فال امروز شنبه ۲ اردیبهشت ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز به دنبال پیدا کردن راه چاره ای برای مشکلات حل نشده تان هستید، ولی حرف زدن در این مورد به آن خوبی که انتظار دارید پیش نخواهد رفت. در هر صورت سرکوب کردن احساساتتان در دراز مدت راه حل خوبی نخواهد بود. باید سعی کنید برای رسیدن به توافق با طرف مقابلتان کنار بیایید و احساسات او را نیز درک کنید و به او هم حق بدهید. این کار زمینه لازم برای رسیدنبه نقاط مشترک و تفاهم را فراهم خواهد کرد. در زمینه روابط عاطفی امروز برای شما روز رهایی و پیش رفتن است. اگر به فکر بهبود رابطه تان هستید باید خیلی زود خودتان را از آنچه دست و پایتان را می گیرد رها کرده و آغوشتان را به سوی آنچه پیش رویتان است باز کنید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

راه های همیشگی که از صحت آنها برای به انجام رساندن کارهایتان به بهترین شکل ممکن اطمینان دارید امروز برای رسیدن به نتیجه دلخواهتان برای شما کافی نخواهد بود، زیرا شما امروز به دنبال کمال و یافتن بهترین ها هستید. کنار گذاشتن انتظارات غیر منطقی برای به پایان رساندن برنامه ها و کارهایتان همراه با موفقیت ضروری است. کمی از خود گشتگی خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید و به صورتی که اصلا انتظارش را ندارید به کمکتان خواهد آمد. در شرایط فعلی شاید ریلکس کردن به نظرتان سخت بیاید، اما حداقل کمی دراز بکشید تا باتری هایتان شارژ شوند. با شرکت در کلاس یوگا، پیاده روی طولانی مدت در طبیعت و یا گفتگو با کسی که به او اعتماد دارید خودتان را آرام کنید.

 

فال متولدین خرداد:

امروز اگر فرصتی برای وقت گذراندن با بچه هایتان برایتان پیش آمد قدر این فرصت را بدانید و برنامه مخصوصی برای امروزتان بچینید. کودک درونتان را آزاد کنید و شما هم مثل آنها رفتار کنید. تفریحات برنامه ریزی نشده می توانند روزتان را به خاطره ای خوشایند برای خودتان و اطرافیانتان تبدیل کنند، حتی اگر این کار به قیمت کنار گذاشتن برنامه قبلیتان تمام شود. شادی انرژی منفی را از بین می برد، پس هر چقدر که می توانید آن را به اطراف منتقل کنید. ما وقت بسیاری را هدر می کنیم تا کاری کنیم که اطرافیان دوستمان داشته باشند، و خودمان را در قالب هایی می گنجانیم که مناسب ما نیستند؛ خودتان را همانگونه که هستید بپذیرید و نگذارید هیچکس مانع درخشش شما بشود.

فال متولدین تیر:

امروز نسبت به وقت گذراندن با دوستان و نزدیکانتان احساساتی دوگانه دارید. از طرفی دلتان میخواهد که با آنها همراه شوید و از بودن در کنار آنها لذت ببرید، از طرفی دیگر هم نگران این هستید که مبادا مجبور شوید بخاطر آنها وارد بحثی شوید که به شما هیچ ارتباطی ندارد و از آن فراری هستید. انتخاب کردن تنهایی هرچند به اندازه بودن با دیگران لذت بخش نیست، امروز می تواند بهترین گزینه شما باشد، زیرا وقتی تنها هستید نیازی ندارید که در مورد چیزی به کسی توضیح بدهید. فردا برای فعالیت های اجتماعی روز بهتری خواهد بود. آیا حرف مهمی در ذهنتان است که باید با عشقتان در میان بگذارید؟ اکنون زمان خوبی برای مخفی کردن نیست، حرف دلتان و حقیقت را بگویید.

 

فال متولدین مرداد:

شما می خواهید کنترل خودتان را روی برنامه هایی که دارید حفظ کنید، ولی مانع غیر منتظره ای که امروز ناگهان بر سر راهتان قرار خواهد گرفت ممکن است که برنامه هایتان را کمی بهم بریزد. بجای این که برای حفظ برنامه های قبلیتان تقلا کنید و با سرسختی و نگرانی واکنش نشان دهید بهتر است عقلتان را به کار انداخته و انعطاف پذیر باشید. خودتان را با شرایط ایجاد شده تطبیق داده و رسیدن به کارهای اصلی برنامه تان را در اولویت قرار دهید، بعدا هم وقت برای پرداختن به جزئیات وقت گیر خواهید داشت. یادتان باشد به دنبال هر چیزی که بگردید همان را خواهید یافت. پس انرژی منفی را کنار زده و به دنبال بهترین ها باشید تا بهترین ها را به دست بیاورید.

 

فال متولدین شهریور:

امروز پیدا کردن راه حل به سادگی برایتان ممکن نیست و تصمیم گیری در مورد مسائل مادی را برای شما دشوارکرده است. بیهوده به دنبال پیدا کردن راهی برای منطقی نشان دادن ولخرجی هایتان نباشید و سراغ انجام کارهایی که با بودجه تان هماهنگی ندارند نروید. حتی اگر فکر می کنید معامله خوبی را دارید از دست می دهید هم بهتر است پولتان را پس انداز کنید و این کار را برای وقت دیگری بگذارید که نگاهتان نسبت به نیازهایتان منطقی تر است. وقتی از چیزی اطمینان ندارید حفظ احتیاط بهترین گزینه ممکن است. در مورد تعهدات خود به عشقتان فکر کنید و ببینید در رابطه شما چه کسی قدرت را در دست دارد و این نبرد قدرت را به نتیجه برسانید.

