فال امروز شنبه ۱۱ شهریور ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز برای شما سرشار از عشق و عاطفه است و شما اصلاً انتظار چنین روزی را نداشته اید. فهمیدن اینکه شما عوض شده اید یا نه خیلی سخت است، اما هم اکنون ظاهر شما تغییر کرده است. حتی اگر شما ابتدا این تغییر را دوست نداشته باشید، مادامی که چیزهایی که قابل تغییر نیستند را قبول می کنید، می توانید خیلی سریع به شرایط جدیدتان عادت کنید.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

شما امروز از برنامه های خودتان هم سر در نمی آورید! شاید شما از خودتان انتظارات زیاده از حد داشته اید و یا شاید وقت خودتان را تلف کرده باشید. اما الان هرقدر هم که وقت داشته باشید، باز هم امکان دارد در محل کار و یا قرار ملاقات هایتان دیر حاضر بشوید. اما سعی نکنید با دروغ گفتن و یا اغراق کردن در واقعیت به اشتباه خود سرپوش بگذارید. صادق باشید و با اشتباهات خود به درستی برخورد کنید.

فال متولدین خرداد:

شما امروز الزاماً احساسات خود را ناگفته باقی می گذارید و هر لحظه بر شدت رویاهایتان افزوده می شود، در نتیجه امروز برای شما تبدیل به روزی با انرژی های معنوی می شود. به جای اینکه نیازهای خود را در جهان مادی جستجو کنید، می توانید به سفری در نیای دورنتان بروید. از نتایج این کار نگرانی به خود راه ندهید، مطمئناً شما به مسیر خوبی هدایت می شوید. فقط چیزهایی را در ذهننتان تجسم کنید که بهشان نیاز دارید. امیدوار باشید که در آینده به حقیقت بپیوندند.

فال متولدین تیر:

شما از بی هدفی و تنبلی در روزهای تعطیل لذت می برید، اما امروز روزی کاملا متفاوت است چرا که شما مسئولیت اجتماعی ای دارید که باید به پا خیزید و رهبری گروهی را بر عهده بگیرید. خواه شما نقشی در جامعه داشته باشید یا کلیسا، یا خانواده، دیگران به شما به عنوان فردی خلاق و مدبر می نگرند. آنها را ناامید نکنید؛ تمرکز خود را بر عالی ترین خوبی ها جمع کنید،و به جای اینکه نگران باشید که ممکن است روش تان اشتباه باشد، به این بندیشید که ممکن است این بهترین هدیه ای باشد که شما به دیگری می دهید.

فال متولدین مرداد:

بازگشت ماه به نشانه تان ممکن است روز خسته کننده ای را به همراه داشته باشد، بخصوص اگر مجبور باشید همین حالا برای موضوع واجبی تصمیم گیری کنید. مسائل و مشکلات مربوط به دوستی هایتان روی دوشتان سنگینی می کند، اما خوب نیست تا موقعی که چنین فشاری روی خود احساس می کنید هیچ تصمیمی بگیرید. اگر برایتان امکان دارد بدون اینکه به کارهای بلند و مدت و جدی رسیدگی کنید تا هفته آینده صبر کنید.

فال متولدین شهریور:

احتمالا امروز قادر نیستید دیگران را به روشنی و به وضوح ببینید به خاطر اینکه شما به جهان با عینک خوش بینی می نگرید. اگر بخواهید به سختی به نظرات و عقاید خود بچسبید و از آنها در مقابل دیگران پرخاشگرانه حمایت کنید فقط اوضاع را برای خودتان پیچیده تر می کنید. برای دفاع از باورهای خود با این شدت با دیگران نجنگید. چند روز صبر کنید تا ببینید آیا نظرات تان تغییر می کنند یا فقط اوضاع را برای شما پیچیده تر می کنند!

