فال امروز سه شنبه ۳۰ آذر ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز برای شما روز بسیار سختی است چرا که شما کارهای خود را جدی تر از همیشه گرفته اید، حتی اگر ترجیح می دهید که درباره برنامه و نقشه های خود خوش بین و بانشاط باشید. رفتار قهرمانانه در پیش گرفتن اکنون چاره کار شما نیست تا زمانیکه سیاست های خود را دوباره بررسی کرده و تا جایی که لازم است در روش و شیوه خود سازگاری و تغییر ایجاد کنید. اگر بتوانید در اولین ساعت های روز روی کاری که دارید انجام می دهید تمرکز کنید، قادر خواهید بود که تعطیلاتی پر از نشاط و تفریح داشته باشید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

شما افکار بزرگی را در سر می پرورانید و برای اجرای آنها می خواهید اقدام کنید، اما بهتر است مدتی را صبر کنید تا اوضاع بیشتر بر وفق مرادتان شود زیرا در آن صورت موفقیت شما صد درصد خواهد بود. شما قدرت تخیل بسیار زیادی دارید، این قدرت بسیار مثبت می باشد اما فراموش نکنید که شما در دنیای واقعی در حال زندگی کردن هستید پس باید تمام این احساسات را با دنیای واقعی هم تراز کنید.

 

فال متولدین خرداد:

شما امروز به راحتی دیگران را می رنجانید، چراکه امروز زیاد از اطرافیانتان ایراد می گیرید. شما هم امکانات را می بینید و هم می توانید موانع را ببینید. بنابراین ترکیب این دو به شما به شما توانایی داده به دیگران تذکر دهید امکاناتی که الان در اختیار دارند آنها را به اهدافشان نمی رساند. ولی زیاد بهشان سخت نگیرید؛ فقط تا جایی که می توانید راهنمایی شان کنید.

فال متولدین تیر:

شما می توانید دوباره با رویاهای خود ارتباط برقرار کنید و بنابراین امروز به خاطر کارهایی که قرار است انجام بدهید کمتر احساس نگرانی می کنید. شما شاید بیش ازحد محتاط باشید، اما خوش بینی تان هنوز زندگی ای که خواهانش هستید را برایتان فراهم آورده است. شما فهمیده اید که در شرایط اقتصادی سخت خوشبختی تان بستگی به خریدهای بیشتر ندارد. برای اینکه شما هم اکنون در چنین مواقعی به جای اینکه به پیشرفت حرفه ای خود فکر کنید، وقت تان را با دوستانی می گذرانید که باعث رشد معنوی در شما می شوند.

 

فال متولدین مرداد:

شما احتمالا قادرید که بحرانی که در حال بوجود آمدن است را احساس کنید، حتی اگرآنها در ظاهر خوب و عالی بنظر برسند. با وجود اینکه شما بهترین کاری که می توانید را می کنید تا از آن پیشگیری کنید، اما این یک آزمایش نهایی است. نیروی غریزی تان به شما می گوید که عقب نشینی کنید، اما احتمالا شما در یک جواب فعالانه ای پیشنهاد را ریشخند می کنید. همچنانکه مسئولیت شما می تواند راه ناپدید شده زندگی شما را مشخص کند. امروز زیاد به خود مغرور نشوید که ممکن است این اتفاق خوشایند برای تان نیفتد. در عوض، به آنها به عنوان بخشی از یک تغییر طولانی مدت در جریانات زندگی تان نگاه کنید.

 

فال متولدین شهریور:

شما امروز در حالیکه دیگران را تشویق می کنید که شما را از انزوا بیرون بیاورند، نسبت به همیشه احساس درون نگرانه تری دارید. مشکل اینجاست که آنها فکر می کنند شما ناراحت و یا حتی افسرده هستید، و کناره گیری شما را اشتباه تعبیر می کنند. به آنها بگویید که شما افسرده نیستید -فقط فردی درون نگر هستید- از اینکه مؤدبانه درخواست کنید که به حدود شما احترام گذاشته شود هراس نداشته باشید؛ شما زمان نیاز دارید تا فکر کنید.

