فال امروز سه شنبه ۱۹ بهمن ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

در حالیکه شما با شرایط آشفته ی حاضر خود را وفق داده اید، همه چیز در حال عوض شدن است. شما امروز در محیطی آرام تر و ساکت تر قرار دارید. به جای فعالیت کردن ، امروز را کاملا ً به استراحت اختصاص داده و اصلاً هیچ کاری انجام ندهید. ممکن است کمی احساس بی حوصلگی کنید، اما شما در حال حاضر واقعاً به استراحت کردن نیاز دارید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

شما امروز باید بیشتر به برنامه ریزی های خود دقت کنید، چراکه شاید ندانید که هر کاری چقدر وقت شما را میگیرد. شما خیلی دوست دارید به زور در دوره های کوتاه مدتی که اصلاً نمی توانید در این مدت با برنامه هایتان هماهنگ شوید، کارهایتان را تمام کنید.  دقیقاً مثل یک خانه کاغذی که اگر یکی از کارت ها خراب بشود، کل خانه فرو می ریزد. اگر به جای فکرکردن بیکار باشید و استراحت کنید خیلی بهتر است.

 

فال متولدین خرداد:

شما تا به حال موضوعات احساسی خود را به زور جلو می بردید و اگرچه هنوز به انتظار آینده هستید اما باز هم به گذشته می اندیشید تا بهتر بتوانید احساسات اخیر خود را درک کنید. ممکن است درباره برنامه ها ی پیش آمده قدری مردد باشید و این احتیاط بیش از حد می تواند شما را برانگیزد تا راه حل های جایگیزینی در رابطه با آن چیزهایی که نیاز دارید انتخاب کنید. اما فکر نکنید که اشتباهات شما را پیدا می کنند یا خواهند کرد. در عوض مطمئن باشید که خوش بینی از دست رفته شما دوباره باز خواهد گشت.

فال متولدین تیر:

امروز اصلا وقت مناسبی برای برنامه ریزی کردن نیست، بنابراین شما می کوشید که تا جایی که می توانید خودجوش باشید. این تاکتیک باید خوب کار کند، مگر اینکه افراد دیگر در مورد توانایی و مهارتهای تان ازتان بپرسند و شما تصمیم به عقب نشینی کردن بگیرید. با همه این احوال مجادله کردن هیچ چیز را حل نمی کند. شما می توانید با تمرکز کردن بر اهدافتان و بی توجه بودن به حرفهای مردم از مجادله های بی خودی دوری کنید.

فال متولدین مرداد:

امروز شما چیز جدیدی یاد می گیرید که برایتان سود و منفعت معنوی و سیاسی خواهد داشت، اما مدتی طول خواهد کشید که شما قلباً این موضوع را بپذیرید. مطالعات اخیر شما تا حدودی ذهنتان را باز کرده و بهتان کمک می کند که به زندگی با دید متفاوتی نگاه کنید؛ بنابراین شما ایده های جدید را جذب می کنید. خوشبختانه علایق جدید شما خواسته هایتان را بهتان یادآوری کرده، شما را آگاه می کند و به زندگی تان نیز معنا می دهد.

 

فال متولدین شهریور:

اگر شما با مقوله مربوطه به اعتماد به نفس خود درگیر شده اید، امروز وقتی دارید به نقطه ضعف های خود فکر می کنید شاید به نقطه عطفی برسید. متأسفانه هرکسی ممکن است پشیمان شود؛ همیشه کارهایی هست که باید با روش های متفاوت آنها را انجام داد و کارهایی هم هست که ابداً نباید آنها را انجام داد. به جای اینکه سعی کنید کامل باشید، عاقلانه تر است که قبول کنید یک انسان هستید و بپذیرید که همه انسانها هم نقطه ضعف هایی دارند.

 

فال متولدین مهر:

شما دوست دارید بفهمید که چرا به خاطر کارهایی که امروز انجام داده اید تحسین نمی شوید. ممکن است شما احساس کنید در اوج قرار گرفته اید، برای اینکه همه کارها را درست انجام داده اید و می دانید که لیاقت بهترین چیزها را دارید. اما اگر شما قبول داشته باشید که الان رسیدن به اهدافتان زمان زیای می خواهد، ممکن است که خیلی ناامید نشوید.

 

فال متولدین آبان:

شما بیشتر به طرف مردمی جذب می شوید که از شما احساساتی تر هستند با این حال اگر شما به آنها اجازه دهید می توانند به شما چیزهای بی شماری در رابطه با خودتان یاد بدهند. با وجوداینکه شما دوست دارید که دور خود یک دیوار حفاظتی ایجاد کنید امااین را بدانید که این انزوا و گوشه گیری موفقیتی برای شما به همراه نخواهد داشت. حتی اگر نخواهید که زندگی خود را از این که هست پیچیده تر کنید این اتفاق می افتد! اجازه دهید احساسات تان آزادانه بیان شوند و عاقلانه ترین سیاستی که میتوانید اتخاذ کنید این است که در اجتماع باشید!

 

فال متولدین آذر:

شما در رابطه برقرار کردن با دیگران بسیار ماهر هستید، اما گاهی اوقات از این توانایی شخصی تان برای اینکه در دیگران احساس خوبی ایجاد کنید استفاده نمی کنید. امروز دوستانتان شما را همانگونه که هستید قبول دارند نه به خاطر کارهایی که انجام داده اید. وقتتان را هدر ندهید که در اشخاص دیگر توازن و هماهنگی به وجود آورید. درعوض با حرکت کردن موفقیت آمیز به سمت هدفهای شخصی تان الگوی خوبی برای دیگران باشید.

فال متولدین دی:

اگر کسی امروز به شما اصرار کند که برنامه های تان را تغییر دهید، شما عکس العملی کاملا سرسختانه و لجوجانه نشان می دهید، مخصوصا اگر خودتان بدقت تمام جوانب را سنجیده باشید و بخواهید کاری را انجام دهید که بیشترین درک را به شما می دهد. شما می خواهید که ارتباط تان  با دیگران  را ادامه بدهید، اما نمی خواهید که برنامه های شخصی خود را به خاطر این قربانی کنید که مورد قبول اجتماع باشید. کمی توافق داشتن بخشی از یک مذاکره سالم است، اما از نظرات شخصی خود در مذاکره دست نکشید و تسلیم آرای دیگران نشوید.

 

فال متولدین بهمن:

در حالیکه امروز را به شکل انسانی آرام شروع کرده و مثل آدمی شجاع به پایان می رسانید، در این روز شخصیت دوگانه ای خواهید داشت. وقتی که ماه وارد برج حساس حمل می شود و درحالیکه طبیعت مبارزه جوی تان را به یاد شما می آورد، در نیمه روز فورانی از انرژی در شما به وجود می آورد. شما تصمیم گرفته اید که به زودی به معنویات نزدیکتر بشوید و عقایدتان را به دیگران تحمیل نکنید. حالت خونسردانه شما تا مدتها ادامه دارد؛ وقتی شما همین الان تصمیم می گیرید که برنامه هایتان را اجرا کنید، حداقل با آگاهی و مهربانی این کار را انجام دهید.

 

فال متولدین اسفند:

تصورات درونی شما اکنون بسیار قوی شده اند، اما آنها از تفسیر شدن سر باز می زنند. و این موضوع می تواند فاصله عمیقی بین شما و آن کس که دوست دارید ایجاد کند. به جای اینکه خودتان را ناامید کنید، از نعمت های زود گذری که به دستتان رسیده قبل از اینکه تمام شود استفاده کنید.