فال سه شنبه ۱۶ خرداد ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

 امروز پیروی کردن از پیشنهادات یک نفر دیگر مادامی که شما خود چنین خواسته های بزرگی ندارید که به ناامیدی هایتان پایان دهد، می تواند حرکت واقعاً عاقلانه ای باشد. با وجود این واقع بینی به شما اجازه می دهد وارد ارتباطی بشوید که این رابطه بیشتر بر پایه زمینه های مشترک استوار شده است تا بر پایه نیازهای مختلف. پذیرای تغییر بودن به شما کمک خواهد کرد که ارتباطات بیشتری داشته باشید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز شما دچار دوگانگی شخصیتی شده اید و بین کسی که هستید و چیزی که حس می کنید تضاد وجود دارد. شما می دانید چه می خواهید، ولی هنوز هم به اتفاقاتی که پیرامونتان روی می دهد واکنش تندی نشان می دهید. عقل و دلتان با هم متعارضند و هر کدام حرف خود ر می زنند! اما در نهایت به حرف دلتان گوش می دهید. شما باید تمرین کنید که انعظاف پذیرتر شوید و با افراد همکاری داشته باشید.

 

فال متولدین خرداد:

امروز ممکن است شما خیلی زود عصبانی شوید، چرا که ظاهراً اطرافیانتان بدون در نظر گرفتن اینکه شما کارهای مهمی برای انجام دادن دارید از شما خواسته های زیادی دارند. شما خیلی دوست دارید که به یک دوست کمک کنید، ولی چون از قبل برای خود برنامه ریزی کرده اید نمی توانید به راحتی از برنامه هایتان صرف نظر کنید. ولی در حال حاضر برای مدتی برنامه های خود را فراموش کنید و به یاری دوستانتان بشتابید.

فال متولدین تیر:

ورود ماه به ثور لذت جو ممکن است این طور نشان دهد که شما را از حمایت خرچنگ بازمی دارد. معمولا، شما می خواهید که شاد و با نشاط باشید و دوست ندارید که هچ چیز مانع شما برای رسیدن به شادمانی باشد. حتی اگر ترجیح می دهید که در خانه باشید جامعه به شما توجه کرده و خوشی و شادمانی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

 

فال متولدین مرداد:

شما امروز خیلی سریع به سمت فعالیت های اجتماعی کشیده می شوید، چرا که خیلی مجذوب پویایی و فعالیت های گروهی که عضوش هستید شده اید. علاوه بر این خیلی دوست دارید سوءتفاهمات را برطرف کنید. اگر کسی بهتان گفت که شما انسان ضعیفی هستید چون خیلی زود از موضع خود پایین می آیید، از اینکه افکار خود را به او بگویید هراس نداشته باشید.

 

فال متولدین شهریور:

با توجه به هم ترازی ماه با ژوپیتر شما نباید فراموش کنید که با کمک برنامه ریزی مناسب و اجرای عاقلانه هر کاری امکان پذیری می شود. با این حال شما در اطراف خود سدی از مقاومت را می بینید. باوجود اینکه آنها ادعا می کنند که به آن توجه دارند، ولی حوادثی اتفاق می افتد که تا مدتی از شما دورمی شوند و شما نیز وقت کافی دارید، قبل از اینکه آنها برای انجام دادن کاری جدید تحت فشار قرارتان دهند کارهای قبلی خود راتمام کنید.

 

فال متولدین مهر:

امروز ماه در یازدهمین خانه شما، یعنی خانه آرزوهای بلند مدت قرار دارد و شما به جای اینکه به چند روز آینده فکر کنید به آینده دور و دراز خود توجه می کنید. ولی به جای اینکه فقط فکر و خیال کنید و رویاپردازی کنید، بهتر است که به طور اصولی روی یکی از ایده های خود تمرکز کرده و همان را دنبال کنید. مادامی که شما دوست دارید کارهای مربوط به آینده را دنبال و پیگیری کنید، برنامه ریزی کردن مفید واقع خواهد شد.

 

فال متولدین آبان:

امروز شما دید تازه ای نسبت به شغلتان پیدا کرده اید. شاید این تغییرات ذهنی شما در نتیجه سود مالی زیادی باشد که در نتیجه کار سخت و زیاد حاصل شده است. هم اکنون شما ترجیح می دهید که به خرید بروید و همین موضوع می تواند شما را برای بیشتر کار کردن مشتاق تر کند. انگیزه ها و محرک های شما هرچه که باشند برایتان مفید و سازنده هستند چون باعث شده اند شما احساس بهتری پیدا کنید.

 

فال متولدین آذر:

حتی اگر شما شغل ایده آلی نداشته باشید، امروز اطرافیان تان از توانایی تان برای پافشاری کردن بر رویاهای تان شگفت زده خواهند شد. شما غالب اوقات چنان روش های روشن و کاربردی ای دارید که می توانید از سیندرلای فقیر تبدیل به یک پرنسس در مجلس رقص بشوید!! اجازه ندهید نگرش های منفی افراد دیگر وارد مسیرتان شود، برای اینکه به کمک همین روش و شیوه می توانید حتی به بیشتر اهداف غیر طبیعی خود نیز برسید.

فال متولدین دی:

موقعیت شغلی و حرفه ای شما مدتی به بن بست خورده است و بهتراست در این هفته بخشی از زماتتان را به بازنگری کردن استراتژی های جدیدتان اختصاص دهید. امروز ظاهرا این مشکلات قابل مدیریت هستند، بخصوص اگر که شما سهم خودتان را در این حوادث بیرونی شناخته باشید. شما از همین الان می توانید اولین مرحله کارتان را آغاز کنید.

 

فال متولدین بهمن:

امروز پنهان کردن منشا ناراحتی هایتان ایجاد درسر می کند، اما نگفتن حقایق نیز می تواند جلوی ظاهر شدن ناراحتی را یکی بعد از دیگری بگیرد. عجیب اینکه شما می توانید در مورد چیزهایی که کاملاً بی ربط هستند صحبت کنید. مشکل اصلی هنوز وجود دارد بلکه فقط به چشم نمی آید. امروز برای خود و دوستانتان کار مفیدی انجام بدهید، صحبت های مننتقادانه خود را برای روز دیگری بگذارید.

 

فال متولدین اسفند:

ماه جدید در دهمین خانه شما یعنی خانه مسئولیت های اجتماعی واقع شده است و بر چیزهایی که در گذشته برای تان مهم بودند تاکید دارد و این موضوع می تواند به نفع شما باشد. لازم نیست حتماً بیشتر از قبل کار کنید. به شغل خود مثل یک مبادله نگاه کنید. فقط زمانی می توانید مسئولیت های بیشتری را قبول کنید که قبلش نظرات مخالف و موافق برای قبول کردن یک تعهد جدید را بررسی و سبک سنگین کرده باشید.