فال امروز شنبه ۱۹ فروردین ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما امروز فرصتی برای انتخاب کردن دارید و این انتخاب می تواند شما را تا مدت زیادی خوشحال تر نگه دارد. این برای شما بسیار خوشایند است. شکستن محدودیتها و قضاوتهای خانوادگی یک مسأله مهم برای شما هستند، اما شما بعد از این باید خیلی سر خودتان را شلوغ کنید. خوشبختانه امروز عصر که ماه وارد برج جوزا می شود شما تمایل زیادی برای تفریح کردن پیدا خواهید کرد. با خودتان صادق باشید، هیچ اتفاقی نمی افتد.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز خصلت حقیقت گویی شما در حالیکه باعث می شود شما احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید، شما را به چیزهایی که می خواهید می رساند. حتی اگر شما بین دو تفکر مختلف تردید داشته باشید، هر یک از آنها قدرتی جادویی در خود نهفته دارند. به جای اینکه درگیر احساسات شوید، توانایی هایتان را بالاتر ببرید و به جهان اطرافتان عشق بورزید.

 

فال متولدین خرداد:

شما امروز ترجیح می دهید که سرتان شلوغ باشد، اما از این شاخه به آن شاخه پریدن هم خسته شده اید. سعی کنید تمام توان و انرژی تان را اول صبح هدر ندهید، بخشی از آن را برای بعدازظهر و عصر ذخیره کنید. به جای اینکه فکر کنید وقتتان در حال تمام شدن است، اگر با واقعیت درگیر شده و روزتان را کنترل کنید احساس بهتری خواهید داشت.

فال متولدین تیر:

زمانیکه دوستان و همکارانتان در مورد فعالیتهای گروهی شما صحبت می کنند، شما کانون توجه دیگران می شوید. البته اگر شما دوست داشته باشید برایتان خوب است که از شلوغی و از جمعیت فاصله بگیرید، اما چشم پوشی کردن از همکارانتان نیز کار سختی است. هر کدام از این دوکار را که بکنید، شما جوابی برای توجیه کردن خود دارید، و صحبت کردن در مورد آن به وضوح و خیلی زیاد زندگی شما را ساده تر خواهد کرد.

 

فال متولدین مرداد:

در حالی که شما کارهای عقب افتاده ای را که قبلاً از انجام دادنشان طفره رفته اید را جبران می کنید، لازم است که خیلی با این مسأله راحت برخورد کنید. این اتفاق آنقدر هم که به نظر می رسد بد نیست، برای اینکه توجه کردن به مسئولیتهای کاری ناتمام الزاماً شما را از رویاپردازی کردن باز نخواهد داشت. شاید شما امروز آمادگی ریسک کردن را نداشته باشید، اما اگر شما به کارهای ناتمام خود سر و سامانی بدهید، خیلی زودتر از آن چه که فکر می کردید وقت آزاد پیدا خواهید کرد.

 

فال متولدین شهریور:

دنبال کردن یک برنامه ثابت شاید در ظاهر راه خوبی برای ماندن در یک مسیر باشد، اما می تواند تاثیرات منفی نیز داشته باشد. بنابراین اگر دیر به یک قرار ملاقات برسید، این دیرکردن بر کل برنامه هایتان تاثیر گذاشته و باعث آشفتگی و به هم ریختگی کارهایتان می شود. و عجیب تر اینکه نگرانی کمتر و انعطاف پذیری بیشتر در طول روز به زودی شما را از این چرخه آشفتگی نجات می دهد.

 

فال متولدین مهر:

شما امروز نمی توانید به وقت خود اطمینان کنید. این سخن بدین معنی نیست که نمی توانید کارهایی که شروع کرده اید را به اتمام برسانید. بلکه رویاهای شما برایتان اسباب دردسر شده و نمی گذارد به چیزهایی که می خواهید برسید. خودتان را مقید کنید که به قرار ملاقات هایتان برسید و وقتی با کسی قراری می گذارید قرار قبلی تان را کنسل نکنید. هروقت که کارهایتان را تمام کردید، آن وقت می توانید به رویاها و آروزهای خود توجه کنید.

 

فال متولدین آبان:

 

شما هم اکنون نسبت به افراد دیگری که در زندگی تان وجود دارند خیلی قدرشناس هستید، چراکه بدون آنها زندگی شما خیلی کسل کننده خواهد بود. به خصوص امروز آنها می توانند با فعالیت های و بحث های جالب به زندگی تان جلوه تازه ای ببخشند. اگر شما خیلی هم نمی خواهید در مرکز توجه باشید و می خواهید فعالیت هایتان را کمتر کنید، اما اگر منعطف تر باشید و با آنها همراه شوید خوشحال تر خواهند شد.

 

فال متولدین آذر:

شما واقعا دوست ندارید که وقتی عصبانی می شوید احساسات تان را نشان دهید، گر چه می توانید وقتی خیلی فشار عصبی به شما وارد می آید، تبدیل به یک رقیب خطرناک بشوید. ممکن است امروز احساس کنید که اگر کسی شما را به بازی گرفت قادر هستید که ببینید چقدرمی توانید احساسات تان را کنترل کنید. اما شما مجبور هستید که ناراحتیتان را برای خود نگه دارید. بالاترین راه را در پیش بگیرید و اجازه دهید که امواج منفی از کنار شما عبور کنند.

فال متولدین دی:

خوشبختانه شما امروز فرصتی خواهید داشت که استعدادهای سیاستمدارانه خود را نشان دهید. ظاهراً شما بدون داشتن حس رقابتی محدودیت های افراد دیگر را می شناسید و می توانید با توجه به این محدودیت ها بهشان انگیزه بدهید که از نهایت توانایی شان استفاده کنند. از عمل گرا بودن نترسید، چرا که در نهایت باعث می شود تاثیرگذاری بیشتری داشته باشید.

 

فال متولدین بهمن:

احساساتی که شما درباره شخص خاصی دارید امروز ممکن است مشخص شود که کاملا درست است. اما اگر بخواهید فقط براساس احساسات رفتار کنید ممکن است رابطه شما دچار اشفتگی و پیچیدگی های دشواری شود. کنترل روی احساسات تان ممکن است یک سیاست کاملا معقول باشد؛ به هر حال، اگر زمانی به طرف شخص دیگری تمایل پیدا کردید سخت است که در این رابطه کنونی تان بی طرف بمانید. با این وجود، بهترین کاری که می توانید بکنید این است که قبل از اینکه بسرعت حرکت کنید، خوب به عواقب راهی که در پیش گرفته اید بیندیشید.

 

فال متولدین اسفند:

شما امروز نسبت به کارهای سخت خوش بین هستید، اما دیگران زیاد به افکار شما واقف نیستند. این سخن بدین معنی نیست که از روی قصد چیزی را پنهان می کنید، بلکه فقط دوست ندارید مرحله به مرحله وقایع روزانه تان را برای دیگران توضیح بدهید. تمرکز کردن روی کارهایی که می خواهید انجام دهید بهتان توانایی زیادی می بخشد و نهایتا تا بعداز ظهر کارهایتان را تمام خواهید کرد.