فال امروز سه شنبه ۱ فروردین ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

 کار سخت شما تا تسویه حساب کردن ادامه خواهد یافت، اما ممکن است امروز پورسانت خود را بگیرید و فقط اجازه دهید که حوادث راه خود را ادامه دهند. ممکن است شما فقط نیاز داشته باشید که از وظایف تان فاصله بگیرید تا زمانی را ایجاد کنید تا یک موقعیت جدیدی برای زندگی خود ایجاد کنید. خوشبختانه، لازم نیست خودتان را به خطر کارهایی که باید انجام دهید و کارهایی که نباید انجام دهید از پا درآورید. شما خوب هستید اگر فقط راه خودرا بروید.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

مهم نیست که امروز چقدر سخت کار کرده اید تا روزتان را به روزی کامل و عالی تبدیل کنید، مسئله ای پیش می آید  که به نظر نادرست می رسد و شما را از راه تان منحرف می کند. احتمالا باید در قبال شخصیتی که امروز از خود نشان دادید تا امروز را به روزی عالی تبدیل کنید جوابگو باشید. به جای اینکه روی چیزهایی تمرکز کنید که بسیار کم اهمیت و جزیی به نظر می رسند، درست این است که وارد کار شوید و آن را انجام دهید تا اینکه در انجام آن تعلل کنید. شاید برنامه ریزی های پیشرفته شما باعث شود تا از اتفاقاتی که امروز برایتان افتاده احساس رضایت کنید به این خاطر که می دانید شما کاری را انجام دادید که می توانستید!

 

فال متولدین خرداد:

حتی اگر کاملاً ناامید شده باشید و از شدت یاس دست هایتان را به آسمان هم برده باشید، باز هم امکان دارد که اوضاع به حالت اول برگردد! شما در مورد چیزهایی که احتمال وقوع شان صددرصد نبوده نیز برنامه های احتمالی چیده و بیش از اندازه کار کرده اید. متاسفانه هر چقدر بیشتر برنامه ریزی کرده و بر طبق آنها فعالیت می کنید اوضاع خراب تر می شود. پس باید توقعات خود را پایین آورده و بعد دست به کار شوید.

فال متولدین تیر:

شما امروز احساس می کنید که مطلبی را از دیگران پنهان کرده اید، اما حتی قبل از اینکه خودتان متوجه بشوید آن موضوع آشکار خواهد شد و دیگران متوجه آن می شوند. البته این اتفاق خوبی است، برای اینکه رازهایی که شما از گفتنشان خودداری می کنید مانع برقراری ارتباط با افراد خاص می شوند. اگر شما عمداً سعی در گمراه کردن کسی داشته باشید، حتی اگر یک غفلت آگاهانه باشد– لحظه های فراموش نشدنی و خاطره انگیز خیلی زود از بین می روند.

 

فال متولدین مرداد:

امروز واقعا برای تان آسان نیست که در رابطه با گذشته با دیگران صحبت کنید. بعضی اوقات، شرایط آنقدر تغییر می کنند که شما احساس ناامنی می کنید، و حتی اگر بتوانید شهامت این را پیدا کنید تا بحث ناتمامی را دوباره شروع کنید، بسرعت مجبور می شوید که برنامه ریزی خود را رها کنید. به قضاوت زودهنگام خود اطمینان نکنید، شاید زمان بیشتر چیزی است که شما نیاز دارید تا فرصت های بوجود آمده را خوب بررسی کرده وآنها را از دست ندهید.

 

فال متولدین شهریور:

امکان دارد که شما امروز حرفهایی را بزنید که واقعاً قصد نداشتید آنها را به زبان بیاورید، اما هنگامی که شما این سخنان ناگفته را آشکار می کنید، می خواهید که نسبت به همیشه ریسک پذیر تر باشید. متأسفانه احتمال دارد که شما به آنچه می خواهید نرسید، مگر اینکه شما دوباره برای این کار وقتی را اختصاص داده و به آرامی به این مورد بپردازید. به یاد داشته باشید که این تنها راهبرد برای شماست، بنابراین در حالی که که به نیازهای خودتان می پردازید باید از نیازهای دیگران هم آگاهی داشته باشید.

