فال امروز شنبه ۵ فروردین ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

اگر از رقابت های بی رحمانه خسته شده اید، الان می توانید خودتان را برای یک مرخصی از محل کارتان آماده کنید. این مرخصی می تواند به اندازه یک روز کوتاه باشد، ولی می تواند احساسات عمیق شما را نسبت به آنچه که از زندگی می خواهید بیدار کند. اگر نتوانستید هر تغییر مهمی که دلتان خواست ایجاد کنید ناراحت و مایوس نشوید. هم اکنون نزدیک تر کردن رویاهایتان به واقعیت شاید بهترین استراژی ای باشد که می توانید داشته باشید.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

موجی قدرتمند از عدم اطمینان امروز شمارا  به طور کامل شسته و با خود می برد! و شما می فهمید که چند روز آینده سخت تر از آن چیزی است که فکر می کردید. اما حالا برای شما سخت است که جلوتر از چند روز آنیده را ببینید و نهایی کردن برنامه هایتان امری غیر ممکن است. متاسفانه امروز تمام توانایی هایتان تبدیل به استرس و نگرانی می شود. اما از شما انتظار می رود تا که تا موقعی که آبها از آسیاب بیفتد فقط صبر کنید و فعلا تصمیم نهایی نگیرید.

 

فال متولدین خرداد:

اکنون شما می خواهید دوستانتان درکتان کرده و به شما احتیاج داشته باشند، اما ممکن است دوست نداشته باشید هرکاری که آنها از شما می خواهند را انجام دهید. شما در مرز بین جهان درونی و دنیای بیرونی تان گرفتار شده اید. تا موقعی که شما کاملاً کاری را شروع کنید برآورده کردن انتظارات مردم راحت به نظر می رسد. اگر نمی توانید کاری را انجام دهید تعهد ندهید، فقط به آنهایی که واقعاً قصد انجامشان را دارید جواب مثبت بدهید.

فال متولدین تیر:

زمان منطقی فکر کردن دیگر تمام شده است. همین الان تمام وظایف خود را فراموش کنید و کار خیلی جالبی انجام بدهید که تا به حال انجام نداده بودید. هرکاری که باشد فرقی نمی کند مثل بازی اسکیت، رقصیدن و یا غذا خوردن در یک رستوران جدید، فقط از خانه بیرون رفته و این کار را بکنید. امروز قانون برای شما این است:اگر کاری که می خواهید انجام دهید به کسی صدمه نمی زند و شما را هم خوشحال می کند پس حتماً آن کار را بکنید.

 

فال متولدین مرداد:

شما نمی خواهید اگر کسی به شما پیشنهاد کاری را داد آن را قبول کنید حتی اگر وی می دانست که این کار از عهده شما بر می آید که موقعیت خاصی را اداره کنید یا اینکه برنامه دیگری  را به شما پیشنهاد داد. اما این درباره انتخاب  کار درست در برابر غلط نیست. در حقیقت، می تواند حق با هر کسی باشد. به طور آشکار، راه های زیادی برای رسیدن به اهداف یکسان وجود دارد، اما اینکه شما راه خودتان را بروید باعث می شود که دل تان نیز با کار همراه باشد و شما را قادر می سازد که باقی مانده احساسات خود را برای رسیدن به اهدافی متعالی تر یکپارچه و هماهنگ کنید.

 

فال متولدین شهریور:

شما در نقطه شروع ماجرایی بزرگ ایستاده اید و آنچه که هم اکنون یاد می گیرید اساس و بنیاد چیزهایی است که پیش رو دارید. اگر یک بار عزم خود را جزم کنید و حرکت در مسیر تقدیر و سرنوشت خود را در پیش بگیرید، واقعا هیچ محدودیتی برای کارهایی که می خواهید انجام دهید وجود نخواهد داشت. از بزرگ فکر کردن نهراسید؛ فقط به یاد داشته باشید که باید افکارتان را با روشی کاربردی و منطقی ارائه کنید.

