فال امروز سه شنبه ۳۱ مرداد ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز شما می ترسید که سفره دل خود را باز کنید، برای اینکه ممکن است خاطرات قدیمی خود را به یاد بیاورید که این موضوع ناراحتتان می کند. اما زیاد سعی نکنید که آسیب پذیریتان را پنهان کنید. صحبت کردن در مورد این موضوع اگر چه یادآور خاطرات قدیمی و ناراحت کننده است ولی شما را آرام می کند. پس به یکی از دوستانتان که خیلی بهش اطمینان دارید بگویید که دقیقاً چه احساسی دارید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

شاید بهتر باشد وقتی که فرصتهای زیادی پیش روی شما قرار دارد بیشتر از مواقعی که این گونه نیست نگران شوید. شاید وقتی که همه چیز خوب پیش می رود نسبت به مواقعی که این گونه نیست، راحت تر بتوان ناامیدی را تحمل کرد. ولی هنوز بالا بردن توقعات می تواند باعث ناراحتی شود. پس بهتر است قبل از اینکه شکست بخورید، جاه طلبی های خود را کمتر کنید.

فال متولدین خرداد:

ماه جدید آگاه و اجتماعی برج میزان در ششمین خانه شما یعنی خانه خدمات حضور دارد و زندگی شغلی را برای شما راحت تر کرده است. شما می توانید از جذابیت های شخصی خود در کنار آمدن با دیگران بهره بگیرید و این موضوع به نفع شما تمام می شود. در نهایت این اتفاق اهمیت کنار آمدن با رویدادهایی که دور و برتان رخ می دهد را آشکار می کند. شما نتیجه تلاش های مضاعف خود را تا پایان هفته خواهید دید.

فال متولدین تیر:

امروز توجه کردن به جزئیات زندگی روزانه برایتان در اولویت قرار دارد، که البته کاری غیر معمول و خارج از کارهای روزانه تان نیست. البته فعالیت های روزانه شما این روزها شبیه به هم و شبیه روزهای قبلی نیست، چراکه شما دنبال راه های جدیدی هستید که خستگی ناشی از یکنواختی را از تنتان بیرون کنید. از تغییر دادن زندگ خود نترسید، چراکه احساس شادابی که بعد از آن حاصل می کنید، مهم تر از هر ترس و تغییری است.

فال متولدین مرداد:

زمانیکه احساس می کنید چسبیدن به واقعیت باعث می شود شما به اشتباه بیفتید احساس ناخوشایندی را تجربه می کنید. ممکن است وسوسه کننده باشد که یک کنترل ضروری بر دنیای بیرونی خود داشته باشید و در عین حال برنامه های ذهنی خود را رها می کنید. ممکن است راحت نباشد اما شما باید یاد بگیرید که همیشه نیاز ندارید که نمایش اجرا کنید. غلبه کردن بر ترس از شکست می تواند به شما کمک کند که به دیگران اجازه دهید تا در موفقیت های اخیر با شما سهیم باشند.

فال متولدین شهریور:

اگر امروز همسر شما یا یکی از دوستانتان خیلی پرخاشگر شده است سعی کنید خونسردی خود را حفظ کنید. سریع واکنش نشان دادن باعث می شود طرف مقابلتان عقب نشینی کند و بنابراین شما می توانید برتری خود را ثابت کنید. اما این استراتژی قدیمی شده است، برای اینکه اگر کسی مجبور بشود به شکستش اعتراف کند، در حقیقت یعنی هیچ برنده ای وجود نداشته است. از مجادله کردن اجتناب کنید، اما چیزهایی را اعتقاد دارید واقعیت دارند را به زبان بیاورید.

فال متولدین مهر:

امروز ممکن است شما از فردی که نظر شما را به خود جلب کرده و واقعاً برای مدتی توجه شما را معطوف به خود کرده، الهام بگیرید. این کار بسیار مؤثر است برای اینکه اکنون که ماه به نشانه شما بازگشته است شما نسبت به همیشه سر حال تر هستید. اما اخیراً توانایی شما برای تشخیص دادن کیفیت هرچیزی قوی شده است. با دریافتهای خودتان صادق باشید و ببینید که جذابیتهای شما به کجا منتهی می شوند.

فال متولدین آبان:

هم اکنون شما در نظر دارید با یکی از دوستان خیلی صمیمی تان همکار شوید. باوجود اینکه شما همیشه اولین کاری که می کنید این است که سفره دل خود را باز می کنید! اما الان عقلانی نیست که این کار بکنید و بهتر است تا موقعی که موقعیت را خوب ارزیابی نکرده اید این کار را نکنید. صبر و شکیبایی موهبتی است که به شما عطا شده است، پس انقدر عجله نکنید!!

فال متولدین آذر:

شما در این روزهای اخیر با مشکلات عدیده ای روبرو خواهید شد. اما خوشبختانه امیدی که شما به آینده دارید مانند یک پشتیبان از شما حمایت می کند تا بتوانید به اهدافی که در نظر داشته اید و کمی به تعویق افتاده اند برسید. زندگی شما در حال تغییر می باشد و تنها شخصی که راه های تغییر را باید بپیماید شما هستید پس بهتر است راه درست را با مشورت دیگران انتخاب کنید.

فال متولدین دی:

شما امروز کارهای خسته کننده ای برای انجام دادن که نمی توانید از زیر بار آنها شانه خالی کنید. بنابراین باید به زودی کارهایتان را شروع کرده و تا جایی که امکان دارد آنها را زود به اتمام برسانید. به جای اینکه با نقشه کشیدن برای فرار کردن از زیر بار وظایفتان عصبانیت فرد دیگری را تحریک کنید، از قوه تخیل خود استفاده کنید تا راهی را بیابید که به واسطه آن بتوانید به هدفهایتان برسید. در این صورت وقتی که تحت فشار قرار گرفتید قادر خواهید بود از موقعیت جدیدی که اتخاذ کرده اید بیشتر لذت ببرید.

فال متولدین بهمن:

تلاش برای دوباره به دست آوردن خویشتن داری خود یک نشانه مثبت است، به خصوص اگر شما این هفته با مشکلاتی ارتباطی مهمی برخورد کرده باشید. اگرچه شما فکر می کنید الان باید به گذشته خود برگردید، اما این کار به اندازه ای که شما فکر می کنید ساده نیست. کار کردن با دیگران و تأیید کردن آرزوهای مختلف آنها کمی اوضاع شما را پیچیده می کند، اما شما  نمی توانید بدون کمک آنها پیشرفت کنید. آرام تر حرکت کنید و هم به خودتان و هم به آنها توجه کنید، شما برای قضاوت کردن در مورد مسائل احساسی جدیدتان وقت زیادی دارید.

فال متولدین اسفند:

یک دوست یا شریک امروز خیلی نظرش را به شما تحمیل می کند. سلیقه های شما می توانند کاملاً اصلاح شوند و وقتی دیگران خیلی پرخاشجو می شوند شما خوشتان نمی آید. شما بدون اینکه بخواهید دلخوری یا عصبانیتتان را نشان بدهید، تمایل دارید که این موضوع را راحت بپذیرید. اما برای رسیدن به سطح مهارتی بالاتر و بیشتر مورد توجه واقع شدن برای شما مفیدتر است که نیازهایتان را بیان کنید.