 

فال متولدین مهر:

اگر شما در مورد تفکراتتان صحبت کنید، دیگران به شما کمک خواهند کرد. اما هر ایده روشنفکرانه ای همیشه باعث بهتر شدن اوضاع نخواهد شد. به جای اینکه با حالت فیلسوفانه صحبت کنید و یا حرفهایتان را بچرخانید و پیچیده جلوه دهید، سعی کنید خیلی خودمانی صحبت کنید. صحبت کردن در مورد نیازها و احساسهایتان با فردی که عاشقش هستید او را به شما نزدیک تر خواهد کرد.

 

فال متولدین آبان:

 

حتی اگر به ذهنتان رسیده که یک پروژه جدید را شروع کنید، ولی عاقلانه تر این است که روی چیزهایی که قبلا بوده سرمایه گذاری کنید. ورود بهرام به دومین خانه تان یعنی خانه “مادیات و مسائل مالی” شما را تشویق می کند که به جای اینکه بیرون رفته و چیزهایی که نیاز ندارید بخرید پول هایتان را پس انداز کنید. باوجود این امروز باید با خواسته های درونی تان بجنگید، پس درباره وسوسه خریدن چیزهایی که بی اختیار و از روی هوس است هوشیار باشید و آن را به فردا موکول کنید.

 

فال متولدین آذر:

حتی با وجود کارهای زیادی برای انجام دادن دارید اما امروز روز نسبتا آرامی است. زمانیکه ماه برج و نشان حساس شما را ملاقات می کند اگر بتوانید انرژی مثبتی از آن بگیرید برای تان خیلی مفید و سودمند خواهد بود. این یک حادثه غیرمترقبه نیست که وظایف شما را به تاخیر بیندازد به خاطر اینکه شما قادرید که اکنون گام های بلندی بردارید. تا جاییکه می توانید به خودتان خوش بگذرانید.

فال متولدین دی:

شما منتظر فرصتی هستید که بتوانید استراحت کنید، اما این کار به این سادگی ها هم نیست. به علاوه این حرف به این معنا نیست که شما خیلی سرتان شلوغ است، بلکه شما فقط نیروی جسمی مازادی دارید و نمی خواهید فرصت انجام دادن کارها را از دست بدهید. با وجود این برای شما خطر آفرین است که بیشتر از آن چیزی که می توانید انجام دهید مسئولیتی را قبول کنید. روی کارتان تمرکز داشته باشید؛ اگر امروز از زمانتان حداکثر استفاده را نکنید فردا افسوس خواهید خورد.

 

فال متولدین بهمن:

شما امروز زیاد دوست ندارید به دنبال زمینه های مشترک بین خودتان با دوست و یا نامزدتان باشید، حتی اگر این کار درنهایت به ساده تر شدن زندگی تان کمک کند. عجیب اینکه شما اعتقاد دارید بیشتر از افراد دیگر خودتان را توی زحمت انداخته اید و آنها در این جور مواقع زیاد توجه نمی کنند. فراموش نکنید این ناراحتی ها اصلا ارزش فکر کردن را هم ندارند. تنها چیزی که اهمیت دارد سالم و مثبت بودن روابطتتان است.

 

فال متولدین اسفند:

شما امروز موجی از هیجان را درون خود حس می کنید، اما مسئولیت های قبلی تان مانع از این می شود که دست به عمل بزنید. حتی در برابر فشارهای سخت برعهده گرفتن مسئولیت هایتان، دوری گزیدن از خیال پردازی کمکتان می کند که زودتر از موقع کارها را انجام دهید. اما مشکلاتی هم هست که نمی توانید تغییرشان دهید، پس سرنوشت خود را قبول کرده و مشغول شوید. نگران نباشید؛ تفریح و سرگرمی هم بعد از کار به سراغتان می آید.