فال امروز شنبه ۱۲ فروردین ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز دیگران از شما می خواهند که نقش راهنمای آنها را بازی کنید و شما هم دوست دارید تا جایی که می توانید به آنها کمک کنید. ماه در دهمین خانه شما به نیازهای جدید شما اشاره می کند و شما را فردی دلسوز می داند. کمک کردن به به کسانی که با شما رابطه نزدیکی دارند کار قبل تحسینی است، اما انگیزه های شما می توانند کارهای خوبی که هم اکنون انجام می دهید را کم ارزش کنند. شما نباید در عوض کاری که انجام می دهید چیزی بخواهید. کمک شما زمانی باارزش می شود که شما فقط به خاطر خود آنها بهشان کمک کرده باشید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

شما روز پر مشغله ای پیش رو دارید، اما ممکن است انقدر دور خور بچرخید که اصلاً به هیچ یک از کارهایتان نرسید! روش عاقلانه ای که بهتان توصیه می کنیم این است که نسبت به اتفاقات غیر منتظره ای که پیرامونتان رخ می دهد واکنش شدید نشان ندهید. اگر شما به این توصیه عمل نکنید قبل از اینکه بفهمید چه اتفاقی افتاده، وقت و انرژی خود را تلف خواهید کرد.

 

فال متولدین خرداد:

اگرچه شما فهمیده اید که تبعیت کردن از قانون لازم است، اما هنوز هم در ذهتان دوست دارید کارهایی انجام دهید که با قانون مغایرت دارند! حالا شما نمی توانید جلوی چنین تمایلات هیجان انگیزی را بگیرید. شما انقدر هیجان زده شده اید که نمی دانید چه کاری درست است و چه کاری غلط!! پس همین الان دست به کار شده و خطر کردن را بپذیرید، افکار فیلسوفانه خود را برای بعد بگذارید.

فال متولدین تیر:

ممکن است فکر کنید که اگر بخواهید امروز به اهداف تان برسید مجبور هستید تا احساسات خود را سرکوب کنید. اما انتخاب دیگری نیز وجود دارد برای اینکه شما شما را از اشتباه برهاند. شما می توانید قلب خود را کاملا باز نگاه دارید و زمانیکه درباره رفتار تغییر یافته خود ساکت هستید می توانید همه جوانب و سفر ماورائی را بسنجید و این می تواند راه حل جایگزین مناسبی باشد.

 

فال متولدین مرداد:

 حتی اگر شما جنبه خیلی بالایی داشته باشید، ولی اگر نتوانید به اهداف خود برسید ممکن است به راحتی عصبانی شوید. در این شرایط صبور بودن برایتان کار خیلی سختی است، ولی برای شما حیاتی است که قدری تأمل کرده و به خودتان زمان بدهید تا برنامه های خود را توسعه بدهید. اگر شما فقط یک روی سکه را ببینید این موضوع باعث به وجود آمدن دردسرهایی برایتان خواهد شد، بنایراین عاقلانه است که تمام اهداف خود را پوشش داده و فقط روی یک هدف خاص متمرکز نشوید.

 

فال متولدین شهریور:

 یک فرد آشنا یا یک همکار شاید امروز ازتان چیزی بخواهد که شما از انجام دادنش امتناع کنید. خوشبختانه شما قدرت استقامت و پایداری فوق العاده ای دارید و از خصلت لجبازی خود در این مشکل اخیر می توانید سود ببرید! پافشاری کردن بر روی عقیده خود خوب است، اما باید بدانید که چه وقت هایی باید با دیگران وارد مذاکره و گفتگو بشوید.

 

فال متولدین مهر:

فقط برای مدتی کوتاه برنامه های بلند مدتتان را فراموش کرده و خودتان را با اتفاقاتی که در محیط کنونی تان می افتد سرگرم کنید. تا جایی که می توانید از روشی که در پیش گرفته اید خارج شوید، برای اینکه شما کارهای زیادی در طول روز برای انجام دادن دارید و نمی توانید به تفریح کردن بپردازید. اما اگر شما با لبخندی بر روی صورت به انجام دادن وظایفتان بپردازید سازنده تر خواهید بود.

 

فال متولدین آبان:

 

اگرچه صحبت کردن در مورد احساسهایتان می تواند تفکرات منفی را از شما دور کند، اما باید حواستان باشد که بیش از اندازه نیز در مورد آنها صحبت نکنید. شما ناخواسته نیروی خودتان را از دست خواهید داد مگر اینکه بخشی از آن را به خودتان اختصاص بدهید. بدون رودربایستی از وسوسه درمیان گذاشتن اطلاعات شخصی تان با دیگران، فقط به خاطر اینکه دیگران شما را بیشتر دوست داشته باشند، دوری کنید.

 

فال متولدین آذر:

شما با هیچکس در مورد برنامه هایی که برای آینده خود دارید صحبت نمی کنید، چراکه احتمالاً آمادگی این را ندارید که با واکنش های آنها روبرو شوید. با وجوداین کمی واقع بینی به شما کمک می کند که آرزوهای خود را متعادل تر کنید. زیرا اکنون ماه در نهمین خانه شما، یعنی خانه ایده های بزرگ قرار دارد و شما اصلاٌ به جزئیات توجه نمی کنید و فقط آروزهای بزرگ در سر می پرورانید.

فال متولدین دی:

ممکن است امروز همچنانکه تلاش می کنید انرژی تان را محدود کنید تا بفهمید چه اتفاقی دارد بین شما و همکارتان می افتد ارتباطات شخصی تان نیز دچار مشکل  شود. اما در حقیقت به نظر می رسد زندگی تان کمی یکنواخت و ساکن شده است. هرجا که می روید از آنجا خاطره دارید. عقب نشینی کردن برای دور بودن از اضطراب و آشوب راه خوبی است. انرژی خود را احیا کرده و نظمی دوباره به افکارتان ببخشید.

 

فال متولدین بهمن:

شما در موقعیتی قرار گرفته اید که به تفریحات و شادی بیشتری احتیاج دارید و امرزو باید تصمیم بگیرید از کارهایی که در سابق انجام می دادید دوری کنید و کارهای جدیدی را آغاز کنید. شما در حقیقت می دانید که باید چه کارهایی را انجام دهید اما از انجام آنها واهمه دارید اما باید زندگی جدیدی را شروع کنید و امروز این جرات و شهامت را در خود زنده سازید. زیرا اگر این جرات را در خود بیدار نسازید، سلامتی شما با مشکل جدی مواجه خواهد شد . اگر این کار را انجام دهید تغییر ژرفی در ندگیتان حاصل می شود.

 

فال متولدین اسفند:

مثل اینکه شما در رویا سیر می کنید، یعنی جایی که همه چیز همان طوری است که باید باشد، ولی وقتی چشم خود را باز می کنید می بینید که زندگی تان چقدر از این تصویر ایده آل فاصله دارد. شما معمولاً خیالات و رویاهای زیبایی را در سرتان می پرورانید، اما هم اکنون دوری از حیقیت چیزی نیست که بتوانید از آن اجتناب کنید. به جای اینکه در ذهن خود به جاهای دور پرواز کنید، توجه خود را به خانه و تغییرات کوچکی که می توانید به وجود آورید معطوف کنید.