فال امروز سه شنبه ۲۶ بهمن ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما نگرش بسیار سالمی در مورد تعادل بین کار و تفریح امروز دارید زیرا شما می دانید که اگربه مسوولیت ها توجه نکنید، روی هم انباشته می شوند.اما با حتی اراده ی قوی تر از معمول هم، خیلی از چیزهای حواس پرت کن دوست داشتنی و شیرین می توانند تمرکز شما را به هم بریزند.وقتی فکر می کنید که نمی توانید مثمر ثمر باشید،خیلی به خودتان سخت نگیرید. فقط به کارهای روزانه ای که الان دارید و آنچه باید انجام دهید توجه کنید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

با وجوداینکه دیگران امروز تلاش می کنند تا با ایجاد فشار بر شما ذهن تان را سر و سامان ببخشند این نیاز آنها را نشان می دهد نه شما! برنامه و روش شخص دیگری را برای خودتان قبول نکنید به خاطراینکه باعث می شود که شما تصمیم احمقانه ای بگیرید. زمان خود را از دست ندهید و درباره انتخاب های ممکن فکرکنید. زمانیکه ماه وارد نشان مرموز شما می شود شما تازه مسیر خود را بروشنی و وضوح می بینید. قبل از اینکه قدم بعدی را بردارید تا آن زمان صبر کنید.

 

فال متولدین خرداد:

شما امروز می توانید خیلی پر انرژی و فعال باشید، اما از نظر فکری زیاد خوش بین نیستید. شما می دانید که لازم است خود را به سمت جلو هل بدهید؛ و به خاطر همین ظاهراً خودتان را خوشحال نشان می دهید. وقتی به گذشته فکر می کنید، احساس می کنید که قایق های نجات خود را از دست داده اید و این موضوع باعث ناامیدیتان شده است. شما باید از فکر کردن به گذشته دست بردارید، فقط در این صورت است که می توانید واقعاً شادی را تجربه کنید.

فال متولدین تیر:

امرو دوستان شما خیلی دور و برتان می چرخند، اما آنها نمی خواهند به خودشان هم بد بگذرد. متأسفانه این عمل آنها برخلاف میل شما است و اگر شما توانستید مکالمه را به موضوعات مورد علاقه خودتان بکشانید نباید میدان را خالی کنید. در عین حال که نسبت به دیگران حساس هستید پس باید با آنها کاملاً صادق باشید.

فال متولدین مرداد:

حتی اگر به نظر می رسد تصمیم و نیتی برای شما اهمیت چندانی  ندارد اما باید اول دیدتان را نسبت به آن واضح کنید. ممکن است زیاد پایبند اصول قدیمی برای تغییر و پیشرفت نباشید؛ اما چه آن را دوست داشته باشید چه نه! شما اکنون در شرایط کاملا جدید و متفاوتی قرار دارید. تجربه برخورد شما بین قدیم و جدید چیزی است که امروز شما را تحریک می کند تا دست به یک کار مخاطره آمیز بزنید به خاطر اینکه شما تا زمانی که این مسئله حل نشود آسوده خاطر نخواهید شد!

 

فال متولدین شهریور:

امروز به جای کار کردن و یا به تنهایی بازی کردن، روش خود را تغییر داده و با افراد دیگر و در جمع باشید. با ملحق شدن به یک گروه اجتماعی می توانید از قید و بندها رها شوید، برای اینکه شما نیاز دارید به طور موقت از عمل کردن بر طبق ایده های یک یک دوستانتان آزاد شوید. بحث در این نیست که ایده های دو نفره که با شور  و مشورت حاصل شده برای شما خوب عمل نمی کند؛ این روش عالی است! اما حالا شما می توانید به جای اینکه خودتان را درگیر روابط خیلی دوستانه کنید، با حل کردن خود در یک گروه سود ببرید.

 

فال متولدین مهر:

امروز شما برای تمام کردن تمام کارهایتان به مشکل برمی خورید، چراکه در هر راهی که شما انتخاب می کنید با یک زنجیره از حوادث عجیب روبرو می شوید. طبیعتا شما در حالیکه به مسائل مهم تر و ضرب العجل رسیدگی می کنید، می توانید این مسائل استرس زا را به زمانهای دیگر موکول کنید. اما حالا که شما متوجه شده اید، جهان نیز بخشنده تر می شود، پس تسلیم نشوید. صبر و استقامت بزرگترین اسلحه شما در هنگام تلاش برای رسیدن به موفقیت است.

 

فال متولدین آبان:

با وجود اینکه شما به طور طبیعی با احساسات غیراستدلالی راحت برخورد می کنید، اما نمی توانید با آنچه احساس می کیند ارتباط برقرار کنید. خصوصاً امروز چگونگی رفتار شما مهمتر از صحبتهایتان عمل خواهد کرد. به جای صحبت کردن و در حین صحبت  از یک شاخه به شاخه دیگری پریدن فقط باید با یک رفتار صریح بدون اینکه ابداً نیاز به صحبت کردن داشته باشید شخصیت خودتان را نشان دهید.

 

فال متولدین آذر:

شاید بهتر باشد وقتی که فرصتهای زیادی پیش روی شما قرار دارد بیشتر از مواقعی که این گونه نیست نگران شوید. شاید وقتی که همه چیز خوب پیش می رود نسبت به مواقعی که این گونه نیست، راحت تر بتوان ناامیدی را تحمل کرد. ولی هنوز بالا بردن توقعات می تواند باعث ناراحتی شود. پس بهتر است قبل از اینکه شکست بخورید، جاه طلبی های خود را کمتر کنید.

فال متولدین دی:

شما وقتی با دوست صمیمی تان در مورد مشکلات خود در منزل صحبت می کنید باید کاملاً واقع بین باشید. اعتماد شما به دوست خود باعث می شود به هر حرفی که به شما می زند و شما بهش نیاز دارید گوش دهید، اما ممکن است او نتواند توصیه ای به شما بکند که بهش نیاز داشته باشید. به جای اینکه از دیگران توقع زیادی داشته باشید، خودتان تلاش کنید چیزهایی که نیاز دارید را بیابید.

 

فال متولدین بهمن:

امروز وقتی رشته کلامتان در حین صحبت کردن پاره شود شما خیلی عصبانی می شوید. با فکر کردن به اینکه چه حرفی می خواستید بزنید وقتتان را تلف نکنید، برای اینکه هم اکنون همه شرایط بر علیه شماست. به جای اینکه بحث را به سمت موضوع خاطره انگیزی بکشانید، فقط بگذارید شور و هیجان شما گفتگو را هدایت کند. مطمئن باشید که اگر این کار را بکنید، راضی تر خواهید شد.

 

فال متولدین اسفند:

امروز کار درست و خوب انجام دادن برایتان تبدیل به معضلی شده است، چراکه احساس سردرگمی می کنید. شاید خودتان بدانید که چه کاری برایتان بهتر است، اما انتظارات و درخواست های افراد دیگر از شما آب را گل آلود کرده و در نتیجه دست برداشتن از شک ها و دو دلی هایتان کار سختی شده است. به جای اینکه روی برنامه های ایده آل تمرکز کنید، واقع بین بوده و به اینجا و زمان حال فکر کنید.