فال متولدین مهر:

به نظر می رسد اگر امروز در میان کار تکراری و روتین خود یک استراحت کوچک داشته باشید برای تقویت روحیه تان خوب باشد. حتی اگر کارها را سر هم بندی کرده باشید و اوقات بسیار خوبی داشته باشید، ممکن است قادر نباشید آنقدر که همیشه آرزویش را داشتید آسان گیر و بی قید باشید. شادابی روحی اخیر شما آنقدر نیست که کارهای جدی و سختی را که در پیش رو دارید از یاد ببرید. آگاه ماندن از تفاوت بین لحظه حال و آینده می تواند اعصاب شما را آرام کرده و شما را قادر سازد که از لحظه حال خود لذت ببرید.

فال متولدین آبان:

امروز فکر کردن در مورد خطرات احتمالی می تواند خیلی پریشان کننده باشد، اما امروز روز خوبی برای تقویت کردن برنامه هایتان نیست، زیرا شما نمی خواهید که با گرفتاری های واقعی این جهان محدود شوید. به جای اینکه تصمیمی عملی بگیرید، احتمالاً شما حرکتی مهم را انتخاب خواهید کرد. یک سفر کوتاه اطراف شهر مثل مسافرت با پای پیاده به سمت هیمالیا نیست. اما رویاها تحقق می یابند، بنابراین اجازه ندهید که هر کسی با صحبتهایش شما را ناامید کند.

فال متولدین آذر:

امروز ممکن است نزدیک ترین دوست شما، شما را به خوبی درک نکند. شما نمی توانید امروز این کار را آسان تر کنید چرا که مایل نیستید هر چیزی را که لازم است بدانند به آنها بگویید. شما سعی نمی کنید که زندگی تان را از همین هم که هست پیچیده تر کنید، شاید این به خاطر این باشد که شما می ترسید که برای دیگران دشوار باشد که حرف های شما را گوش کنند. هنوز هم، اگر یک اقدام حساب شده بکنید ممکن است به بهترین نحو ممکن خوب به هدف تان برسید.

فال متولدین دی:

ظاهراً اطرافیانتان و حتی دوستان صمیمی و همکارانتان امروز دور و بر شما را خالی کرده و همین موضوع شما را ترغیب می کند که حتی بیشتر از قبل روی توانایی هایتان تمرکز کنید. شما دوست ندارید آدم پیش پا افتاده و معمولی ای باشید، بنابراین می توانید بیشتر از قبل فعالیت کرده و تلاش کنید که راه خود را بروید. حواستان باشد وقتی که مشکلی وجود ندارد، شما مشکل درست نکنید، برای اینکه اگر یک بار دیگران را نگران کنید دیگر نمی توانید به این راحتی آنها را تسکین داده و آرامش رفته را بازگردانید.

فال متولدین بهمن:

شاید امروز نتوانید خونسردی خود را حفظ کنید، چراکه فکر می کنید به آخر خط رسیده اید. شما فکر می کنید که به اندازه کافی صبر کرده اید. کاملاً واضح و مبرهن است که شما می دانید برای اینکه زندگیتان به تعادل قبلی خود برگردد چه کارهایی لازم است انجام دهید، اما دیگران راه پیشرفتتان را سد کرده اند. حتی اگر می خواهید بیشتر به خودتان سختی بدهید، عاقلانه ترین راه این است که چند روز دیگر هم صبر کنید.

فال متولدین اسفند:

با توجه به هم ترازی ماه با ژوپیتر شما نباید فراموش کنید که با کمک برنامه ریزی مناسب و اجرای عاقلانه هر کاری امکان پذیری می شود. با این حال شما در اطراف خود سدی از مقاومت را می بینید. باوجود اینکه آنها ادعا می کنند که به آن توجه دارند، ولی حوادثی اتفاق می افتد که تا مدتی از شما دورمی شوند و شما نیز وقت کافی دارید، قبل از اینکه آنها برای انجام دادن کاری جدید تحت فشار قرارتان دهند کارهای قبلی خود راتمام کنید.