فال امروز سه شنبه ۲۲ فروردین ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما دوست دارید کاری را به روش خودتان انجام دهید، اما لازم است که یکی از همکاران هم به کمک شما بیاید. برای اینکه شما در بعضی از زمینه ها مهارت ندارید و این شخص از این توانایی ها برخوردار است و می تواند کمکتان کند. یا شاید شما می خواهید اقدام به کاری شراکتی بکنید و به فردی نیاز دارید که با شما همراهی کند. هر کدام از این کارها را بخواهید انجام دهید باید حواستان را جمع کنید، چرا که فرد دیگر بیشتر از شما تلاش نخواهد کرد و یا بیشتر از شما سرمایه گذاری نخواهد کرد و ممکن است نتایج حاصل باعث رضایت شما نشود.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

فقط صرف داشتن مسئولیت های کاری دلیل نمی شود از لذت بردن چشم پوشی کنید. درحقیقت زمانی را برای تفریحی منظم و برنامه ریزی شده اختصاص دادن- مثل زنگ تفریح بچه ها در مدرسه- لازمه فعال تر و سازنده تر شدن شماست. اما اگر این تفریح را دوست داشتید زیاده روی نکنید. برای خود برنامه ای تهیه کرده و طبق آن پیش بروید.

 

فال متولدین خرداد:

 شما خیلی نگران آینده هستید و به خاطر همین نمی توانید خیلی خوب در لحظه حال تمرکز داشته باشید. درواقع خاطراتی که شما از گذشته در ذهنتان دارید خیلی بیشتر از مشکلاتی است که در آینده قرار است اتفاق بیفتد! الان فرصتی فراهم آمده که یاد بگیرید به جای فکر کردن به احساسات لاینحل در مورد زمان های دیگر به جادوی بودن در زمان حال اعتماد کنید!

فال متولدین تیر:

 امروز شما در محل کارتان نمی توانید خیلی راحت فکرتان را روی کار متمرکز کنید، برای اینکه خیلی ماجراجو شده اید. اگر زیاد انسان واقع بینی نیستید به خودتان نگرانی راه ندهید، چراکه این رویاپردازی ها به آینده شما مربوط نمی شود. بلکه به منظور تفریح کردن و خوش بودن فقط در زمان حال خلاصه شده و در وقت های دیگر این خیالات از سرشما می افتد.

 

فال متولدین مرداد:

حالا که ژوپیتر خوش بین و بهرام بدبین از سوی عطارد پرانرژی تحت فشار قرار می گیرند شما نیز کمی دو دل هستید. شما ذاتاً می دانید که چه کاری انجام دهید که برایتان مثمرثمر باشد و می دانید چگونه می توانید نتیجه کار سخت خود را ببینید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و برای شروع کردن هیچ زمانی بهتر از الان نیست.

 

فال متولدین شهریور:

الان برایتان خیلی سخت است که خودتان باشید!! به خصوص اگر با مشکلات مالی دست به گریبان باشید. اگر هم کسی ازتان بخواهد که مشکلی را رفع کنید، اوضاع بدتر خواهد شد. اگرهم قدبازی دربیاورید و هیچ کاری انجام ندهید خودتان عصبانی خواهید شد! متاسفانه این بدترین تاکتیکی است که ممکن است اتخاذ کنید. حتی اگر احاساس ناامیدی کردید ولی تسیلم نشوید. اگرچه شما منتظر هستید همه چیز حاضر و آماده برایتان مهیا شود، اما انجام دادن کارهایی که ازشان لذت می برید درهای خوشبختی زندگی را برویتان می گشاید!

