فال امروز سه شنبه ۶ تیر ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما از انجام دادن کارهایی را که پشت سر هم برایتان بوجود می آیند خسته شده اید، خوشبختانه، با تمرکز به روی اهداف بلند مدت خود می توانید قدر و ارزش لحظه حال را دریابید. اما این کار می تواند یک سیاست کاملا ماهرانه و در عین حال فریبنده باشد چرا که درست نیست که آنچه اکنون اتفاق می افتد را نادیده بگیرید. بین کارهای که الان در دست انجام دارید و کارهایی که قبلا شروع کرده بودید تعادل برقرار کنید و اگر طرحی به سرانجام نرسید آن را برای مدتی رها کنید تا بعدا سر فرصت به آن بپردازید. بهترین کار برای پیشبرد کارهایتان این است که به موقعیت های موجود واکنش نشان دهید و مطئمئن باشید که به هدف تان خواهید رسید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز اختصاص دادن زمانی برای استراحت کردن امری حیاتی برای شما به حساب می آید، وگرنه دیگر فرصتی برای تفریح کردن نصیبتان نمی شود. اما حتی اگر خودتان هم متوجه بشوید که چه راهی را باید انتخاب کنید، شاید اتفاقی رخ دهد که مجبور شوید برنامه تان را تغییر دهید. با این حال نباید به خاطر چیزهای بدیهی بجنگید؛ پس عاقلانه تر این است که انرژی تان را برای چیزهای مهم تر زخیره کنید.

فال متولدین خرداد:

ممکن است امروز اصرار زیادی داشته باشید که کار خوبی انجام دهید که دیگران نتوانند کمک کنند اما آنها به شما توجه دارند حتی اگر آن طور که گفته اید از مرکز توجه بودن اجتناب کنید. این شبیه این است که شما پیغام های مختلفی بدهید که ممکن است آن را  بعدا انکار کنید. این آن چیزی نیست که شما امروز می گویید، بلکه درباره آن چیزی است که نگفته اید. دوباره فکر کنید. بهتر است که افکارتان را با دیگران در میان بگذارید به جای اینکه آنها پنهان کنید.

فال متولدین تیر:

ماه وارد دوازدهمین خانه تان یعنی خانه خیال پردازی می شود و تا چند هفته آینده احساسات شما را تحریک می کند، اما فاش کردن این رویاها برایتان دردسر به همراه خواهد داشت. عجیب اینکه هرچقدر که بیشتر روی چیزی تمرکز می کنید، وقوع آن را بیشتر به تعویق می اندازید. شما باید زمان درست استفاده کردن از فرصت ها را بشناسید. در این صورت می توانید به جواب برسید.

فال متولدین مرداد:

شما فکرهایی در سرتان دارید و هیچ چیزی نمی تواند تلاشتان برای رسیدن به چیزهایی که می خواهید را متوقف کند. از نظر ظاهری خواسته های شما می تواند مربوط به به مسائل خصوصی و مادی شما باشد. اما اگر عمیق تر بنگریم شما می خواهید حقیقتهای متافیزیکی را که مانع شاد بودن شما هستند را بشناسید. حتی اگر امروز هم آدم روشن فکری به نظر نرسید بالاخره متوجه خواهید شد که جزو افراد مهم هستید.

فال متولدین شهریور:

امروز شما بر سر دوراهی قرار می گیرید. از یک طرف می خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی تلاش کنید محیط امن و آرامی برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می کند.

فال متولدین مهر:

باتوجه به اینکه ماه کامل در دومین خانه تان یعنی خانه نتایج قرار گرفته است، شما باور دارید که اوضاع مالی تان بهتر از همیشه شده است. خوشبختانه شما قادر هستید شیوه های جدیدی را در محل کارتان به کار ببرید که باعث ترفیع حقوقتان شود. اما انتظار ثروت بادآورده نداشته باشید و روی احتمالات هم حساب نکنید.

فال متولدین آبان:

شما فکر می کنید که می دانید با افراد دیگر چگونه رفتار کنید، اما احتمال زیادی وجود داردکه سیگنال ها را اشتباه بفهمید. به جای اینکه یک دفعه به نتیجه کار فکر کنید، فرضیه های خود را بررسی کنید. ارتباط برقرار کردن می تواند فاصله ها و سوءتفاهماتی که به وجود آمده است را رفع کند. در این صورت حتی اگر اشتباه کنید، اگر از اطرافیانتان درخواست کمک کنید آنها خوشحال خواهند شد.

 

فال متولدین آذر:

شما در حال پیشروی به بهترین حالت ممکن هستید و با وجود اینکه می دانید کجا دارید می روید ممکن است دیگران از تصمیم شما گیج و پریشان شوند. اگر نتوانید زمانی را به توجیه رفتارهایتان اختصاص دهید ممکن است اوضاع پیچیده تر شود. مراقب باشید؛ شما می توانید چشمان تان را به روی اهداف تان باز نگاه دارید؛ اما خیلی عجیب است که حتی نمی توانید چیزی را که درست در جلوی روی تان است را ببینید. آرام باشید و با کسانی که در اطراف تان هستند خوش بگذرانید.

فال متولدین دی:

امروز ماه در دوازدهیمن خانه تان یعنی خانه رازها حضور دارد و نشان دهنده این است که شما بیشتر از آن چیزی که به چشم خود می بینید کار برای انجام دادن دارید. به جای اینکه طبق انتظارات افراد دیگر رفتار کنید، باید بدانید که ابراز کردن احساسات تان بیشتر بهتان امکان می دهد به نفع خودتان کار کنید. ولی تا موقعی که با کسی احساس راحتی نکرده اید، رویاها و تخیلات خود را که هر لحظه پررنگ تر می شوند را بر زبان نیاورید.

فال متولدین بهمن:

در حالیکه ماه به جهان آبی برج حوت بازگشته است و مطمئناً راحت ترین مکان برای ماهی های شماست شما می توانید نفسی عمیق از روی راحتی بکشید. بالاخره فشارهای ذهنی پایان یافته و شما احساس می کنید که در خانه خود هستید. به هر حال مواظب باشید، برای اینکه دورنمای احساسات شاید بهتر از آن چیزی که واقعاً هست به نظر برسد. شما اکنون به واسطه تغییرشکل آرزوهای خودتان به دیگران نگاه می کنید، بنابراین اگر شما در مورد احساس خود یقین ندارید، از آنها بپرسید که قبل از اینکه به گمان نادرستی دست پیدا کنند چه احساسی داشته اند.

فال متولدین اسفند:

دست از تلاش کشیدن می تواند پایان بی قاعده ای برای بهترین دوره کارتان باشد، در سال جدید فرصت های غیر قابل انتظاری برایتان پیش خواهد آمد. متاسفانه، اگر کارها و برنامه های قبلی خود را به پایان نرسانید قادر نخواهید بود که کار جدیدی را شروع کنید. نگران نتیجه تلاش هایتان نباشید. در عوض، برای خلاصی از زیر بار فشارها تمرکز کنید و خودتان را برای آینده آماده کنید.