فال امروز شنبه ۱۷ مهر ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

هم اکنون توجه کردن به رژیم غذایی تان از اهمیت زیادی برخوردار است، ولی شما دوست دارید برنامه منظم روزانه خود را ادامه دهید. شاید برخی برنامه‌های غیرقابل پیش بینی در محل کار شما را مجبور کند رژیم غذایی و یا تمرینات ورزشی تان را تغییر دهید و در نتیجه این تمرینات خیل سختی خواهید کشید. خوشبختانه شما می‌توانید در مشکلات و سختی‌ها به یک دوست و یا همسر خود تکیه کنید و شاید فرصت کافی برای مواظبت کردن از خود را نیز پیدا کنید.شاید فرصتی دست دهد که بتوانید همه چیز را ساده تر بگیرید، اما بدانید که هیچ چیزی بدون پرداخت کردن بهای آن به دست نمی آید. حتی اگر خودتان را کنار بکشید، باز هم تا زمانی که کاری برای سامان دادن به این وضع نکنید، فشار احساسات ناگفته را احساس خواهید کرد. جسارت به خرج دهید و آن چه را در ذهن تان می گذرد به یک دوست یا همکار نزدیک بگویید، ابما حواس تان به لحن صحبت تان باشد تا مشکل درست نشود. به جای این که وقت تان را سر بحث و مشاجره تلف کنید، بهتر است بستری ترتیب دهید تا بتوانید یک گفتگوی معنادار داشته باشید.

فال متولدین اردیبهشت:

شما احساس می‌کنید به خوبی از پس انجام دادن کارهای سخت خود برآمده‌اید، ولی مورد تشویق واقع نشده‌اید. هم اکنون اگر قرار است مسئولیت‌های بیشتری را تقبل کنید، بدون اینکه برای خود احساس تاسف کنید و یا به اطرافیان‌تان غُر بزنید، فقط کارتان را انجام دهید. این جریان آنقدر که شما برای خود گنده کرده‌اید بغرنج نیست! شما حتی اگر نتوانید به زودی نتیجه کارتان را ببینید ولی باز هم دوست دارید بیشتر تلاش کنید.باید وقت بگذارید و کاری کنید تا دخیره ی احساسات تان جان دوباره بگیرد، به ویژه اگر مشغله های کاری باعث آشفتگی تان شده است. این باور را کنار بگذارید که باید در هر دقیقه ای از روز به بهترین نحو کارآمد باشید. اگر دیدید که در نزدیکی شما ماجرایی درست شده نباید به آن دامن بزنید و همه چیز را بدتر کنید. در عوض خونسرد بمانید و آرامش خود را حفظ کنید. سعی کنید چیزهای کوچکی در اطراف تان پیدا کنید که نشاط آور باشند و روح تان را جلا دهند.

فال متولدین خرداد:

شما امروز خصوصاً اگر بخواهید به مسافرت رفته و یا زمانی را به آموزش و یادگیری اختصاص دهید، نمی‌توانید شور و هیجان خود را کنترل کنید. البته اگر بخواهید با آموزش دیدن یا تجربه عملی دانش خود را بالاتر ببرید موانعی سر راهتان نیز وجود خواهد داشت که می‌توان به مشکلات خانواده و وضعیت مالی تان اشاره کرد. ناامیدی خودتان را به افراد دیگر منتقل نکنید؛ فقط کارهایی که باید اکنون انجام دهید را تمام کنید و امید داشته باشید که اوضاع در آینده بهتر شود.ارتباطات هوشمندانه امروز به راحتی حاصل می شود، اما یک چیزی فرق کرده است. به یک دیدگاه مشخص دست پیدا کرده اید، اما دل تان نمی خواهد که آن را با دیگران در میان بگذارید یا راجع به آن حرف بزنید. دیگران به شدت در تلاش اند که از اسرار درون شما آگاه شوند، اما به شما توصیه می شود که به ندای درون تان گوش دهید. این را هم بدانید که ایجاد تغییرات مثبتی که می خواهید کمی زمان می برد.

فال متولدین تیر:

امروز حدود ظهر وقتی که ماه وارد برج احساسی دلو می‌شود، شما تحولی در انرژی و توانایی‌های خود حس می‌کنید. ولی وقتی که نمی‌توانید با احساسات خود ارتباط برقرار کنید عصبانی شده و روزهایی که از مشکلات سخت فرار می‌کردید را به یاد می‌آورید. ولی امروز اصلاً مثل آن روزها نیست! پس ترس‌های قدیمی ‌خود را به زمان حال منتقل نکنید. استراحت کردن را بهتان پیشنهاد می‌کنیم، چرا که استراحت تضمین می‌کند که دوباره آسایش و راحتی گذشته را به دست می‌آورید.اگر امروز کسی سر به سرتان بگذارد حتما به شدت با او برخورد خواهید کرد، چون فکر می کنید باید از چیزی که حق شماست دفاع کنید. قدرت اکنون شما به خاطر همین سرسختی های تان است. خوشبختانه نیازی به جنگیدن نیست. شما می توانید بیشتر از هر کس دیگری صبور باشید و بدانید که اکنون زمان از آن شماست.

