فال امروز شنبه ۳ تیر ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما می توانید به طور کامل کارآیی خود را به نمایش بگذارید، اما هنوز موضوعی وجود دارد که باعث می شود شما به عقب برگردید. شما نمی دانید که برای پروژه اخیرتان چقدر باید تلاش بکنید. و با وجود اینکه شما مجبورید تضادهای بین آرزوهای شخصی و مسئولیتهای اجتماعی را مدیریت کنید، شاید از طرف کسی که شما را خیلی خوب نمی شناسد و زیاد با شما صمیمی نیست برایتان مشکلی به وجود بیاید. اینک سعی نکنید زندگی خود را قسمت بندی کنید؛ فقط هرچیز خوبی که وارد زندگیتان می شود را قبول کنید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز نیازی نیست که منتظر دستورالعمل های رئیس خودتان بمانید، برای اینکه شما می توانید به راحتی بفهمید که او از شما چه می خواهد. ولی باز هم باید حواس خود را جمع کنید، وگرنه فرجام بدی خاوهید داشت که اصلاً قابل توجیه نخواهد بود. به جای اینکه با انجام دادن کارهای بی اهمیت وقت باارزش خود را تلف کنید، از نگرش های سازنده خود بهره بگیرید.

فال متولدین خرداد:

شور و اشتیاق شدید شما می تواند در روابطتان با یکی همکاران یا با نامزدتان باعث بروز اختلاف بشود. اما زیاد صحبت کردن در این مورد فقط تأثیر منفی می گذارد، مگر اینکه شما در جستجوی حقیقت و راستی باشید. مردم از این اخلاق شما که خیلی راحت حرف می زنید و خیلی راحت هم قول می دهید خسته شده اند. فراموش نکنید که نباید در مورد یک کار صحبت کنید بلکه فقط باید آن را انجام دهید.

فال متولدین تیر:

اگر یکی از دوستان نزیک شما بخواهد بر خلاف حدودی که شما برای خود تعیین کرده اید خودش را بالا بکشاند و پیشرفت کند، شاید شما از نظر احساسی خودتان را کنار بکشید و یا شاید فقط به طور کامل از این شرایط فاصله بگیرید. شما با این نوع رابطه احساس راحتی می کنید و البته به تغییراتی که صمیمیت بیشتر در زندگی تان پدید می آورد اطمینان ندارید. اگرچه شما راحت تر هستید که مشاهدات خود را نادیده بگیرید، اما بهتر است در مورد نگرانی های خود با دیگران صحبت کنید.

فال متولدین مرداد:

امروز اهمیت دادن به مسائل شغلی، شخصی باید برای شما در اولویت قرار داشته باشد. این سخن به معنی این نیست که شما موقع حل کردن مشکلاتی که در زمینه شغلی به وجود آمده اند غیرحرفه ای عمل می کنید، بلکه بدین معنی است که زمانی که ذهن شما نگران چیز دیگری است نمی توانید کارتان را تمام کنید. مسئولیت خطیر حل کردن یک مشکل غیرقابل حل را به عهده گرفتن فکر شما را از توجه کردن به موضوعات دیگر باز می دارد و باعث می شود بعدها در زمینه های کاری دیگر هم تواناتر شوید.

فال متولدین شهریور:

امروز یک نفر از راه می رسد که حامل پیام های بدی برای شما است، اما شما نباید کورکورانه حرف های دیگران را قبول کنید. با این حال حرف های دیگران، بخصوص اگر شما روحیه انتقادپذیری داشته باشید، می تواند روی شما تأثیر بگذارد. به نظرات دیگران گوش بدهید، اما سعی نکنید که آنها را به خودتان بگیرید. اگر شما بتوانید بدون اینکه احساساتی شوید حقیقت را بشنوید، خواهید توانست از آموخته هایتان در جهت بهتر کردن زندگی تان استفاده کنید.

فال متولدین مهر:

شما بزرگترین شانس زندگی تان را در روزهای آینده تجربه خواهید کرد، بهتر است با فکر و منطق مطلق پیش بروید، مانع احساسات تان شوید و اجازه ندهید تنها احساسات تان شما را پیش ببرد زیرا در این صورت شانس خود را به راحتی از دست خواهید کرد.

فال متولدین آبان:

 با وجود اینکه شما از تمام جذابیت خود برای رسیدن به آن چیزهایی که می خواهید استفاده می کنید اما احتمالا شخصی متوجه اشارات شما را می شود.  اما برعکس مسائل واقعی برای شما امروز توسط دیگران قابل مشاهده نیستند. مشکل اصلی رابطه بین شخصیت و روح شماست. و خوشبختانه بهترین دوستان تان می دانند که نباید براساس ظاهر شما قضاوت کنند. در وهله اول باید در رابطه با انگیزه های خود روراست باشید . بدین ترتیب از نتیجه این کار شگفت زده خواهید شد.

 

فال متولدین آذر:

هم اکنون شما از اینکه سرتان شلوغ باشد لذت می برید، اما منطقی نیست فعال بودن و فعالیت داشتن را با خوشبختی و سعادت یکی بدانید. این روزها دانستن اینکه چه چیزی مناسب و خوب است سخت شده است و شما قبل از اینکه تشخیص بدهید نمی توانید کارهایی که شروع کرده اید را ادامه دهید، خودتان را خسته خواهید کرد. حتی اگر ضعف و ناتوانی تان خیلی جدی به نظر نمی رسد، از حذف کردن بخشی از برنامه هایتان نهراسید.

فال متولدین دی:

فقط کار کردن و تفریح نداشتن همه افراد چه زن و چه مرد را خسته می کند، پس امروز از خانه بیرون بروید و قدری تفریح کنید. البته تا موقعی که شما کارهایتان را تمام نکرده اید این کار غیر ممکن است، اما شما اکنون در حین اینکه کار می کنید برای لحظه کوتاهی می توانید کمی هم خودتان را سرگرم کنید. تمام کارهایی که لازم است انجام شود بیان کننده تصورات شماست و سپس باعث می شود شما روی کارهایی که باید انجام دهید متمرکز شوید بنابراین آخر هفته کاملاً برای تفریح کردن آمادگی خواهید داشت.

فال متولدین بهمن:

همچنانکه روز آغاز می گردد، کارهای بسیار جدی شما نیز شروع می شود چنانچه در طول روز می فهمید که کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و وقتی برای از دست دادن ندارید. خوشبختانه، در تعطیلات گذشته تفریح کرده اید و الان آماده اید که روی کاری که در دست دارید متمرکز شوید. هر تغییری که لازم است، در رفتار و روش خود بدهید و ومشغول به کار شوید چرا که واقعا زمانی برای هدر دادن ندارید. پس همین الان شروع کنید!

فال متولدین اسفند:

امروز شما می توانید به خود بقبولانید که روابط دوستانه خیلی خوبی دارید. حتی اگر بدانید مسائل پیچیده ای وجود دارد که نیاز به توجه و حل شدن دارند، با این حال ترجیح می دهید فعلاً به جای حل کردن این مسائل از حقایق فاصله بگیرید. نگاه کردن به توانایی های ناشناخته دیگران کار بدی نیست، اما نباید جایگزین حقایقی بشود که درست جلوی چشمتان قرار دارد!