 

فال متولدین مهر:

شما ارتباط زیاد بین توانایی های بشری و کارهایی که انجام می دهیم را درک کرده اید. هم اکنون رویاهای شما کاملاً زنده هستند، و وقتی به واقعیت تبدیل می شوند وضوحشان نیز بیشتر می شود. به جای اینکه وقتتان را صرف فکر کردن به اتفاقات بدی که در زندگی و در خانواده تان افتاده است بکنید، بر روی کارهایی که می توانید انجام دهید تمرکز کنید. و به  جای اینکه تلاش کنید چیزهایی که قابل تغییر نیستند را تغییر بدهند، چیزهایی را که می توانید اصلاح کنید.

 

فال متولدین آبان:

 

شاید این روزها شما دوست داشته باشید که رابطه نزدیکتری با افراد خانواده تان داشته باشید. ممکن است شما فکر کنید که در تصمیم گیری هایتان شکست خورده اید، برای اینکه زندگی طبق انتظارات شما پیش نمی رود. اما مقایسه کردن آرزوهای قبلی تان با واقعیت حاضر کار اشتباهی است؛ این دو مقوله کاملاً با هم متفاوتند. زندگی کردن در زمان حال بهتر از سفر کردن در گذشته است.

 

فال متولدین آذر:

امروز شاید درک کنید که بعضی از نقشه های جاه طلبانه شما بالاخره در حال به ثمر نشستن هستند. باید از این موضوع خوشحال باشید. شاید کمی هل شوید و بترسید که همه چیز در دقیقه نود خراب شود. به بدترین چیزها فکر نکنید و انرژی خود را صرف نگرانی نکنید. به تلاش و کوشش خود ادامه دهید. شما تا اینجا آمده اید و با کمی تلاش بیشتر می توانید همه چیز را درست کنید. امروز فضای رابطه شما عالی است و می توانید قرار کسل کننده ای را تبدیل به یک شب عالی کنید. انرژی امروز بدان معناست که شما متوجه می شوید که هارمونی زیادی بین شما دو نفر هست و می توانید با هم حرف بزنید و در مورد همه چیز احساس راحتی کنید. از در میان گذاشتن افکار عمیق خود نترسید.

فال متولدین دی:

شما فکر می کنید که روز خوبی دارید و مجبور نیستید کاری را شروع کنید، اما هرچقدر بیشتر به عصر نزدیک می شویم شما بیشتر در فکر فرو می روید. شما می دانید که باید به خاطر جنبه های معینی از زندگی خود شکرگزار باشید و همچنین بیش از اندازه نسبت به مسائلی که نیازمند بهبود و اصلاح کردن هستند آگاهی دارید. بنابراین روی چیزهای بی اهمیت متمرکز نشوید، بلکه روی مسائلی تمرکز کنید که می دانید برای رسیدن به این اصلاحات وجودشان لازم و واجب است.

 

فال متولدین بهمن:

امروز حواستان باشد احساسات افراد دیگر را نادیده نگیرید، برای اینکه طبیعت جاه طلبانه شما امروز در مسیری قرارتان می دهد که به هیچ چیز به جز رسیدن به اهدافتان فکر نمی کنید. فعالیت و سازنده بودن خیلی خوب است، اما در زندگی چیزهایی مهم تر از کار سخت و روزانه وجود دارد. قدم هایتان را آرام تر بردارید تا بتوانید در بین راه گل های خوش بویی که وجود دارند را ببویید!

 

فال متولدین اسفند:

کلاهتان را سفت بچسبید!! برای اینکه اصلا مهم نیست که زندگی تان چقدر پرمشغله بوده است، شما هر روز سرتان شلوغ تر می شود. شاید فکر کردن به اینکه قرار ملاقات هایتان را کنسل کنید فکر بیهوده ای باشد، برای اینکه هر کاری را امروز انجام ندهید به برنامه فردا اضافه می شود. حتی اگر نمی توانید از انجام دادن وظایفتان در سر کار سرباز بزنید، شما می توانید با استراحت کردن در منزل از وقت تان استفاده بهینه ببرید، پس با کار زیاد خودتان را انقدر زود از پا نیندازید.