فال امروز سه شنبه ۲۴ اسفند ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز شما بر سر دوراهی قرار می گیرید. از یک طرف شما می خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی تلاش کنید محیط امن و آرامی برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می کند.فال روزانه

 

 

فال متولدین اردیبهشت:

بازگشت ماه به نشانه تان ممکن است روز خسته کننده ای را به همراه داشته باشد، بخصوص اگر مجبور باشید همین حالا برای موضوع واجبی تصمیم گیری کنید. مسائل و مشکلات مربوط به دوستی هایتان روی دوشتان سنگینی می کند، اما خوب نیست تا موقعی که چنین فشاری روی خود احساس می کنید هیچ تصمیمی بگیرید. اگر برایتان امکان دارد بدون اینکه به کارهای بلند و مدت و جدی رسیدگی کنید تا هفته آینده صبر کنید.

 

فال متولدین خرداد:

شما اکنون به روابط تان امیدوار هستید اما ممکن است هنوز احساسات تان در نوسان باشد چرا که ماه به هفتمین خانه از “شرکا” شما وارد می شود. شما احتمالا بیش از حد نسبت به نتایج دل کندن و رها سازی حساس هستید. بنابراین اگر شخصی کاری انجام داد و شما را در آن دخالت نداد موضوع را بیش از حد شخصی نکنید و تصمیم نگیرید که دوستی تان را بهم بزنید. به دوستان تان آزادی دهید  و در عین حال به آنها اعتماد داشته باشید همانطور که دوست دارید آنها نسبت به شما همین رفتار را داشته باشند.

فال متولدین تیر:

گاهی اوقات وقتی که شما در کاری موفق می شوید برایتان سخت است که خودتان را کنترل کرده و احساساتتان را ابراز نکنید، با وجود این زمانی که شما از نظر احساسی ضربه می خورید توانایی انجام این کار را دارید. به یاد داشته باشید حالا که احساسات شما شکننده و  حساس هستند، اگر ابراز بشوند نمی توانند به این شکلی که در حال حاضر هستند مدت زیادی دوام بیاورند. در مورد خودتان با دید منفی قضاوت نکنید؛ شما خودتان می دانید که چه موقع احساسات خود را ابراز کنید.

 

فال متولدین مرداد:

امروز به جای اینکه در تمام روز به افراد دیگر خدمت کنید، بیشتر به خودتان توجه کنید. متاسفانه این نظریه “همه چیز می گذرد!” زیاد دوام نخواهد داشت و اتفاقاتی رخ می دهد که نیاز به توجه شما دارد. اول از وقت های اضافی خود نهایت لذت را ببرید و بعد به سراغ کارهای مهم تر بروید.

 

فال متولدین شهریور:

امروز شما در موقعیت دشواری قرار می گیرید و نمی دانید پیشنهاد تازه ای که بهتان شده را قبول کنید یا نه؟! ممکن است این پیشنهاد با برنامه های قبلی شما هماهنگ نشود. اما بهتر است فقط به این دلیل به پیشنهاد جواب منفی نداده و خیلی خوب در مورد آن فکر کنید. ذهن خودتان را محدود نکنید، چراکه هر نوع اطلاعات جدید ممکن است حقیقتی باشد که خیلی چیزها را تغییر دهد. پس قبل از اینکه جواب نهایی بدهید تمام گزینه ها را بررسی کنید.

 

فال متولدین مهر:

امروز شما می توانید بیش از اندازه قوی باشید تا جایی که کاملاً بر جاه طلبی و آرزوهای خود اصرار می کنید. اما شاید شما تا موقعی که سرتان به سنگ نخورد متوجه نشوید که رویاها و آروزهای شما به کارهای افراد دیگر هم بستگی دارد!! سعی نکنید با قدرتمند کردن آنها بر این موانع غلبه کنید. در عوض به چیزهایی که باید بیاموزید فکر کنید و بعد ببینید که موانع چگونه از سر راهتان کنار می روند.

 

فال متولدین آبان:

 

شما امروز برای دست یابی به جواب حاضر نیستید خیلی به خودتان زحمت بدهید، اما شاید مجبور باشید هرچیز بی اهمیت تری از جواب “مثبت” را قبول کنید. اگرچه شما امید دارید که به جوابی قطعی برسید، اما هنوز خاکستری های زیادی بین رنگ سفید و سیاه وجود دارد! فراموش نکنید دست یابی به نتیجه ای روشن و واضح به حدی که بتوانید برنامه ریزی های دیگری هم داشته باشید، چند روزی طول می کشد. برای رسیدن به موفقیت عجله نکنید؛ درغیر این صورت امکان دارد در مسیر نادرستی قرار گرفته و بیش تر از وقتی که لازم دارید را تلف کنید.

 

فال متولدین آذر:

امروز روش جدی ای درپیش گرفته اید . شما اینجا نیامده اید که همه ی کارها را درست کنید بدون اینکه چیز باارزشی در عوض آن دریافت کنید. بدبختانه، شما وقت و انرژی زیادی برای رسیدن به آرزوهایتان صرف کرده اید. ریسک کنید و چیز آسان و فرحبخشی را امتحان کنید اما به نتیجه ی آن فکر نکنید که هر چیزکوچکی می تواند ناامیدتان می کند.

فال متولدین دی:

شما در این روزها دارای مشغولیات بسیاری هستید و از این همه فعالیت خسته شده اید. توصیه می کنیم تمام کارهایتان را متوقف کنید زیرا شما برای انجام  بعضی از کارهایتان حوصله و رغبت ندارید به همین دلیل بیش از پیش خسته می شوید. بهتر است کارهایی را که مایل به انجام دادن هستید از کارهایی که تمایلی برای انجام شان ندارید جدا کنید. زیرا انرژی را که برای آن کار می گذارید اگر برای کار دیگری هزینه کنید  نتیجه های بهتری خواهد داشت.

 

فال متولدین بهمن:

حتی اگر از نظر پیشرفت در مسیر یکنواخت و ثابتی قرار گرفته اید، فراموش نکنید تا موقعی که کار نکنید هیچ مزدی دریافت نخواهید کرد. معمولاً شما فرد خوش شانسی هستید و فرصت های زیادی پیش رویتان قرار می گیرد، ولی امروز لازم است بیشتر تلاش کنید. انجام دادن وظایف کاری و افتخار کردن به شغل خود شانس موفقیت شما را افزایش می دهد.

 

فال متولدین اسفند:

امروز امکان دارد به خاطر مسائل و مشکلات شخصی مثل همیشه جایگاه همیشگی خود را نداشته باشید و این موضوع می تواند ناراحتتان کند، البته اگر خودتان بخواهید! باهمه این احوال نگرش شما می تواند همه چیز را عوض کند. اگر بتوانید به اختلافات جزئی عاطفی خود به عنوان یک فرصت برای نزدیک تر شدن به کسی که دوستش دارید و اصلاح کردن روابطتان نگاه کنید، مطمئناً احساس بهتری پیدا خواهید کرد.