فال شنبه ۱۳ خرداد ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

اگر محدودیتهای قاطعی را بر آنچه به نام عشق انجام می دهید قائل نشوید امروز به ناامیدی می رسید.افکار شما دور حلقه ای می چرخند و شما می خواهید که آن را متوقف کنید زیرا گیج شده اید .اما معتقدید که به یک نیروی عقلانی نیاز دارید تا عاقلانه تصمیم بگیرید. از بد شانسی شما ، الان منطق پاسخ درستی به شما نخواهد داد ، حقیقت باید از دل شما برخیزد.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

شما معمولا دوست دارید اولین نفری باشید که کاری را آغاز می کنید یا این که کاری را پیشنهاد می دهید به همین دلیل دارای ذهنی خلاق، پویا هستید. متاسفانه، نظرات دیگران با نظرهای شما مغایرت های دارد که گاه شما را دچار سرخوردگی و نا امیدی می کنید، اما نا امید نباشید زیرا در  روزه های آتی  همه نگاه های به سوی شما بر خواهد گشت، دیگران ارزش وجودی  شما را بیشتر درک خواهند کرد و به این موضوع پی می برند. شما مانند همیشه راه خود را بپیمایید.

 

فال متولدین خرداد:

چرخش ماه دلنشین برج میزان و خورشید در نشانه تان باعث شده که شما بدون توجه به کارهایی که پیش رویتان دارید در آرزوی خوشحال کردن افراد دیگر باشید. حتی اگر شما بخواهید موفق بشوید، فهمیدن حقیقت کار راحتی نیست، ولی شما نیاز ندارید که این کار را با هزینه و خرج دیگران انجام دهید. در حالیکه راه خود را به سوی موفقیت ادامه می دهید، از حال اطرافیانتان نیز آگاه باشید و مطمئن شوید که به نیازهایشان توجه می کنید.

فال متولدین تیر:

شما امروز پاداش بلند پروازی خود را می بینید، ولی خبرهای جدیدی که شما امروز دریافت می کنید ممکن است هیچ ارتباطی با کارهایی که اخیراً انجام داده اید نداشته باشد. درهایی که معمولاً به رویتان بسته بودند در حال باز شدن هستند و فرصتهایی زیادی به شما پیشنهاد می شود. اگرچه شما بسیار مشتاق و علاقه مند هستید، ولی زمانی که جواب مثبت دادید لازم است  که سخت کار کنید.

 

فال متولدین مرداد:

شما احساس می کنید که مدتی است به اندازه کافی کار کرده اید و حالا باید تفریح کنید. متاسفانه فشارهای مالی مانع از این می شود که شما برنامه ریزی کنید و یک روز رابه تفریح کردن اختصاص بدهید. باوجود این صبور باشید و آماده باشید که تا امروز عصر برنامه های خود را تغییر داده و از تفریحی که انتظارش را داشتید لذت برید.

 

فال متولدین شهریور:

حتی اگر تاریچه زندگی شما عجیب تر از داستان و رمان است، ممکن است مایل باشید امروز نقش محوری داشته باشید و داستان تان را با دیگری درمیان بگذارید. به علاوه، ممکن است بخواهید بخش های خاصی از زندگی شخصی تان را برای خودتان نگه دارید. البته این حق شماست اما فکر کنید که چه چیزی را از قلم انداخته اید که می تواند دیدگاه شخصی را درباه شما عوض کند طوری که شما متوجه نشوید. صادق باشید و تمام واقعیت را بگویید.

 

فال متولدین مهر:

باوجود اینکه امروز جنبه های تفریحی زیادی در زندگی تان وجود دارد، ولی نمی توانید به راحتی برای خود هم بازی و همراه پیدا کنید! شاید بتوانید فردی را پیدا کنید که در این اوقات خوش با شما همراه باشد، اما این به معنی آن نیست که او بتواند دوستی اش را با شما ادامه بدهد. وقتتان را روی کسی که به شما علاقه مند نیست تلف نکنید.

 

فال متولدین آبان:

 

شما آن کسی هستید که دیگران حسرت تان را می خورند چرا که عملگرا بودن شما آن چیزی است که آنها نیاز دارند. به نظر می رسد امروز همکاران شما با شایستگی تلاش کنند و فرصت را از شما بربایند و سپس به چشم یک آماتور به شما نگاه کنند. اگر همواره در پی انجام دادن کارتان بوده اید، اکنون آماده اید که سرعت تان را کند کرده و کمی استراحت کنید. با این حال، هنوز اگر دوستان نیاز به کمک شما داشته باشند آنها را یاری می دهید. فقط این کار را با بی میلی نکنید. این کار را بکنید چون از ته دل می خواهید !
 

فال متولدین آذر:

 اعتماد کردن به یک داستان خوب کاری کاملاً جذاب است، اما شما باید بیشتر مواظب باشید، برای اینکه سادگی و بی تجربگی شما هم کنون می تواند باعث فریب خوردن شما شود. به دیگران انگیزه دادن برای اعتمادکردن به خودشان کار پسندیده ای است، اما سادگی مبرهن شما می تواند به افراد دیگر برای فریفتن شما شهامت دهد. امروز به ندای درونتان بیشتر از حرفهای دیگران گوش کنید.

فال متولدین دی:

از رفتارهایی که افراد خانواده تان یا دوستان تان در این روزها با شما داشته اند دچار ناراحتی و دلسردی شده اید بهتر است باید ها و نبایدها را کنار بگذارید فقط از خودتان انتظار داشته باشید زیرا اگر به این روند ادامه دهید در آینده ای نه چندان دور دچار افسردگی خواهید شد، پس از امروز دیگر از کسی توقع انجام کاری را نداشته باشید در این صورت اعتماد به نفس تان نیز تقویت می شود. قابلیت انعطاف پذیری خود را افزایش دهید.

 

فال متولدین بهمن:

ماه در هفتمین خانه شما که مربوط به دوستان و همکارانتان است قرار دارد و می تواند تأثیر خیلی  زیادی بر ارتباطات شما داشته باشد. متأسفانه حتی اگر شما دست از منفی بافی کردن برداشته باشید، باز هم آنها ذهنی استدلالی دارند. سعی کنید به ندای قلبتان گوش بدهید و از روی منطق تصمیم گیری نکنید.

 

فال متولدین اسفند:

امروز هیچ راه مستقیمی برای رسیدن به اهدافتان وجود ندارد، اما شما در حالیکه لحظه به لحظه به مقصد خود نزدیکتر می شوید، این مشکل حتی ماهی برج اسفند را که عادت کرده به جلو و عقب شنا کند را مایوس نمی کند. شما حتی نیاز ندارید از جایی که قرار است بروید اطلاع داشته باشید! شما فقط باید یک برنامه کلی داشته باشید. عجیب تر از همه اینکه در جستجوی یک برنامه اصلی و خاص بودن فط شما را به عقب برمی گرداند. بدون اینکه افکار و شور اشتیاق خود را تبدیل به مشکل کنید، آنها را به زبان بیاورید.