فال متولدین مرداد:

امروز شما باید به غیر از خودتان، حواستان به کس دیگری هم باشد. شاید امروز را با برنامه‌ای مادی و ملموس آغاز کنید، اما وقتی که نگرانی‌های تان برنامه شما را غیر قابل مدیریت ساختند لازم است که استراتژی اصلی خود را رها کنید. از اینکه توقعات‌تان کوچک و ناچیز بشوند نترسید، فقط کارهایی را انجام دهید که برای تغییراتی که دیگران از شما انتظار دارند بهترین جواب باشد.فکر می کنید که اگر همین الآن دست به کار نشوید ممکن است فرصت از کف تان برود و نتوانید آن کار هیجان انگیزی را که در نظرتان است انجام دهید. اوضاع نشان می دهد که دارید به شکل متناسبی پیشرفت می کنید، اما برای این که تلاش های تان به ثمر بنشیند باید بیشتر صبر کنید. امروز نباید آنی تصمیم بگیرید و دیگران را عصبانی کنید. تا حد امکان ملایم باشید و منتظر بمانید که زمان مناسب فرا رسد.

فال متولدین شهریور:

امروز کار درست و خوب انجام دادن برایتان تبدیل به معضلی شده است، چراکه احساس سردرگمی ‌می‌کنید. شاید خودتان بدانید که چه کاری برایتان بهتر است، اما انتظارات و درخواست‌های افراد دیگر از شما آب را گل آلود کرده و در نتیجه دست برداشتن از شک‌ها و دو دلی‌هایتان کار سختی شده است. به جای اینکه روی برنامه‌های ایده‌آل تمرکز کنید، واقع بین بوده و به اینجا و زمان حال فکر کنید.امروز انگیزه ی چندانی ندارید و حس و حال تنبلی در سر دارید. اما لازم است که وظایف تان را به هر ترتیبی شده انجام دهید، چون اگر امروز کوتاهی کنید حجم کاری روزهای آینده بیشتر می شود. از طرفی هم لازم نیست به خودتان بیش از حد سخت بگیرید. آن چه را باید انجام دهید، اما حواس تان باشد که کمی هم انرژی دخیره کنید. اگر انرژی دخیره داشته باشید، بعدا که به آن نیاز پیدا کردید می توانید استفاده اش کنید.

فال متولدین مهر:

شما اواخر روز سرحال تر می‌شوید و ترغیب می‌شوید در نگرش‌های جدی خود تغییراتی داده و کاری لذت بخش تر و جالب تر انجام دهید. اما کنار نهادن مسئولیت‌هایتان کار راحتی نیست، چرا که این روزها شما بیش از حد فکور و اندیشمند شده‌اید و مسئولیت‌های اصلی خود را با میزان اهدافتان می‌سنجید. زیاد به خودتان سخت نگیرید، مثل تمام انسان‌های دیگر تفریح و بازی می‌تواند جزئی از برنامه تان باشد و در مراحل کاریتان التیام بخش و شفا بخش باشد.امروز ممکن است یک مشکل احساسی حل نشده از گذشته دوباره بروز کند. درست است که دل تان نمی خواهد راجع به احساسات تان حرف بزنید، اما حداقل کمی تلاش کنید تا با دیگران رتباط برقرا کنید. یادتان باشد که شما نمی توانید همه را راضی نگه دارید، اگر هم این کار را بکنید فقط باعث ناراحتی خودتان می شوید. هر کسی که دوست واقعی شماست با شما خواهد ماند، حتی اگر نتوانید در حال حاضر همه ی حرف های تان را به او بگویید.

فال متولدین آبان:

خاطره‌ای قدیمی ‌مربوط به دوران کودکی و یا مشکلی عاطفی مربوط به گذشته خانواده امروز از ضمیر ناخودآگاه شما بیرون آمده و تمام زندگی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. هرچقدر که سعی کنید آن را مخفی کنید، قوی‌تر می‌شود. الان بهترین کار این است که کسی را که خیلی بهش اطمینان دارید پیدا کرده و داستان خود را به او بگویید، حتی اگر قبلاً هم این کار را کرده باشید باز بهترین روش است. دوباره عنوان کردن این مساله بهتان کمک می‌کند چیزهایی جدیدی راجع آن بفهمید.امروز دوستان صمیمی شما بیشتر از گذشته برای تان مهم شده اند، اما با این حال برای تان سخت است که به نصیحت های شان گوش دهید. حتی اگر با صحبت های آن ها موافق نیستید، یادتان باشد که مشکل از جانب آن ها نیست، بلکه بخشی از وجود خودتان است که مشکل دارد. وقتی متوجه این موضوع شوید می توانید مشکلات بیرونی را بهتر مدیریت کنید. از این بابت خوشحال باشید که کسانی را در زندگی تان دارید که به شما اهمیت می دهند.

