فال امروز سه شنبه ۵ بهمن ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما به تازگی حساس می‌کنید به شخصی نیاز دارید که از شما مراقبت کند و مواظب شما باشد. شما باید این تقاضا را با دوستان یا اعضای خانواده تان مطرح سازید زیرا تا زمانی که این سخنان را بر زبان نیاورید کسی از خواسته درونی شما مطلع نمی‌شود .شما بسیار فردی مستقل و خود کفا هستید، این صفت شما را در صحنه‌های زندگی تان بسیار یاری می‌دهد. کمی‌در رفتارتان صادقانه عمل نمی‌کنید بهتر است مانند گذشته صادق باشید تا از ناراحتی‌های که در آینده برایتان پیش آمد می‌کند جلوگیری کنید

 

فال متولدین اردیبهشت:

شما افکار منفی زیادی را در این روزها در ذهن خود می‌پرورانید این عادت را از ذهن خود دور کنید. بهتر است هر روز با این فکر از خواب بیدار شوید که امروز بزرگترین و مهم تر ین روز در زندگی شما می‌باشد پس باید بهترین نقش خود را ایفا کنید. متاسفانه هنگامی‌که مشکلی بر سر راه شما قرار می‌گیرد نمی‌دانید چطور با ﺁن روبرو شوید و بلافاصله دست و پای خود را گم می‌کنید، علی رغم تجارب زیادی که دارید، اما نمی‌دانید که چطور باید از ﺁنها استفاده کنید و تنها تجارب تان را در ذهن‌تان نگه می‌دارید، از ﺁنها استفاده نمی‌کنید.

 

فال متولدین خرداد:

 ممکن است امروز قادر نباشید که ذهن‌تان را سرو سامان دهید. یا اگر بتوانید تصمیم بگیرید که چه چیزی برای شما درست است آماده هستید تا تصمیم قبلی خود را دوباره بررسی کرده و مدت دیگری را به اندیشیدن درباره آن بپردازید. ممکن است شما از سرشت و طبیعت سازگار و مناسب خود خشنود باشید اما دیگران ممکن است این هوس شما را عاملی در تضاد با بهره‌وری بدانند. نگران نباشید که دیگران چه فکری می‌کنند. فقط به یاد داشته باشید که هر کس دیگری نیز می‌تواند افکار خود را تغییر دهد.

فال متولدین تیر:

ممکن است بر این باور باشید که تمام عادات احساسی قابل تغییر هستند مخصوصا اگر شما مایل باشید که در ذهن خود خیال کنید که در موقعیت کنونی به نتیجه و هدف خود رسیده‌اید بدون اینکه واقعا در واقعیت به آن دست پیدا کرده باشید. متاسفانه درآینده ممکن است تبدیل به آدم پول دوستی شوید و اگر کسی راه شما را برای رسیدن به منافع مالی سد کرد عصبی و پریشان شوید. به خودتان قول دهید که از لحظه حال لذت ببرید؛ مهم نیست در آینده چه پیش می‌آید

فال متولدین مرداد:

اگرچه امروز رویاهای شما کاملاً غیرواقعی هستند، ولی شما دوست ندارید ازشان دست بکشید. درحقیقت شما خیلی هیجان زده شده‌اید. شما خودتان فکر می‌کنید که رویاهایتان کاملاً واضح و روشند، اما در حیقیت از تاثیراتی که دیگران بر شما گذاشته‌اند اطلاع ندارید. باوجود این هروقت که با طرفداران خود صحبت می‌کنید و نظر آنها را می‌پرسید حتماً به حرفشان هم گوش بدهید.

 

فال متولدین شهریور:

سیاره حاکم شما ونوس در هفتمین خانه از شراکت شما برای ماه‌های آینده اقامت می‌کند و این اتفاق می‌تواند تاثیر موثر و خوبی بر روابط شما با دیگران بگذارد. موقعیت جدید می‌تواند خلاقیت شما را تقویت کند،‌به طوریکه باعث شود شما جذاب‌تر و مفیدتر به نظر برسید. خوشبختانه،‌ شما قصد دارید که از فرصت‌هایی که در رابطه با ارتباطات تان پیش می‌آید استقبال کنید که مطمئنا هر زمان دیگری بود براحتی از کنارش می‌گذشتید. از این نترسید که زمانی را به خوشی و شادی بگذرانید. اگر زمانی برای تفریح و گردش بدست آوردید به بهترین نحو از آن استفاده کنید.

