فال امروز سه شنبه ۷ دی ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز بخشی از روابط دوستانه صمیمانه تان برای شما روشن تر و شفاف تر می شوند که می تواند دیدگاه هایتان را نیز تغییر دهد. اگر شما خیلی سریع به دیگران اطمینان می کنید، بهتان توصیه می کنیم برای خود مرزها و محدودیت هایی ایجاد کنید تا به مشکل برنخورید. شما کمی هم مشکل مالی دارید و این موضوع قدری آشفته تان کرده است. پس هنوز هم بهترین کار این است که در مورد چیزهایی که اذیتتان می کند صحبت کرده و زمانی را به فکر کردن اختصاص دهید که بفهمید در مرحله بعدی چه کاری می خواهید کنید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز دوستان شما در حالیکه برای تصمیم گیری تنهایتان می گذرانند، برایتان هم منبعی از پشیبانی و دلگرمی و هم ثبات و سرسختی هستند. اما شما درحالیکه یک لحظه احساس می کنید بهتان زور می گویند و لحظه دیگر خویشتن داری پیشه می کنید، مشکلاتی را نیز تجربه می کنید. وقتی که فهمیدید این اجبارها صرفا از بخشهای متفاوت شخصیتی خودتان نشات می گیرند، چمشهایتان را باز خواهید کرد تا ببینید چگونه این تناقضهای شخصیتی تان می توانند با مسالمت در وجود شما منزل گزینند.

 

فال متولدین خرداد:

اگرچه شما به روشنی می بینید که چقدر کار دارید، اما الان دوست دارید به جای اینکه دید منفی نسبت به این قضیه داشته باشید آرام بمانید. شما معمولا محتاط و خوش بین هستید، اما این را هم می دانید که رسیدن به اهداف تان نمی تواند ساده باشد. امروز را استراحت کنید و فردا را برای برنامه ریزی بگذارید، سپس تلاش خود را شروع کرده و موانع پیش روی تان را از بین ببرید.

فال متولدین تیر:

 تهیه کردن یک برنامه ریزی روزانه برای اینکه بدانید برای هفته های آینده چه کارهایی باید انجام دهید روش عاقلانه ای است. اگرچه شما دلتان می خواهد وقت خالی زیادی داشته باشید تا به استراحت کردن بپردازید، ولی در حقیقت الان نباید از زیر بار مسئولیتها شانه خالی کنید. ولی شما باید بخشی از زمان خود را به کار کردن اختصاص داده و خودتان را از پا نیندازید.

 

فال متولدین مرداد:

حتماً لازم نیست تمام فعالیتهای تفریحی و سرگرمی های خود را قطع کنید، بلکه فقط باید بفهمید امروز روزی نیست که بتوانید آن طوری که دلتان می خواهد تفریح کنید. شاید شما دوست داشته باشید که با کار کردن بیشتر سهم خودتان را انجام دهید، ولی واقعاً دلتان نمی خواهد  تنها فردی باشید که این کار را انجام می دهید. در برابر کسانی که به شما امر و نهی می کنند ایستادگی کنید. به آنها اجازه ندهید که به رویه خود ادامه دهند، چرا که فکر می کنند همه چیز تحت سلطه و اختیار خودشان است.

 

فال متولدین شهریور:

امروز در حالیکه برای دلسوزی و غمخواری کردن به حال خودتان آرزوهایتان را متعادل می کنید (البته اگر همکارانتان کارشان را انجام ندهند)، از نظر عاطفی احساس ناهماهنگی می کنید. خود برتر و تکامل یافته شما دوست دارد دیگران را تشویق کند که تا جایی که از دستشان برمی آید با همدیگر همکاری کنند. اما شما راه های موثرتری برای انجام دادن یک وظیفه می بینید و می خواهید مثل یک فرمانده ارتش که انتظار دارد دستوراتش فی الفور اجرا شوند آن را با فریاد و داد زدن عنوان می کند عمل کنید!! یادتان باشد که شما نمی توانید بر افراد دیگر کنترل داشته باشید؛ اما امروز می توانید با تغییر دادن انتظارات تان به رضایت برسید.