فال متولدین آذر:

امروز در محل کار نمی‌توانید سرحال و قبراق باشید، چراکه افراد دیگر شما را تحت فشار قرار می‌دهند که کارهایی را انجام دهید که همیشه از انجام دادنشان اجتناب می‌کردید. متاسفانه شما مجبورید طاقت آورده و هرچه ازتان انتظار دارند را انجام دهید، چراکه اگر کار دیگری بکنید اینگونه به نظر می‌رسد که فرد بی مسئولیتی هستید. اما فراموش نکنید افرادی هم هستند که می‌توانند با شما همکاری کنند، پس با آنها صمیمی‌ شده و چیزهایی را که لازم دارید از آنها بخواهید.با این که چشم پوشی از جزییات برای شما مشکل نیست، اما امروز به راحتی نمی توانید این راهکار را عملی کنید. دلیلی ندارد که بیش از حد به خودتان سخت بگیرید. وقت بگذارید و به کارهای تان نظم و ترتیب دهید. وقتی سرتان خلوت شد، آن وقت با آزادی بیشتری می توانید به کارهای بزرگ تر فکر کنید.

فال متولدین دی:

امروز شما باید بفهمید که چه چیزی باعث شده شرایط سخت ودشوار زندگی تان تبدیل به نگرش‌های مثبت بشود. شاید توانایی بهتر کردن و زیباتر کردن زندگی تان را داشته باشید، اما ابتدا لازم است بتوانید افراد دیگر و حتی خودتان را ببخشید. فهمیدن اینکه هیچ کس ملامت‌تان نمی‌کند شما را قادر می‌سازد که ناراحتی‌های قدیمی ‌را فراموش کرده و به زندگی عادی خود برگردید.احساس می کنید که صمیمی ترین دوست تان نمی خواهد حمایت تان کند. با این وجود، نسبت به دستیابی به اهداف بلند مدت تان خوش بین هستید. شاید برای این که روی کارتان متمرکز شوید بخواهید که از دیگران فاصله بگیرید و درگیر احساسات نشوید. تا زمانی که اولویت های تان مشخص باشند می توانید درست تصمیم بگیرید و متمرکبز عمل کنید. وقتی کارتان تمام شد، آن وقت دیگر باید دست به کار شوید تا دوباره با دوستان تان ارتباط برقرار کنید.

فال متولدین بهمن:

هرچه زودتر در اول صبح کارهای قبلی خود را تمام کنید، چرا که ماه وارد نشانه‌تان شده و انرژی جدیدی بهتان می‌دهد و شما علاقه مند می‌شوید به جای انجام دادان کارهای تکراری و همیشگی بیشتر با دوستان و هکارانتان همکاری کنید. باوجود این ممکن است به مانعی غیر قابل تشخیص برخورد کرده و اگر ندانید که چه موقع باید کوتاه بیایید، ناامید خواهید شد. اگر دیگران زیاد مشتاق به حرف زدن نیستند، شما آنها را مجبور نکنید. فعلاً عقب نشینی کنید ولی آماده باشید که بعداً دوباره سعی کنید.اگر چه انرژی های کهکشانی در آرامش به سر می برند، اما می دانید که تغییراتی در راه است. اگر در روابط تان دچار مشکل هستید ممکن است نتوانید به درستی عمل کنید. بهتر است چیزی را تحمیل نکنید، بدانید که همه چیز دارد مسیر طبیعی خودش را طی می کند. هر وقت به این نتیجه برسید که نیازی به مقابله با دیگران نیست، آن وقت می توانید مرحله ی گذار را به سلامت طی کنید.

فال متولدین اسفند:

امروز شاید دوست و یا همسرتان بخواهد روی شما تسلط و نفوذ داشته باشد، اما شما مجبور نیستد در برابر زور و فشار تسلیم شوید. البته آگاه باشید که شما نمی‌توانید این احساس جدیدی خود را از تضادهایی که در گذشته با فردی مشابه داشته اید جدا کنید. به جای اینکه همان اشتباهات گذشته را تکرار کنید، به روشنی نظرات خود را ابراز کنید و بعد ببینید که چه اتفاقی می‌افتد.با وجود استرس هایی که در محیط وجود دارد به شدت احساس راحتی می کنید. وظایف کاری مهمی دارید که باید انجام شان دهید، اما بد نیست کمی هم برای خودتان وقت بگذارید و ماجراجویی کنید. شاید تا چند رو آینده در روابط تان دچار گیجی خواهید شد، به همین خاطر باید برای سامان دادن به اوضاع انرژی بیشتری بگذارید. باید راهی پیدا کنید که بین وظایف تان با معنویات تعادل برقرار شود.