 

فال متولدین مهر:

اگر چه شما دارای فعالیت‌های فراوانی هستید و نقش‌های خود را به خوبی انجام می‌دهید و در صحنه رقابت نیز به خوبی می‌توانید با رقیب‌های خود به مبارزه برخیزید اما اتفاقات جنبی زندگی‌تان شما را تا حدودی نا امید کرده است از انرژی شما برای پیشبرد خواسته‌هایتان کاسته است. شما دارای فعالیت‌های جنبی بسیاری نیز هستید توصیه می‌شود که فعالیت‌های خود را محدود کرده و همه تلاش تان را در یک زمینه سرمایه گذاری کنید تا نتیجه بهتری داشته باشید.

 

فال متولدین آبان:

امروز گفتن حقیقت به دیگران سخت‌تر شده است، برای اینکه به نظر می‌رسد که آنها نسبت به همیشه بیشتر غیر قابل پیش‌بینی شده‌اند. با وجود این در نظر داشته باشید که بخشی از این انرژی نا آرام از خود شما برخاسته و شما را مجبور می‌کند که آن را به سمت دیگران هم هدایت کنید. به جای اینکه سعی کنید فرد دیگری را وادار کنید تا تعهدی را قبول کند، تجزیه و تحلیل کردن تواناییهای خودتان به برطرف شدن نگرانی‌تان کمک خواهد کرد.

 

فال متولدین آذر:

 تمام کردن کارهای نیمه کاره قبلی تان شاید امروز بیشتر از هر چیز دیگری رضایت شما را جلب کند. اگر لازم بود یک لیست از کارهای ناتمامتان تهیه کنید و آنها رابر اساس اولویت و درجه اهمیت طبقه‌بندی کنید. ابتدا از کارهایی شروع کنید که انجام دادنشان خیلی واجب و حیاتی است و بعد سراغ کارهای دیگر بروید. به خاطر داشته باشید که لازم نیست از برنامه خود جلو بیفتید، ابتدا تصمیم بگیرید و بعد طبق آن پیش بروید.

فال متولدین دی:

موقعیت شغلی و حرفه ای شما مدتی به بن بست خورده است و بهتراست در این هفته بخشی از زماتتان را به بازنگری کردن استراتژی‌های جدیدتان اختصاص دهید. امروز ظاهرا این مشکلات قابل مدیریت هستند، بخصوص اگر که شما سهم خودتان را در این حوادث بیرونی شناخته باشید. شما از همین الان می‌توانید اولین مرحله کارتان را آغاز کنید.

 

فال متولدین بهمن:

 وقتی که دوستان ما در ظاهر حامی‌و پشتیبان شما می‌شوند، شما نیز مثل آنها می‌شوید. علاوه بر این حس خوبی نسبت به آنها پیدا می‌کنید و می‌خواهید به هر صورت که شده کمکشان را جبران کنید. اگر بتوانید از هر نوع رابطه انرژی مثبت بگیرید ترکیب خیلی خوبی ایجاد کرده اید. ولی باید کنترل رویاها وتخیلات خود را در دست داشه باشید و بببنید چگونه می‌توانید آنچه در زندگی تان اتفاق می‌افتد را بهتر کنید.

 

فال متولدین اسفند:

 امروز ممکن است به احساسی دست پیدا کنید که شما را به جایی برساند درست خلاف جهتی که تا به امروز فکر می‌کردید. در حقیقت، ایده جدید شما احتمالا برخلاف ایده‌های دیگران خواهد بود. راه آسانی نیست چرا که احتمال آن می‌رود که طی روزهای آینده با ایستادگی و مقاومت روبرو شوید. بنابراین، بهتر است که حالا از غریزه‌تان کمک بگیرید و از راه‌های قدیمی‌دوری کنید.