 

فال متولدین مهر:

شما احساس می کنید که زندگیتان یکنواخت و ملالت بار شده است و به خاطر همین دیگر از تغییر کردن اوضاع ناامید شده اید. این ناامیدی به غصه های جدید شما اضافه شده است. ولی نباید بگذارید غصه و ناراحتی برایتان تبدیل به عادت بشود، چرا که در این دنیا همه چیز قابل تغییر است. اگر شما به جای اینکه غصه گذشته را بخورید به آینده تان امیدوار باشید حالتان خیلی بهتر می شود.

 

فال متولدین آبان:

شما امروز می توانید با یک دیدگاه تازه و جدید به اتفاقاتی که پیرامونتان رخ می دهد نگاه کنید. ایده های ناب و تازه تان در محل کار دوستانتان را شگفت زده خواهد کرد، چرا که شما امروز قالب ها را شکسته اید و ظاهراً دیدگاه های جدیدی به دست آورده اید. اگر ایده ای داشتید، به خاطر ترس یا قضاوت های منفی دیگران از آن صرف نظر نکنید. به تنهایی کارهای که مثبتی که در نظر دارید را انجام دهید و اجازه دهید دیگران هم بفهمند که چه فکری دارید.

 

فال متولدین آذر:

ایده های بزرگی را که مدت هاست در ذهن تان داشته اید، بیرون آورده وآنها را عملی می سازید و این باعث می شود که ذهن مغشوش شما، کمی آرام شود. حالا دیگر به جای نگرانی درباره جزییات امور، به دنبال یادگیری  بروید و سعی کنید که هر روز چیز جدیدی یاد بگیرید و پیشرفت کنید. به یاد داشته باشید که با بررسی بی طرفانه است که همه چیز به دست می آید و سعی کنید که راهی را پیدا کنید که در سطوح بنیادی نیز پیشرفت کنید.

 

فال متولدین دی:

اخیراً روابط دوستی شما مورد تأکید بوده است و امروز هم که ماه جدید در هفتمین خانه شراکت شما قرار دارد به این منوال ادامه می دهد. اما اکنون تنها چیزی که تفاوت کرده است این است که شما برای کارهایی که می خواهید انجام دهید نسبت به قبل بیشتر از دیگران درخواست کمک می کنید. با وجود این به یاد داشته باشید که قدرت سوءتفاهم بسیار زیاد است، پس از کلمه های ساده استفاده کنید و اگر قبلاً شروع بدی داشته اید در مورد اینکه بخواهید کار بزرگی را شروع کنید تأمل نکنید.

 

فال متولدین بهمن:

هنگامی که شما سرسختانه از حقتان برای انجام دادن کارها به روش خود دفاع می کنید باعث به وجود آمدن جنبشی خواهید شد، اما وقتی این کار شما باعث ناراحت شدن دیگران شد بهتر است که طرز فکرتان را تغییر دهید. مسأله اخلاقیات و کامل بودن مطرح نیست، بلکه موضوع مربوط به این است که چه چیزی برایتان در اولویت قرار دارد. انتخابتان را با دقت انجام بدهید وگرنه ممکن است انرژی و زمان باارزشتان را به خاطر موضوعی که اهمیت چندانی ندارد تلف کنید.

 

فال متولدین اسفند:

شما به تازگی این تمایل را پیدا کرده اید که از افرادی که دوستشان دارید مراقبت بیشتری را به عمل آورید. اما باید بدانید حساسیت های بیش از حد شما را در مسائل زندگی گرفتار خواهد کرد. در مسائلی به بن بست رسیده اید و به همین دلیل با دوست یا اعضای خانواده تان در تنش هستید. اما بهترین راه حل برای شما گفتگوی دوستانه می باشد.