فال امروز شنبه ۲۸ اسفند ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

این روزها برای شما روزهای بسیار سختی است، بنابراین پیدا کردن یک روش مفید برای ابراز کردن احساسهایتان امری حیاتی است. در حالیکه واکنش سریع به عملکرد دیگران نشان ندادن ابتدا از شخصیت شما بعید به نظر می‌رسد، اما قبل از اینکه کاملاً تنش‌ها را فرو بنشاند شما را قادر می‌سازد آنها را مدیریت کنید.فال روزانه

 

 

فال متولدین اردیبهشت:

با وجود اینکه هفته کاری شما تمام شده است ولی باز هم فکرتان مشغول کار است. شاید شما دوست داشته باشید که شرایط خودتان را تغییر دهید، ولی روش درستی نیست مگر این که یک برنامه‌ریزی طولانی مدت داشته باشید. شاید عملکرد از روی غریزه الان جذاب باشد اما شیوه محافظه کارانه مفیدتر خواهد

 

فال متولدین خرداد:

شما امروز احساس خیلی خاصی نسبت به اتفاقات درست و نادرستی که پیرامونتان رخ می‌دهد دارید. شما توانایی قضاوت کردن فوق العاده‌ای دارید، چرا که هم اکنون قدرت قضاوت شما خیلی قوی شده است و همچنین توانایی دیدن هر دو جنبه یک سئوال به آن اضافه شده است. فقط فراموش نکنید حرف شما سخن نهایی نیست، پس فقط به عنوان یک فرضیه آن را بیان کنید. به افراد دیگر زمان بدهید، آنها نیاز دارند خودشان به آگاهی برسند.

فال متولدین تیر:

امروز ممکن است افرادی وجود داشته باشند که بخواهند به شما تکیه کنند، در حالیکه شاید شما توانایی کمک کردن به آنها را نداشته باشید. اما شما می‌توانید برای فردی که دوستش دارید نقش حامی را ایفا کنید. شاید شما این قدرت را دارید که هممه چیز را به وضوح ببینید و این خصلت شما را تبدیل به فردی آینده‌نگر کرده است.

 

فال متولدین مرداد:

شما با روشهای انجام دادن کارها که خارج از عادات معمول می‌باشند به راحتی گیج می‌شوید، هنوز اعتماد بیش از حد نامعمولتان می‌تواند دردسر ایجاد کند. حتی اگر که می‌خواهید به راحتی برای خودتان فرصتی را ایجاد کنید، ممکن است که امری مهم را از دست بدهید و ممکن است مشکلی را که می‌تواند بدتر شود نادیده بگیرید. تلاش کردن برای داشتن یک دید متعادل مفیدتر از این است که از مشکلات دوری کنیم.

 

فال متولدین شهریور:

 زمانی که ماه در دومین خانه شما قرار دارد زیادی پول خرج کردن کار درستی نیست، برای اینکه شما در مورد خریدن وسایلی که دوست دارید خیلی احساسی برخورد می‌کنید. شما بیشتر از اینکه با توجه به نیازهایتان خرید کنید بیشتر از روی هوی و هوس خرید می‌کنید. قبل از خرید کردن در موردش فکر کنید و آن را یک یا دو روز به تأخیر بیندازید تا بعداً از خریدهای نامناسبی که کرده‌اید افسوس نخورید.

 

فال متولدین مهر:

امروز دیگران شما را سرحال تر از آن چیزی می‌بینند که واقعا هستید، اما حتی اگر افراد دیگر هم نتوانند، شما می‌توانید با احساسات خود راحت کنار بیایید. به جای اینکه اجازه بدهید نگرانی‌هایتان مشکلات و مسائل بی اهمیتی را ایجاد کنند، به دوستاننتان بگویید که حالتان خوب است و ازشان بخواهید بهتان اجازه دهند فضایی را که برای ادامه دادن تجربیات و کارهایتان بدان نیازمندید را ایجاد کنید. وقتی که آماده شدید آن موقع می‌توانید قصه خود را برای هر کسی که بهش اطمینان دارید تعریف کنید!

 

فال متولدین آبان:

 

اگر چه امروز دوست دارید که مورد تایید دیگران باشید، اما ممکن است ابراز وجود برایتان سخت باشد و زمان فرصت این کار را  به شما  ندهد. اما می‌دانم که  نیاز مبرمی به این کار دارید: در واقع شما همواره ترجیح می‌دهید که راه خودتان را بروید و کاری هم به این ندارید که کمی با دوستان و خانواده تان هماهنگ شوید و با نظرات آنها هم آشنا شوید. نگران نباشید،‌ آنها هنوز هم شما را دوست دارند حتی  اگر شما بعضی مواقع خودخواه می‌شوید!

 

فال متولدین آذر:

شما با یک چشم‌انداز جدید در مورد امور روزمره زندگی خود هیجان زده شده‌اید و آمادگی کامل برای ترقی کردن دارید. امم وقتی شما شروع به کار می‌کنید، در حالی که از شدید بودن تغییرات هراسانید، ممکن است ناگهان آروز کنید که روال کارها آرامتر پیش برود. اگر شما اولین قدم را برداشته باشید امکان برگشتن به عقب وجود ندارد. به یاد دشته باشید که می‌تواند امور را کنترل کنید و برنامه‌های روزانه خود را متعادل کنید.

فال متولدین دی:

امروز ممکن است از شما بخواهند در مورد یک مشکل خانوادگی قضاوت کنید، اما شما دوست ندارید تنها کسی باشید که این جور مواقع بهش نیاز دارند. این سخن بدین معنی نیست که شما کار اشتباهی انجام داده‌اید، بلکه معنی‌اش این است که شما به حس خود اطمینان ندارید و شاید خود شما هم از نصیحت‌های دوستان صمیمی‌تان سود ببرید. نظر دادن و کمک کردن به اشخاص دیگر می‌تواند مفید باشد، اما باید بدانید که همه انسانها- حتی شما- دید کاملی نسبت به حقیقت ندارند.

 

فال متولدین بهمن:

باوجود اینکه هم اکنون شما سعی می‌کنید که انسان منطقی‌تری بشوید، امروز افکار حسی و غیر منطقی شما بیشتر رشد می‌کنند. اما تا موقعی که نخواهید در زندگی‌تان هیچ تغییر مهمی ایجاد کنید، این موضوع می‌تواند برایتان خطر آفرین باشد. امروز را مثل یک روز تعطیل در نظر بگیرید و به خودتان قول بدهید که تجربه‌های خود را به وسیله مرتبط شدن با رازهایی که بهشان مرتبط است عمیق‌تر کنید.

 

فال متولدین اسفند:

این وقت سال برای بیشتر مردم زمان معاشرت‌های اجتماعی است، اما این موضوع در مورد شما به حداکثر خود رسیده است. باوجود خورشید و بهرام که در یازدهمین خانه شما، یعنی خانه دوستان، حضور به هم می‌رسانند، شما سعی می‌کنید قبل از اینکه زمان بهره برداری از انرژی تان فرا برسد، فعالیت‌تان را در حوزه مربوط به خود کمی‌ بیشتر کنید. شما در حال رسیدن به نقطه عطفی هستید که خودتان به تنهایی از این موقعیت سود فراوان خواهید برد، پس لزومی‌ ندارد در برابر تغییراتی که در پیش است مقاومت کنید.