهریور:

امروز اگر کسی بتواند شخص دیگری را خراب کرده و به منجلاب بکشاند، آن شخص شما خواهید بود!! اما شما از کسی پول قرض نگیرید، چرا که برای چیزهایی که تا بحال دریافت کرده اید باید سخت تلاش کنید. در برابر گرفتن هر نوع کمک و حمایت مالی مقاومت کنید. با پول قرض کردن حتی اگر الان کارتان راراحت کنید، ولی بعدها باید بسیار تلاش کنید تا اوضاع به حالت اول برگردد.

فال متولدین مهر:

امروز شما با حس استقلال طلبی و آزادی خود منبع الگوی دوستانتان شده اید، این حالت وقتی که شما تمام تصمیمات خود را با ایده های عالی و حقایق فیلسوفانه هدایت می کنید، اتفاق می افتد. ولی آنطوری که دیگران فکر می کنند شما نمی توانید بین عقل و احساس خود تعادل ایجاد کنید. از درمیان گذاشتن مشکلات خود با دوستانتان هراس نداشته باشید، اگر این کار بکنید در نظر آنها مهربان تر و دوست داشتنی تر از قبل به نظر می رسید.

فال متولدین آبان:

امروز شما در کارتان کمی به مشکل برخواهید خورد و اگر این اتفاق بیفتد دیگر چیز زیادی آن طور که انتظار داشتید برایتان روشن نخواهد شد. خوشبختانه کارتان به جاهای باریک نمی کشد!! به جای اینکه برای چیزهایی که دوست دارید بجنگید، آرامش داشتن و انعطاف پذیر بودن را تمرین کنید. از توانایی های جسمانی طبیعی خود استفاده کرده تا روزتان را از این حالت و وضعیت مشکل بیرون آورید.

فال متولدین آذر:

حفظ کردن و مخفی کردن احساست چیزی جدیدی نیست، اما شما امروز شاید بتوانید با ارائه دلیل راز داری و مخفی کاری خود را منطقی نشان بدهید. به جای اینکه با فاش کردن احساسات تان به افراد دیگر ازاد برسانید، ترجیح می دهید از آنها بخواهید که نقاط ضعف خود را بیان کنند. هم اکنون گوش کردن از حرف زدن آسان تر است، مگر اینکه با یک دوست قابل اطمینان باشید. اما در این مورد هم مواظب باشید زیاد حرف نزنید.

فال متولدین دی:

امروز شما مملو از احساسات قوی هستید که حتی فکر می کنید خیلی پیش از این به موفقیت رسیده اید، اما یک چیز خاطرات مربوط به گذشته شما را دوباره زنده کرده است. اگر شما شرایط جدید خود را با گذشته خود پیوند دهید، برایتان مشکل درست می شود. شما فقط باید به واکنش ها و عکس العمل های خود در گذشته توجه کنید، برای اینکه اگر خواهان پیشرفت کردن هستید باید از آنها درس گرفته تا بتوانید فراتر از عادت های قدیمی خود رفتار کنید.

فال متولدین بهمن:

امروز روز مناسبی برای فراموش کردن برنامه های دراز مدت و تعهدات عملی نشده می باشد. آنها از بین نمی روند اما به منظور رسیدن به یک بینش جدید لازم است که بین شما و هدفهایتان فاصله بیفتد. این اتفاق شبیه یک مرخصی یا تعطیلات کوتاه مدت است. امروز فقط به چیزهایی بپردازید که نیاز به توجه فوری دارند و فعلاً به فکر استراحت و آرامش نباشید.

فال متولدین اسفند:

امروز اگر یک فرد توانا و قدرتمند بر شما سخت گیری کند، این تعامل و برخورد رودررو و دونفره ممکن است به مذاق شما خوش نیاید. خوش بختانه هم اکنون تعاملات افراد گروه خیلی مهربانانه تر شده است، اما حالا که خورشید در یازدهیمن خانه تان یعنی خانه دوستان به پلوتو ملحق شده است، هر فردی نیز میزان شور و هیجان خاص خودش را دارد. به جای اینکه فکر و حواس خود را روی افراد دیگر متمرکز کنید، تا جایی که امکان دارد بیشتر از آنها به احساسات خود توجه کنید. متمرکز کردن انرژی خود بر روی چیزهای مثبت بیشتر از آن چیزی که فکر می کردید بهتان کمک می کند.