 

فال متولدین مهر:

اگرچه شما فرد آینده نگری هستید، اما ظاهراً نمی توایند از وقت های آزاد خود استفاده کرده و به مسافرت یا پیک نیک بروید. شاید الان وقت این فرا رسیده که بفهمید دیگران می توانند برای مدتی بدون شما و به نتهایی خودشان از پس کارها بربیایند. حتی اگر برای این کار مجبور شوید با یکی از همکارانتان بحثی جدی داشته باشید، بدانید که اگر فقط یک بار بهشان بگویید که نیاز به استراحت دارید می توانید نظر موافق آنها را جلب کنید.

 

فال متولدین آبان:

بسر بردن با دیگران احتمالا امروز بیشتر از همیشه پیچیده و دشوار است چرا که ماه کامل نشان خوش گذران شما برج قوچ را فعال می کند. اگر در اطراف تان شخصی با تجربه های شگفت انگیز وجود داشته باشد و شما با او همراهی کنید لذت فراوانی خواهید برد. اما ممکن است امروز زیاد صبور نباشید تا روابطی را که ضروری است گسترش دهید. امیدتان را از دست ندهید؛ در روزهای آینده اتفاقات شگفت انگیزی برای تان خواهد افتاد وشما را هیجان زده خواهد کرد!

 

فال متولدین آذر:

شور و اشتیاق شدید شما می تواند در روابط تان با یکی همکاران یا با نامزدتان باعث بروز اختلاف بشود. اما زیاد صحبت کردن در این مورد فقط تأثیر منفی می گذارد، مگر اینکه شما در جستجوی حقیقت و راستی باشید. مردم از این اخلاق شما که خیلی راحت حرف می زنید و خیلی راحت هم قول می دهید خسته شده اند. فراموش نکنید که نباید در مورد یک کار صحبت کنید بلکه فقط باید آن را انجام دهید.
 

فال متولدین دی:

شما به خاطر کارهایی که پیش رویتان دارید زیاد خوشبین نیستید، اما این دلیل برای نگرانی بهتان نمی دهد. شما خودتان را به دست سرنوشت سپرده و تسلیم شده اید! باوجود اینکه تغییراتی که در راهند اموری غیر قابل اجتناب هستند، اما شما بالاخره می توانید تغییراتی در آنها بدهید. اگر به جای اینکه تلاش کنید همه کارهایتان را یکباره انجام دهید، در برنامه هایتان تغییراتی بدهید خیلی راحت تر خواهید بود.

 

فال متولدین بهمن:

امروز فرصت بسیار خوبی است که از در مخالفت با کسانی درآیید که تما نیرویشان را علیه شما بکار گرفته اند. اما درگیری مستقیم بهترین راه نیست. در عوض هر چقدر می توانید موقعیت خود را بسنجید و به آرامی و با اطمینان حرکت کنید. اینگونه است که تمام موانع به طرز معجزه آسایی از سر راه کنار می روند.

 

فال متولدین اسفند:

 امروز سعی نکنید از رابطه های دوستی مربوط به گذشته فرار کنید. البته تغییر دادن برنامه هایتان در آخرین لحظه برای افراد دیگر خوشایند نیست، اما این کار در شما نیز احساس خوبی ایجاد نمی کند. اگر شما در حال حاضر می خواهید که از رندگیتان لذت ببرید، لازم است که قبل از اینکه به خودتان خدمت کنید برای دیگران مفید باشید. عجیب اینکه ممکن است کمک کردن به دیگران از توجه کردن به نیازهای شخصی خودتان اهمیت بیشتری داشته باشد و در حال حاضر شما نباید به فکر تأمین نیازهای خود باشید.