فال امروز شنبه ۲۰ خرداد ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

ممکن است امروز احساس چندان مثبت و خوبی نداشته باشید حتی اگر بتوانید اهداف و چشم انداز بسیار خوبی برای خود تصور کنید. این به خاطر این است که شما امروز بیش از همیشه واقع بین هستید و همچنین می توانید مشکلات و موانع را ببینید. ممکن است به خاطر تردیدهای درونی با خودتان درگیری داشته باشید. خوشبختانه این حس بدبینی تان زیاد دوام نخواهد آورد؛ مخصوصا اگر قبل از اینکه در زندگی تان با موانع و مسائل جدی مواجه شوید آنها را تصور کرده و برایشان راه حلی بیابید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

شما فکر می کنید قصد و نیات عاطفی خود را خیلی واضح و روشن بیان می کنید، اما امکان دارد یک نفر گفته های شما را کاملاً اشتباه متوجه شود. رابطه برقرار کردن زمانی با مشکل مواجه می شود که احساسات آنقدر قوی باشند که زبان از صحبت کردن در موردش عاجز بماند. بنابراین وقتی درحال صحبت کردن هستید از دیگران بپرسید از گفته های شما چه فهمیده اند تا بفهمید که آیا پیام خودتان را درست را رسانده اید یا نه.

 

فال متولدین خرداد:

درحالیکه شما کاملاً در مورد امروز هوشیار هستید و آینده تان را با داشتن تصویری از آن در ذهنتان می توانید ببینید، رویاهای شفافی خواهید داشت. تا زمانیکه شما این رویاها را آشکار نکنید خوش بینی شما می تواند کاملاً تازه بماند، برای اینکه مردم دیگر خیلی زود از تفکرات خیالی شما خسته خواهند شد. بهتراست برخی از اندیشه ها نهفته و فقط برای خودتان باشند.

فال متولدین تیر:

شما به راحتی می توانید زندگی تان را اداره کنید و در این راه به کمک کسی نیازی ندارید. زیرا بصیرت و بینش فوق العاده قوی نسبت به آینده  دارید. به طور مستقل و تنها هر زمانی که اراده کنید می توانید این کار را انجام دهید. رفتارهای و گفته های شما کاملا حساب شده می باشد. اما یک موضوع را بخاطر داشته اید، انسان موجودی اجتماعی است، در کنار افراد دیگر در جامعه است که می تواند خود را پیدا کند و به اهداف والایی که دارد برسد پس نقش افراد را در زندگی تان از یاد نبرید.

 

فال متولدین مرداد:

از زمانی که شما از دادن جواب “نه” به یک درخواست امتناع کرده اید، توانسته اید حتی بهتر از آن چیزی که فکر می کردید عمل کنید. راه حل های ذهنی شما قوی هستند، اما تحت کنترل زندیگتان نیستند. در عوض موج تازه ای از ایمان در حالیکه شما را قادر می سازد که به مسائل مشکل نگاه کرده و شروع هرچیزی را خیلی مثبت ببینید، به شما امید تازه ای برای آینده می دهد. اما کمی هم کناره گیری از فکر کردن به نتیجه آرزوهایتان هنوز برایتان سودمند است.

 

فال متولدین شهریور:

امروز شما زیاد مشتاق نیستید که بیشتر کار کنید، به خصوص اگر قلباً بیشتر به تفریح کردن تمایل داشته باشید. اگر امروز شانس این را دارید که به افراد جوان تر از خودتان چیزی بیاموزید و یا حتی با آنها تفریح کنید در دادن جواب مثبت لحظه ای تردید نکنید. در ضمن تفریح کردن با دوستانتان را نیز از دست ندهید.

 

فال متولدین مهر:

شما احساس می کنید که خیلی فوری باید روی مسأله غیر قابل حلی که در روابط دوستی شما حاصل شده است کار کنید. متأسفانه در حال حاضر شما هرچقدر هم که سعی کنید، نمی توانید این مسأله غامض را حل کنید. برای همین هم اکنون به شما توصیه می شود مدتی آن را به حال خود  رها کرده و تا جایی که می توانید به جنبه های مثبت فکر کرده و لذت ببرید.

 

فال متولدین آبان:

 امروز اتفاقات جدیدی افتاده است و تصمیم گیری درست برایتان مشکل شده است. شما همان طوری که قبلاً انتظار داشته اید، تعطیلات آخر هفته هفته خوب و آرامی داشته اید. اما الان دست ندارید وظایفی که به شما محول شده است را انجام دهید. شما زمانی به فکر شاد کردن دیگران می افتید، که آنها به خاطر از منافع خود گذشته و شما را خوشحال کرده باشند.

 

فال متولدین آذر:

شما هنوز به سمت نقطه عطف قدرتمند زندگی خود پیش می روید، و اکنون احساس می کنید از همیشه به آن نزدیکتر شده اید. شما لزوما احساس راحتی و آرامش نمی کنید، چراکه روش های قدیمی که شما را به آینده مرتبط می ساختند در حال عوض شدن هستند، اما نگرش و دیدگاه جدید خود را به طور کامل مشخص کرده اید. خیلی خوب است که از رنجش ها و موانع که پیرامون مسیر خود می بینید آگاهی داشته باشید، اما خودتان را درگیر آن نکنید.

فال متولدین دی:

امروز ماه دردوازدهمین خانه تان یعنی خانه خودآگاهی معنوی قرار دارد و شما هم وقت و فرصت کافی برای فکرکردن و تعمق کردن در مسائل معنوی را دارید. اما این موضوع ربطی به حوادث اجتماعی و یا نمایش های متملقانه ندارد. راه های خیلی زیادی برای نیایش کردن وجود دارد. راهی را پیدا کنید که برای شما مناسب باشد.

 

فال متولدین بهمن:

هنوز موضوع سر کسانی است که دور و بَر شما هستند. در این زمان ماه وارد هفتمین خانه روابط شما می شود. شما نمی توانید در خلأ وجود داشته باشید؛ الان باید در دوره آسانی از زندگی خود قرار داشته باشید، پس می توانید تمام روز را برقصید و شادی کنید. اما پیشرفت باید به تدریج باشد. اگر به نظر می رسد شما الان به جایی نمی رسید و صاحب عنوانی نمی شوید نگران نباشید. حتی قبل از اینکه بفهمید، پیشرفت و ترقی ناگهان  جلو روی شما  پدیدار می شود .

 

فال متولدین اسفند:

شما باید آنقدر امروز عاقل باشید که به خاطر بسپارید داستان رویایی شما تنها راه موجود برای شما نیست. نمی گویم همه نظرات و ایده هایتان اشتباه است یا اینکه سرانجامی ندارند. اما مسیرهای چندگانه ای از نقاط مختلف در راه شما پدیدار خواهند شد حتی اگر اکنون برای شما قابل مشاهده نباشند. به یاد داشته باشید که ماه نشان شما اخیرا در هفتمین خانه از “محیط و پیرامون” شما قرار گرفته است و به شما نشان می دهد که واقعیت بسیار سخت تر از آن است که فکر می کنید. راه حل های جدید فردا برای شما آشکار خواهند شد.