 

فال متولدین مهر:

شما امروز می توانید در خرج و مخارجتان تغییراتی ایجاد کرده و راهی را پیدا کنید که فشار مشکلاتی که بر دوشتان سنگینی می کند را کم کنید. اگر شما به واسطه اصلاحات بسیار کم اما مهمی که در روش پول خرج کردنتان ایجاد کرده اید ولخرجی هایتان را کمتر کنید، به زودی می توانید نتایج مثبت آن را ببینید.

 

فال متولدین آبان:

 

قبل از اینکه تعطیلات آخر هفته فرا برسد نباید نگران آن باشید. و الان کاری را انجام بدهید که از انجام دادنش لذت می برید. برای اینکه ماه برج اسد در سومین خانه شما قرار گرفته است و احتمالاً باعث می شود امروز روز هیجان انگیزتری داشته باشید. اما بیش از حد هیجان زده نشوید وگرنه بعداً از کارهایی که کرده اید پشیمان خواهید شد. درگیر شدن با مسائل عاطفی از زدون آنها از ذهن لذت بخش تر است.

 

فال متولدین آذر:

شما وقت و انرژی تان را بر روی تعطیلات و یا ثبت نام کردن در یک رشته درسی صرف می کنید. هرکدام از این دو راه که برگزینید، در عین حال که شما را با عدم اطمینان نسبت به آینده روبرو می کند، خوش بینی شما را نیز رفته رفته کم تر می کند. به هر حال نیازی نیست که ریسک کردن را عقب بیندازید و یا اینکه از شدت آن بکاهید. شما مجبور نیستید برنامه های خود را کنسل کنید؛ فقط لازم است که نسبت به آنها واقع بینانه تر رفتار کنید.

فال متولدین دی:

خاطره ای قدیمی مربوط به دوران کودکی و یا مشکلی عاطفی مربوط به گذشته خانواده امروز از ضمیر ناخودآگاه شما بیرون آمده و تمام زندگی شما را تحت تاثیر قرار می دهد. هرچقدر که سعی کنید آن را مخفی کنید، قوی تر می شود. الان بهترین کار این است که کسی را که خیلی بهش اطمینان دارید پیدا کرده و داستان خود را به او بگویید، حتی اگر قبلاً هم این کار را کرده باشید باز بهترین روش است. دوباره عنوان کردن این مساله بهتان کمک می کند چیزهایی جدیدی راجع آن بفهمید.

 

فال متولدین بهمن:

امروز احتمالا با نیرویی بسیار خلاقانه از خواب بیدار شده اید و آماده اید که روزتان را به روزی بسیار خاص تبدیل کنید، اما تصمیمات تان احتمالا به خاطر شرایط غیر قابل انتظاری لغو می شود یا ممکن است رئیس تان به شما ماموریت سخت و دشواری محول کند یا دوستی از شما انتظار مساعدت و یاری داشته باشد، ولی بهر حال شما مجبورهستید زمان زیادی را برای کار بگذارید، به جای اینکه به تفریح و گردش بگذرانید. به یاد داشته باشید اکنون بادهای مهمی در آسمان زندگی شما در حال وزیدن است، پس وقت خود را برای این تلف نکنید که در مقابل شرایط غیرقابل اجتناب ایستادگی کنید.

 

فال متولدین اسفند:

شما با راه حل هایی که پیش رو دارید موافق هستید، اما هنوز هم با انتخاب های بسیاری روبرو هستید. اخیرابه خاطر کارهای زیادی که برای انجام دادن دارید احساس پریشانی و نگرانی می کنید، مخصوصا اگر بدانید که باید بعضی آشفتگی هایی که در زندگی تان وجود دارند را محدود کنید. خوشبختانه، شما از اتصال عطارد و پلوتون کمک دریافت می کنید؛ و سرانجام می توانید هر کاری را که در ذهن تان به آن فکر می کنید انجام دهید.