فال امروز شنبه ۷ اسفند ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

اگرچه ممکن است برای کارهایی که امروز باید انجام دهید زیاد دل و جرأت نداشته باشید، اما این توانایی را دارید که روی کارهایتان تمرکز کنید. حواستان جمع باشد، برای اینکه انجام دادن این کارها آنقدر از شما انرژی می گیرد که ممکن است شما جنبه های اجتماعی در میان دیگران بودن را نادیده بگیرید. حتی اگر تعادل برقرار کردن بین کار و تفریح خیلی مشکل به نظر برسد، به وجود آوردن این تعادل در طول روز باعث رضایت بیشتر شما خواهد شد.

 

فال متولدین اردیبهشت:

شما در این روزها دارای ایده ها و نظرهای تازه ای هستید اما برای پیش برد اهداف تان به کمک شخص یا اشخاصی احتیاج دارید، زیرا در این صورت با اطمینان بیشتری مسیر پیشرفت را طی می کنید. توصیه می کنیم هر چه سریعتر اقدام کنید زیرا سکون و بی حرکتی باعث می شود انگیزه اولیه در راه ترقی را از دست بدهید. اما تلاش زیادی برای رسیدن به قله باید صرف کنید زیرا قله ای که مورد نظر شماست، قله خیلی مرتفعی است، پس در نیمه راه دلسرد نشوید زیرا قله در انتظار شما است. البته اصلا نباید عجله کنید زیرا عجله باعث می شود که از مسیر اصلی منحرف شوید.

 

فال متولدین خرداد:

امروز شما کارهای بسیار زیادی دارید که باید در محل کار به آنها بپردازید، به گونه ای که حتی شاید نفهمید که از کجا شروع کرده اید. به جای اینکه دیگران را درگیر مشکل خود بکنید، بهتر است که سریع دست به کار شده و تا حد توانتان تلاش کنید. زمانی که به جای کنترل کردن یک موضوع فقط تظاهر به انجام دادن این کار می کنید در حالیکه واقعاً آن را انجام نداده اید، این رفتار شما بسیار مشهود و بارز است.

فال متولدین تیر:

عموماً شما توانایی این را دارید که با یک رفتار معقول با دیگران همکاری متقابل برقرار کنید. با وجود این امروز برایتان سخت است که تعادلی منطقی بین الهامات درونی و عمل کردن به برنامه های خود ایجاد کنید. در حالی که شما از اصول خود پیروی می کنید عاقلانه ترین راهبرد این است که همه چیز را رها کرده و به خدا واگذار کنید.

فال متولدین مرداد:

شما اکنون نمی توانید آهسته و یکنواخت حرکت کنید، برای اینکه دیگران خواسته های خیلی زیادی از شما دارند. آنها حتی شاید فکر می کنند که شما می خواهید تمام وقت تان را با آنها بگذرانید. حتی اگر شما دوست داشته باشید که در خوشی هایشان با آنها همراه باشید، اما ایده انجام دادن این کار از خود عمل جذاب تر است. اگر فکر می کنید که بعداً از انجام دادن این کار پشیمان می شوید، در فعالیت های گروه خاصی شرکت نکنید.

 

فال متولدین شهریور:

اگر شما در طول روز توانستید خیلی زود مشکلات مالی تان را برطرف کنید، باید توانایی این را پیدا کنید که به برنامه های منظم همیشگی تان برگردید. اما وقتتان را با پرداختن به جزئیات تلف نکنید و به دنبال این باشید که نکات مبهم را هر چه سریعتر رفع کنید، به خاطر اینکه مشکلات حل نشده اگر خوب مدیریت نشوند دوباره رشد خواهند کرد.

 

فال متولدین مهر:

حالا که ماه وارد هشتمین خانه شما یعنی خانه صمیمیت شده است، احساساتتان نیز شدیدتر شده است. شما دوست دارید همه چیز را شفاف و زیبا نگه دارید، اما افراد دیگر لزوماً از این قانون پیروی نمی کنند. شما شک دارید که آیا به مراحل بعدی بروید و یا تا موقعی که سازگاری و تعادل خود را دوباره به دست نیاورده اید صبر کنید. دست برداشتن از مقاومت سبب می شود مسیر سرنوشت شما را به دور دستها ببرد.

 

فال متولدین آبان:

 

شما امروز به طور کامل توانایی دفاع کردن از خودتان را دارید، برای اینکه کاملاً آماده کار کردن هستید و فقط باید بلند شده و دست به کار شوید. خوشبختانه شما با دنیای معنوی درونتان ارتباط برقرار کرده اید، بنابراین طبیعت پرشور و حرارت شما می تواند منبع الهامی برای افراد دیگر نیز باشد.

 

فال متولدین آذر:

به جای اینکه هر موضوعی را بارها و بارها تجزیه و تحلیل کنید، سعی کنید که با یک روش خوب شروع به فعالیت کرده و بعد ببینید که چه اتفاقی می افتد. افکارتان فقط می توانند شما را به دوردستها ببرند و واقعاً به هیچ روشی نمی توانند به شما بگویند که دیگران اکنون در مقابل عمل شما چه واکنشی نشان خواهند داد. بهترین نتایج ممکن را در ذهن تصور کنید؛ فقط زمان می تواند به شما نشان دهد که نقشه های شما مؤثر بوده است یا نه.

فال متولدین دی:

عجیب این است که اگر دیگران واقعا شما را مورد حمایت خود قرار دهند یا اینکه کارهای شما را با سرتکان دادن تصدیق کنند شما بیشتر از آنکه باید نگران می شوید. حقیقت این است که اگر کسی برخلاف پیشرفت شما حرکت کند قادر هستید که به او بگویید و اگر بخواهید با او بجنگید فقط انرژی هدر دادن است. فقط پیش بروید. باید زمانیکه در جهت تحقق اهداف تان گام برمی دارید خوشحال باشید و از کار خود لذت ببرید نه اینکه فقط به فکر رسیدن به آنها باشید.

 

فال متولدین بهمن:

 امروز شاید برایتان سخت باشد که زندگی عادی هر روزه خود را داشته باشید، و به نظر می رسد این میان یک چیزی غلط است. خوشبختانه، این ناراحتی کوچک شما باعث می شود که وظایف ناتمامی را که کنار گذاشته بودید به پایان برسانید. با کمی کمک از طرف دوستان، می توانید ناراحتی هایتان را در کار تخلیه کنید، به جای اینکه همیشه در میان کارهای ناتمام خود بمانید.

 

فال متولدین اسفند:

امروز برای شما روز پرکار و پر مشغله ای است، به خصوص اگر شما از یک دوست یا همکار یاری نگیرید. خوشبختانه شما فرصتی دارید که اوضاع را به نفع خود تغییر دهید. به جای اینکه با نارضایتی شخصی در مورد شرایط جدیدتان صحبت کنید، به آنچه که در جهان شگفت انگیز مادی و معنوی تان اتفاق افتاده است شکل تازه ای دهید؛  این سخن به معنی این نیست که شما نیاز دارید که بیشتر داشته باشید، بلکه به معنی این است که شما باید به خاطر نعمتهایی که دارید شکرگزار باشید.