فال امروز سه شنبه ۳ مرداد ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

زمان این فرا رسیده تا برروی موجهای خوشی که به زندگی شما جریان دارند سوار شوید. اگرچه شما می توانی بسیار پرشور و حرارت باشی، ولی به یاد داشته باش افرادی را که این احساساتتان را درک نمی کنند درهم نکوبی. البته شما قصد نداری که بیکار بنشینی برای اینکه مشتاقانه می خواهی آنچه را که در اختیار داری به جهان عرضه کنی. امروز بذرهایت را بکار تا بعداً بهترین ها را برداشت کنی.

 

فال متولدین اردیبهشت:

فکر و خیالات شما مانع از رسیدنتان به مقصود دلخواه شده است و امروز شما هر کاری که انجام می دهید فکر می کنید مطابق با با انتظارات تان نبوده است. امروز برایتان مفیدتر است که راه و روش های شخصیتان را امتحان کنید تا محرک هایی که باعث رسیدن شما به موفقیت می شوند را بهتر بشناسید. درنهایت شما به مقصود خود خواهید رسید.

فال متولدین خرداد:

ممکن است امروز بیشتر از همیشه از نظر احساسی کنجکاو باشید اما اگر بخواهید بدون فکر کردن به عاقبت کاری آن را انجام دهید نتیجه مطلوبی در پی نخواهد داشت. معمولا شما اول کار هیجان دارید و از این تجربه سر مست و شادمان هستید. اما بعدا مجبورید که دوباره برگردید و خوب فکر کنید. به جای انکار احساسات تان به ناشناخته ها اعتماد کنید و از آن به عنوان عاملی برای تغییر استفاده کنید.

فال متولدین تیر:

شما می توانید در فعالیتهای گروهی تان خیلی خوب فکر کرده و تصمیم گیری کنید. اگرچه ممکن است برنامه ریزی های شما با برنامه هایی که معمولاً مورد قبول افراد گروه قرار می گیرد متفاوت باشد، اما شما احساس می کنید که با تصمیم های گزینشی موفق می شوید. حواستان جمع باشد که خیلی زود تسلیم خواسته های دیگران نشوید، وگرنه شما مدیریت کردن گروه با توجه به برنامه های سازنده تان را از دست خواهید داد.

فال متولدین مرداد:

امروز شما حتماً باید با خواهر و برادر و یا یکی از دوستان نزدیکتان گفتگویی جدی داشته باشید. حتی اگر شما فکر کنید که همه چیز عالی و خوب است ولی باز هم مشکلی وجود دارد، مثل اینکه مسائل احساسی حل نشده ای در خفا وجود دارد. به جای اینکه چشم هایتان را به روی این موضوع ببندید، بهترین کاری می توانید بکنید این است که بحثی صادقانه و با دیدی باز داشته باشید.

فال متولدین شهریور:

همچنانکه روز می گذرد ممکن است از وظایف و مسئولیت های دنیوی خود خسته شده و منتظر مقداری آرامش و سکوت در محیطی جدا از دیگران باشید. درست است که شما طالب تنهایی و خلوت هستید اما مخصوصا الان انسان تنبلی نیستید. ممکن است دیگران متوجه نباشند که شما چقدر انرژی صرف کرده اید چرا که شما فعالیت های خود را محدود می کنید تا بر رویاها و تصورات تان سلطه داشته باشید. این کار به معنی وقت هدر دادن نیست؛ هر آنچه شما درباره امروز خیال پردازی می کنید ممکن است فردا صورت واقعیت به خود بگیرد.

فال متولدین مهر:

شما فکرهایی در سرتان دارید و هیچ چیزی نمی تواند تلاشتان برای رسیدن به چیزهایی که می خواهید را متوقف کند. از نظر ظاهری خواسته های شما می تواند مربوط به به مسائل خصوصی و مادی شما باشد. اما اگر عمیق تر بنگریم شما می خواهید حقیقتهای متافیزیکی را که مانع شاد بودن شما هستند را بشناسید. حتی اگر امروز هم آدم روشن فکری به نظر نرسید بالاخره متوجه خواهید شد که جزو افراد مهم هستید.

فال متولدین آبان:

فکر نکنید که شما قادر به فهمیدن عکس العمل دیگران هستید. به جای اینکه کلماتتان را سبک و سنگین کنید آنها را به زبان بیاورید، اما طوری صحبت کنید که مهربانی و انعطاف پذیریتان را به دیگران نشان دهید. آنها برای شنیدن حرفهای شما بیش از اندازه از خودشان شور و شوق نشان می دهند، اما اگر بفهمند که شما با آنها مخالفید به حرفهایتان اهمیتی نمی دهند.

فال متولدین آذر:

شما امروز حتی اگر خیلی مشتاق و امیدوار هم باشید باز هم باید آرام و ساکت بمانید. اما این بدین معنی است که که چیزی آموخته اید که شما را از میزان زمان و پولی که برای کامل کردن یک پروژه نیاز دارید آگاه می سازد. البته پیدا کردن راه حل آسان برای رویارویی با واقعیت ها امری غیر ممکن است، اما بهتان توصیه می کنیم که استراحت کردن موفقیت شما را در برابر مشکلات موقتی تضمین می کند. متاسفانه امروز کارهای سخت و زیاد هیچ مشکلی از شما را دوا نمی کند! کلید موفقیت شما در سرسختی و مداومت در کار است.

فال متولدین دی:

شما می توانید درباره چیزهایی که می خواهید سخت گیر باشید و فرصت خود را به خاطر یک تجربه جدید از دست بدهید حتی اگر دقیقا با تصویری از ایده هایی که در ذهن تان دارید منطبق نباشد. ممکن است از یک رابطه یا یک فرصت سرمایه گذاری عقب نشینی کنید به خاطر اینکه آنها دقیقا با انتظارات شما هم خوانی ندارند. اما بسرعت قضاوت نکنید. هر چیز مهمی ارزش صبر کردن را دارد. بنابراین قبل از اینکه پاسخ نهایی خود را صادر کنید چند هفته ای صبر کنید.

فال متولدین بهمن:

امروز بخش بزرگی از ناراحتی های شما واضح و روشن نیستند، اما به معنی این نیست که اصلاً وجود ندارند. ممکن است شما احساس کنید که به سمت ناشناخته ها هدایت می شوید زیرا شما دقیقاً نمی دانید که دیگران چه احساساتی دارند. هرچقدر که بیشتر سعی می کنید قطعه گمشده این پازل را پیدا کنید آشفته تر می شوید. چند نفس عمیق بکشید اجازه بدهید نیازمندی شما تمام مشکلات را یک روزه حل کند.

فال متولدین اسفند:

شما امروز وسوسه شده اید که از مشغولیتهای اجتماعی کناره گیری کنید، اما به این معنا نیست که شما می خواهید تنها باشید. همچنانکه آرزوهای مادی شما بسیار قوی می شوند، شما احساسات زیادی را که ظاهر شده اند تجربه می کنید. اما احتمالاً شما حس و حال بیرون رفتن و یا مهمانی رفتن را ندارید. آزمایش کردن توانائیهایتان کلیدی است برای اینکه بتوانید قدرت بیانی آفریننده و پر اهمیت داشته باشید.