 

فال متولدین مهر:

اگر از انتخاب و قضاوت خودتان در رابطه با موضوعی اطمینان ندارید به هیچ عنوان تحت فشار دیگران دست به انتخاب نزنید. این حس تردید شما شاید برای دیگران خوشایند نباشد، ولی می تواند امروز بزرگ ترین نقطه قوتتان باشد زیرا شما قادر هستید هر دو طرف قضیه را با ذهن باز و به دقت مورد بررسی قرار دهید. همین باعث می شود سیاستمدار خوبی باشید و بتوانید بین دو طرف زمینه رسیدن به توافق را فراهم کنید. امروز قدرت بی سابقه ای در خود حس می کنید که نمی توانید آن را نادیده بگیرید، اما در راهی که به سوی موفقیت می رود  اعتدال را فراموش نکنید و محدودیت های خود را درنظر بگیرید، متاسفانه شما یک سوپر قهرمان نیستید!

 

فال متولدین آبان:

 

امروز بادقت بسیاری در هر اتفاق و هر حرفی به دنبال معنا و مفهومی غیر از آنچه در ظاهر آن می بینید می گردید. این کار تنها باعث احساس گیجی و سردرگمی شما خواهد شد زیرا به احتمال زیاد معنای خاصی در این اتفاقات و حرف ها نهفته نیست. این کار تنها با ایجاد این توهم که دیگران از حرف هایشان منظوری دارند می تواند باعث به وچود آمدن دلخوری از اطرافیانتان شود. وقت آن رسیده است که رزومه کاری خود را به روز کنید و چنانچه خواهان یک موقعیت کاری بهتر هستید به جستجوی آن بروید. باید با موسسات و افراد برجسته ارتباط برقرار کنید تا فرصت های بهتری بیابید. وقت گذراندن با افرادی که به شما در رسیدن به اهدافتان می توانند کمک کنند را حتما در برنامه خود جای دهید.

 

فال متولدین آذر:

امروز اگر درمورد چیزهایی که برایتان جالب هستند با اطرافیانتان صحبت کنید به احتمال زیاد دچار ناامیدی خواهید شد، زیرا حرف هایتان برای آنها هیچ جذابیتی ندارند و نمی توانند شور و هیجان شما وقتی دارید در این باره صحبت می کنید را درک کنند. البته اگر انتظارتان را نسبت به عکس العمل آنها بالا نبرید خیلی هم دلسرد نخواهید شد. سعی کنید در بحث هایتان منطقی باشید و با اغراق و زیاده روی در آنها واکنش منفی ایجاد نکنید. اگر برای عشقتان برنامه ای در سر دارید بدانید که فقط با رویاپردازی نمی شود پیش رفت، باید پیش بروید و هر چند کوچک، گام بردارید. ببینید رابطه تان به کجا دارد می رود؟ آیا در همان مسیری قرار دارید که رویایش را در سر دارید؟

فال متولدین دی:

امروز بهتر است سکوت نکنید و نظرات و ایده هایتان در رابطه با شرایط فعلی را بیان کنید. الان وقت خوبی برای ناز و ادا نیست، پس خیلی صریح و راحت نظرتان را بگویید. شاید با مخالفت بعضی ها مواجه شوید، ولی اگر بتوانید از نظرات خود دفاع کنید درست بودن آنها را به دیگران ثابت کرده و حمایتشان را به دست خواهید آورد. وقتی دیگران بدانند موضعتان دقیقا چیست دست از مخالفت و مقاومت در برابر افکار و نظراتتان برخواهند داشت. درست است که عاشق بودن و لذت بردن از رابطه عاطفیتان مهم است، اما آیا احترامی که انتظار دارید را از این رابطه دریافت می کنید؟ آیا به همان اندازه که برای عشقتان مایه می گذارید از جانب او نیز دریافت می کنید؟

 

فال متولدین بهمن:

امروز احساس می کنید که دیگران نسبت به شما، توانایی ها و موفقیت هایتان به اندازه کافی توجه نشان نمی دهند و این مسئله باعث احساس ناراحتی و دلخوری شما شده است. شاید حتی نسبت به یکی از دوستان و یا نزدیکانتان که مورد تحسین دیگران است حسادت کرده و فکر کنید که حق شما را خورده است. ولی حتی اگر خودتان فکر کنید دارید در این مورد بیطرفانه قضاوت می کنید هم تعصب هایی از درون قدرت تشخیص شما را دارند تحت تاثیر قرار می دهند. دیگران را برای احساس بدی که دارید سرزنش نکنیدو به جای این کار سعی کنید عملکرد خودتان را بهتر کنید و این نکته را بدانید که همیشه موفقیت بهترین انتقامی است که می توانید بگیرید.

 

فال متولدین اسفند:

شما اصلا نمی توانید کسانی که وعده و وعیدهای بیش از حد می دهند و بعد به جای انجام وظایفشان وقت خود را به بطالت و خوش گذرانی با دیگران می گذرانند را تحمل کنید. شما نمی خواهید قضاوت کنید، ولی وقتی کسی سهم خودش را از کاری که دارید انجام نمی دهد احساس بسیار بدی به شما دست خواهد داد. متأسفانه انتقاد کردن از دیگران هیچ کمکی به بهبود این اوضاع نخواهد کرد. امروز کمی دندان روی جگر بگذارید و صبر کنید تا ببینید فردا چه اتفاقی خواهد افتاد. چنانچه احساس کردید که رابطه عاطفیتان با مشکل مواجه است از کسانی که روزی در جایگاه امروز شما بوده اند کمک بخواهید و مطمئن باشید که آنها با روی باز به شما کمک کرده و شما را راهنمایی خواهند کرد.