فال امروز سه شنبه ۲۸ دی ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

علی رغم وابستگی های مذهبی شما، امروز می تواند روز نوسازی امور معنوی برای شما باشد. اما این نوسازی ممکن است که مربوط به اصول قراردادی مذهبی نباشد. جادوی آفرینش مستقیماً به واسطه زیبایی طبیعت و وفور نعمت در زندگی با شما صحبت می کند.

 

فال متولدین اردیبهشت:

توجه کردن به موضوعات عملی در روزی که در آن قرار دارید باعث می شود که احساس بهتری داشته باشید، اما اگر شما کارهایی را انجام دهید که به آنها نیاز دارید موضوعی هست که شما را به دردسر می اندازد. شاید یک مسأله احساسی غیر قابل حل در حالیکه در مورد صلاحیتهایتان شما را به شک می اندازد، احساس رضایت شما را از بین ببرد. تلاش مضاعف برای انجام دادن کارهایی که فکر می کنید مهم ترین کارها هستند قضاوتها را به سود شما منحرف خواهد کرد.

 

فال متولدین خرداد:

امروز شاید شما فشار کاری زیادی را تجربه کنید، چرا که در خانه کارهای زیادی برای انجام دادن دارید. اما شما نمی توانید از زیر بار وظایفتان در محل کار و مسئولیت های اجتماعی خود فرار کنید. اگرچه شما امروز تنها بودن را ترجیح می دهید، ولی امروز اصلاً این کار درست نیست. برای اینکه اگر تنهایی را انتخاب کنید به تنهایی و بدون وجود افرادی که دوست شان دارید پیشرفت خواهید کرد.

فال متولدین تیر:

درکتاب معروف مارک تواین، تام سایر دیواری را رنگ کرد و آن را به عنوان کاری لذت بخش که دیگران می خواهند آن کار را او انجام دهد نگاه کرد. امروز، شما مایل هستید که به دوستانتان نشان دهید که زمانیکه دارید کاری را انجام می دهید می توانید آن را به بهترین نحو انجام دهید. حتی اگر در کارهای مادی مشکلی دارید که به اتمام برسانید، عاقلانه تر این است که آن را به عنوان کاری لذت بخش نگاه کنید. اگر شما رفتار سالمی داشته باشید، مطمئن باشید که انجام آن کار اصلا وقتی از شما نخواهد گرفت.

 

فال متولدین مرداد:

امروز رویاپردازی کردن در مورد ماجراها و خطرات بزرگ برای شما تبدیل به سرگرمی دوست داشتنی شده است، اما اگر این رویاها منجر به هیچ چیز نشد ناامید و ناراحت نشوید. امروز اینکه رویاهایتان درک شوند یا نه اصلا اهمیت ندارد! اما خیلی مهم است که آنها را به واقعیت نزدیک تر کرده و با سرعت خیلی زیاد و حتی زیادتر از سرعت نور دست به کار شوید!! فقط فراموش نکنید که باید گاهی وقتها به عقب برگشته و کارهایی که دیروز شروع کرده بودید را تمام کنید.

 

فال متولدین شهریور:

کاملاً واضح است که وقتی شما کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و می خواهید همه را با هم انجام دهید، نمی توانید هیچ کدام را به درستی به اتمام برسانید. از طرف دیگر اگر شما قبل از اینکه کار بعدی تان را شروع کنید فقط برای تمام کردن یکی از وظایفتان تمرکز کنید، کارهای زیادی انجام نشده باقی می مانند. اگرچه این موضوع شما را ناراحت می کند، ولی در حال حاضر کیفیت کارهایتان نسبت به کمیت آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 

فال متولدین مهر:

شما در خصوص کارهایی که می خواهید هفته آینده در محل کار انجام دهید برنامه های غیرممکنی در سر دارید، اما این برنامه ها در حال حاضر ممکن است قابل اجرا به نظر برسند. شاید شما فکر می کنید که منطقی و واقع بین هستید، اما در واقع چنین نیست و شما در آسمان ها پرواز می کنید!! به جای اینکه از رویا پردازی دست بردارید بهتر است رویاهایتان را بشناسید و آنها را با واقعیت هماهنگ کنید.

 

فال متولدین آبان:

اگر شدت احساسات عاطفی شما نسبت به قبل بیشتر شود، بیشتر می توانید با دیگران روبرو شوید. حتی اگر شما به تنهایی سعی کنید که رابطه ای شیرین تر برقرار کنید، افراد دیگر شاید از این کار هراس داشته باشند. پنهان کردن احساسات به طور کامل تنها راه حل نیست، اما اگر اکنون این احساسات را به آرامی آشکار سازید بهتر از این است که مکنونات قلبی تان را بدون مانع محسوسی افشا کنید.

 

فال متولدین آذر:

بازگشت ماه به نشان تان احتمالا توجه شما را از کارهایتان به سمت خود جلب می کند و راه های بی شماری را برای تان آشکار می کند که به اندازه کافی جالب هستند که بخواهید آنها را کشف کنید. متاسفانه شما در یک لحظه نمی توانید روی بیش از یک موضوع تمرکز کنید. در میان افکار معقولی که در ذهن تان وجود دارد گردش کنید. یکی از آنها را انتخاب کنید که با احساسات تان تطابق داشته باشد و بعد در رابطه با آن کاری انجام دهید.

فال متولدین دی:

شاید شما دوست داشته باشید که فعالیتهایتان کاهش پیدا کند و آسایش بیشتری داشته باشید، اما برای داشتن روزی آرام و همراه با استراحت باید مدتی صبر کنید. همچنانکه شما در مورد آینده تان برنامه ریزی می کنید تمام احتمالات ممکنی که شما می بینید می تواند شما را تحریک کند، برای اینکه شما راحت تر هستید که با استفاده از یک روش ملموس به تنهایی عمل کنید. صحبت کردن در مورد ترسهایتان می تواند یاریتان کند اما کم کردن نگرانی هایتان به وسیله ورزش بدنی سالم نیز می تواند برایتان سودمند باشد.

 

فال متولدین بهمن:

شما به راهنمایی های فرد دیگری نیاز ندارید؛ و امروز در محل کار خودتان ذاتاً می دانید که چه کاری باید انجام بدهید. متأسفانه اجرا کردن برنامه هایتان به آن سادگی که به نظر می رسد نیست، برای اینکه فرد بانفودی می تواند سد راه شما شود. و حتی بدتر ممکن است یک نفر حتی با تلاشهای شما نیز مخالفت کند. به جای اینکه کورکورانه فعالیت کنید، بهتر است به دنبال فهمیدن ذهنیت دیگران باشید و فعالیتهایتان را با آنها تنظیم کنید.

 

فال متولدین اسفند:

شما واقعا تصمیم خود را گرفته اید که ته و توی موضوعی را درآورید که چندی است شما را به دردسر انداخته است. این فکر مثل یک هوس زودگذر نیست؛ شما تصمیم خود را گرفته اید که هر کاری لازم بود برای فهمیدن احساسات تان انجام دهید. شاید شما به سمت ارزش های کاذب کشیده شوید، اما نباید چشم خود را به روی واقعیت ها ببندید. در مورد چیزهایی که برایتان بیشترین اهمیت را دارند تصمیم گیری کنید و آنها را به جهان واقعی بیاورید.