فال امروز سه شنبه ۲۹ فروردین ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

 اگرچه ماه جدید جوزا می تواند انرژی شما را به اطراف پراکنده کند، ولی زمان مناسبی فراهم آورده تا پروژه جدیدی را در محل کار شروع کنید. توانایی طبیعی شما در متمرکز کردن توجهتان بر یک موضوع قبلاً آزمایش شده و شما تلاش می کنید که کار بعدیتان را به گونه ای شروع کنید که هم زمان به موضوعات مختلف بپردازید. برخی از مردم می توانند از عملکرد چند تکلیفی حمایت کنند، با وجود این، حتی اگر مجبور باشید در تصمیم خود تجدید نظر کنید به نفعتان است که فقط یک انتخاب داشته باشید.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

زندگی شما این روزها بیشتر از خورشید انرژی خواهد گرفت چرا که خورشید تابان وارد اولین خانه از شخصیت شما شده است و باعث می شود که احساسات قلبی تان را بیان کنید. دیگران ممکن است بر سرسختی بی پایان شما غلبه کنند، اما شما فقط می خواهید که اوضاع را درست کنید. ممکن است شما احساس رقیبی را داشته باشید که از جنگ جان سالم بدر برده است. اما دوست ندارید که اشتباهی کنید که شما را از مسیر و هدف خود دور کند. راهی پیدا کنید که در کشمکش و درگیری فائق آیید تا بتوانید در بازی برنده باشید.

 

فال متولدین خرداد:

مذاکره کردن با نهادها و یا سازمان های مالی ممکن است استرس های غیرلازمی را در زندگی تان به همراه داشته باشد، اما به این راحتی نمی توانید از این مذاکرات دوری کنید. شما نباید کارهای خود را به تاخیر بیندازید، اگر کارهای مالی دارید که باید بهشان بپردازید، تا دیر نشده آنها را شروع کنید. فراموش نکنید این جور کارها حتما نباید کارهای جالبی باشند! باوجود این مدیریت کردن مسائل مالی و بدهی هایتان می تواند احساس آسایش و امنیت شما را بیشتر کرده و آسوده خاطرتان کند.

فال متولدین تیر:

شاید شما برای گذراندن یک روز لذت بخش در خانه آمادگی داشته باشید، اما احتمالاً شما نمی توانید در برابر درگیر شدن با پروژه ای که قصد دارد محیط پیرامون تان را زیباتر بسازد مقاومت کنید. این کار می تواند به اندازه یک گردگیری کار ساده ای باشد و یا شاید هم به اندازه تغییر دکوراسیون یک اتاق کار سختی باشد. به هرحال فرقی نمی کند، شما نباید همه کارها را یک دفعه انجام دهید. در حین کار کردن سعی کنید از کارتان لذت ببرید.

 

فال متولدین مرداد:

امروز گرفتگی کامل ماه در پنجمین خانه از “احساسات عاشقانه” شما اتفاق افتاده است. اگر شما دارید تحت تاثیر عشق پیش می روید باید محتاط و هوشیار باشید زیرا می بینید دیگران به دقت شما را زیر نظر دارند. اکنون معنویت بخشیدن به احساسات تان بسیار اهمیت دارد برای اینکه بهتر بتوانید دیگران را ببخشید و به آنها بگویید که دقیقا چه فکری می کنید. با وجود این به جای اینکه احساسات تان را زیر ایده ها و افکار فیلسوفانه پنهان کنید  بهتر است واقعیت را بیان کنید که این کار بهتر و دارای ثبات بیشتری است.

