فال امروز شنبه ۲۷ خرداد ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

اگر شما در یک معامله تجاری فعالیت می کردید، امروز می تواند برای شما نقطه شروع یک حرکت مثبت باشد. اگر چه آن ممکن است به آن سومندی و منفعتی که شما انتظارش را داشتید منجر نشود، اما نتیجه آن حداکثر نتیجه ای است که می توانست باشد. یک چیز مشخص است؛ اینکه شما اکنون نیاز با پشتکارو تلاش فراوان دارید. پیشرفت شما به آن سرعتی که می توانید ناامید کننده نمی شود، به خاطر اینکه کارهای زیادی مانده که بادی تمام شوند و و شما هم به آن واقف هستید، و مطمئن باشید که پس از این آسان تر خواهد شد.

 

فال متولدین اردیبهشت:

این وقت سال برای بیشتر مردم زمان معاشرت های اجتماعی است، اما این موضوع در مورد شما به حداکثر خود رسیده است. باوجود خورشید و بهرام که در یازدهمین خانه شما، یعنی خانه دوستان، حضور به هم می رسانند، شما سعی می کنید قبل از اینکه زمان بهره برداری از انرژی تان فرا برسد، فعالیت تان را در حوزه مربوط به خود کمی بیشتر کنید. شما در حال رسیدن به نقطه عطفی هستید که خودتان به تنهایی از این موقعیت سود فراوان خواهید برد، پس لزومی ندارد در برابر تغییراتی که در پیش است مقاومت کنید.

فال متولدین خرداد:

ماه در هشتمین خانه شما یعنی خانه امکانت مالی قرار دارد و حلا شما خیلی نگران مسائل مالی خود بوده و استرس دارید. اگر شما خرید یا سرمایه گذاری ای داشته اید که دیگران را هم به دردسر انداخته اید، نباید از زیان موضوع به سادگی بگذیرد و باید حتماً مشکلات را حل کنید. ریسک کردن هم به نفع خودتان خواهد بود و هم برای شریکانتان فایده خواهد داشت.

فال متولدین تیر:

همه چیز در زندگی شما به نظر عالی می رسد، در حال حاضر هم دارای آرامش ذهنی هستید و هم آرامش مالی، بهتر است این آرامش ها را با تصورات خیالی و بد بر هم نزنید. زیرا ممکن است شما این تفکر را داشته باشید که اگر به این مسیر قدم گذاشته اید و موفق نیز شده اید، به راحتی می توانید در مسیرهای دیگر نیز قدم گذاشته و موفق شوید. این تفکر را نداشته باشید زیرا ممکن است شما را مغرور کند و از جایگاهی که در حال حاضر هستید به پایین پرتاب شوید. شما فردی هستید که اگر در درون تان نیز دارای نگرانی های زیادی باشید نیز باز به خودتان مسلط هستید و می توانید تصمیم درستی  را اتخاذ کنید.

فال متولدین مرداد:

اگر بگذارند شما به سر کار برگردید و با دیگران خوب رفتار کنید احساس بد شما پس از شکستی که داشته اید از بین می رود. اگر مراقب اوضاع باشید اصلاً کار سختی نیست. از بد شانسی،  یک نفر هست که خیلی منصف نیست و این موضوع باعث خشمگین شدن شما می شود. به نفع شماست که کمی دست نگه دارید و تا آنجایی که می توانید مهربان و موثر باشید.

فال متولدین شهریور:

تغییری در بازار بورس باعث می شود که در مورد آینده مالی خود نگران شوید. شاید سرمایه گذاری هایی انجام داده بودید که این اثر منفی و موقتی باعث نگرانی تان شود. به یاد داشته باشید که چنین رویدادهایی لزوماً بر آینده اثری ندارند. گام هایی بردارید و نوعی امنیت محض برای خودتان بسازید. ولی به بدترین چیزها فکر نکنید. شاید فردا بازار رشد و تصاعد داشته باشد. امروز در رابطه خود متوجه می شوید که چقدر عشق در میان شما وجود دارد. حتی با آنکه یکی دو مشکل برایتان پیش آمده، و به اندازه ای که دوست داشتید یکدیگر را ملاقات نکرده اید، ولی امروز چیز خوبی اتفاق می افتد. درمی یابید که چقدر خوش شانس هستید که یکدیگر را یافته اید.