 

فال متولدین شهریور:

حتی اگر شما خودتان دقیقاً بدانید که چه کارهایی باید انجام دهید، ولی قبل از اینکه به هدفتان برسید، رویاهایتان شما را از مسیر اصلیتان خارج می کنند. بنابراین به خاطر از دست دادن زمان و انرژیتان خیلی ناراحت خواهید شد، اما شما می توانید با قبول کردن این گفته که «در هر اتفاق حکمتی نهفته است» نوع نگاه خود را عوض کنید. شما شاید اکنون نتوانید آنچه را که برایش برنامه ریزی کرده بودید را تمام کنید، ولی وقتی این کار را کردید روحیه خیلی بهتری خواهید داشت.

 

فال متولدین مهر:

امروز شخصی قدرتمند اصرار می کند که روش مستقلانه خود را در پیش بگیرید، حتی اگر وسوسه شدید که این فرد را نادیده بگیرید ولی بهتر است که بادقت به حرف های او گوش دهید. درس گرفتن از شخصی که بهتان سخت گیری می کند می تواند برایتان مفید باشد، چراکه آنوقت شما ترجیح می دهید در برابر حملات احتمالی از خود دفاع کنید. با همه این احوال گوش سپردن به حرف های دیگران بهتان کمک می کند زندگی خود را بهتر کرده و سازنده تر باشید.

 

فال متولدین آبان:

 

الان زمان این رسیده که شما شیوه ارتباطی جدیدی مثل سکوت کردن را برگزینید. متأسفانه ساکت بودن همیشه برای شما کار سختی بوده است و امروز هم هیچ استثناای وجود نداردو اکنون هم هرچقدر که شما بیشتر حرف بزنید احساساتان لجام گسیخته تر می شوند؛ برای اینکه آروزها وقتی که افشا بشوند با مانع مواجه می شوند. در این جور مواقع نباید شکست  و ناکامی های خودتان را به گردن دیگران بیندازید.

 

فال متولدین آذر:

امروز ممکن است که توجه زیادی به کارتان نداشته باشید، مخصوصا اگر مجالی برای بودن با دوستان تان در وقت استراحت داشته باشید؛ همچنین مایل هستید ایده هایتان را که درباره تغییرات بزرگ و اساسی در آینده است با دیگران در میان بگذارید. حتی اگر آنها آنطور که شما فکر می کنید عملی نباشند. خوشبختانه، هنوز آنقدر مهم نیستند که بخواهید برایشان طرحی بریزید، اما می توانید فقط با دوستان تان کمی درباره آنها خیال بافی کنید تا لحظات شاد و مفرحی داشته باشید.

فال متولدین دی:

ماه وارد چهارمین خانه تان یعنی خانه «پیوندهای خانوادگی» می شود و بهتان توصیه می کنیم امروز وظایف خانوادگی خود را انجام دهید. حتی اگر مجبورید به سر کار بروید، حتما راهی پیدا کنید که بخشی از وقت تان را با افراد خانواده تان بگذرانید. کوچکترین و ساده ترین کارهای خانه را همانند کارهایی مهم و لذت بخش انجام دهید، پس شما می توانید به این روش نگرش مثبت خانواده تان را همچنان حفظ کنید.

 

فال متولدین بهمن:

برای شما سخت است که فکرتان را فراتر از محدوده معین آسایش خود بسط بدهید، اما امروز حتماً باید این کار را بکنید. حتی اگر لازم شد دست از مخالفت بردارید فرصت رشد شخصی را از دست ندهید. اینک مبارزه کردن با الگوهای همیشگی تان به خصوص اگر منطقی به نظر برسند کار ساده ای نیست.

 

فال متولدین اسفند:

امروز شما دوست ندارید کسی بداند که چه احساسی دارید، چراکه ممکن است برنامه هایتان به هم بخورد. اگر شما بخواهید فرد مرموزی شوید، آنها هم ممکن است تفکرات خودشان را به شما نگویند. پنهان کاری در عنوان کردن حقیقت به آنها نیز سرایت می کند، تبادل نظر کردن هم همین گونه است. بنابراین وقتی که شما افکار خودرا با آنها در میان می گذارید آنها هم به شما ملحق می شوند.