فال متولدین مهر:

گاهی اوقات شما از قرار گرفتن در گفتگوهای احساسی پرهیز می کنید، اما حالا که بهرام در هشتمین خانه شما- یعنی خانه صمیمیت و دوستی- قرار دارد، شما عاشق قرار گرفتن در فضاهای احساسی شده اید. اما هنوز هم احساس آسیب پذیری می کنید و به خاطر همین نمی توانید به اندازه کافی از این موقعیت لذت ببرید. با وجود این نگذارید ترسهای درونی تان شما را از تجربه کردن زیبایی های عشق محروم کند.

فال متولدین آبان:

 

شما امروز به راحتی ممکن است در مورد مسائل مالی تصمیم اشتباهی بگیرید، بنابراین وقتی می خواهید در این مورد دست به کاری بزنید باید خیلی حواس خود را جمع کیند. از خریدهای ناگهانی استقبال نکنید، برای اینکه با بی احتیاطی پول خرج کردن برایتان دردسر به همراه دارد. در عوض به موفقیت و شادکامی فکر کنید و با احتیاط عمل کنید تا در مسیر درست خود قرار بگیرید.

 

فال متولدین آذر:

شما می خواهید دیدگاه مثبت و خوش بینانه خود را حفظ کنید، اما امروز هیچ چیز به آن اندازه که در ظاهر به نظر می رسد خوب و زیبا نیست. حالا شما باید انرژی بیشتری صرف نشان دادن چهره مثبتی بکنید که پیش از این به خاطرش خودتان را خسته کرده بودید. مطمئنا اگر بتوانید به هر چیزی که مانع از لذت بردنتان شده است پایان دهید، اوضاع بهتر می شود. لازم نیست تظاهر کنید؛ چرا که دیگران شما را همان طوری که هستید قبول دارند.

فال متولدین دی:

امروز شما آنقدر اعتماد به نفس بالایی دارید که مشتاق این هستید که در محل کار به مدارج بالاتر بروید. باوجود این ممکن است یک نفر با سخنان تند و تیز خود به شما هجوم آورد و یا اینکه بر شما سخت گیری کند که کارهایتان را با روش دیگری انجام دهید. خوشبختانه شما از نظر فکری اینقدر قوی هستید که می توانید از انتقادها به نحو موثر و مثبتی استفاده کنید. اگر اهدافتان واضح و روشن باشند، باید از فعالیت هایتان نتایج مثبتی بگیرید.

فال متولدین بهمن:

ممکن است امروز در حالی که نشسته اید و برای آینده تان برنامه ریزی می کنید به نظر برسد که دچار گوشه گیری و انزوا شده اید. کاری را انجام دهید که که شما را کمک کند که به ذات خود برسید، مانند دعا کردن، قدم زدن در طبیعت یا گوش کردن به یک موسیقی الهام بخش. اما برای اینکه به دیگران توضیح دهید که مشغول چه کاری هستید از راه خود خارج نشوید. این توصیه ای برای رسیدن به موفقیت نیست، بلکه درباره پرورش روح است.

فال متولدین اسفند:

شما تا زمانی که ناخواسته خودتان را در میان موقعیتی پویا که به خلاق بودن شما کمک می کند قرار داده اید، می توانید در مسیر خود باقی بمانید. شاید امروز احساسات شما مثبت باشند، اما از شما برای اینکه می خواهید فعالیتهایتان را فقط در یک مسیر با الهام قلبی تان انجام دهید سرپیچی می کنند. دیگران نسبت به اینکه شما چه احساسی در مورد هر یک از این دو دارید اطیمنان ندارند، برای اینکه شما پیامتان را واضح بیان نکرده اید.