فال امروز سه شنبه ۱۴ دی ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

ممکن است شما فکر کنید که عصبانیتتان فروکش خواهد کرد، اما واقعاً اینگونه نخواهد شد، به خصوص اگر یکی از افرادی که با شما رابطه ای صمیمانه دارد به جای اینکه از برنامه های شما پیروی کند طبق برنامه ریزی خودش عمل کند. لزومی ندارد به دلیل اینکه شما می خواهید محیط اطرافتان را تحت کنترل خود درآورید از فرد دیگری انتقاد کنید. حتی اگر متوجه نشدید که چه دلیلی باعث متفاوت عمل کردن دیگران شده است، بهشان اجازه بدهید که هر اکری دلشان می خواهد انجام دهند.

 

فال متولدین اردیبهشت:

سخت تر کار کردن تنها راه حل رویارویی با برنامه هایی که پیش روی تان دارید نیست، اما امروز اگر کمی به خودتان سخت بگیرید می توانید کار متفاوتی انجام دهید. باوجود اینکه شما در برابر پیشنهادات قبول کردن مسئولیت های اضافی مقاومت می کنید، ولی هم اکنون چاره دیگری جز قبول کردن ندارید. پس با مقاومت کردن و مبارزه کردن انرژی تان را هدر ندهید، بلکه فقط کارهایی که لازم است را انجام دهید.

 

فال متولدین خرداد:

انرژی خلاقانه شما امروز در حال تمام شدن است، اما هنوز خوب است که بفهمید چه کاری قرار است انجام دهید. هرکاری را که شروع کردید، خیلی محافظه کارانه و پیرو اصول عمل نکنید. ریسک کردن کمک می کند توجه خود را فراتر از رویاهایتان بسط دهید، پس در مورد ابراز کردن آنچه در دل دارید پرجرات بوده و جسارت داشته باشید.

فال متولدین تیر:

شما مثل یک زنبور عسل که وزوز می کند و سرش شلوغ است الکی دور خودتان می چرخید، شاید به اندازه کافی از جشن ها و مهمانی های عصرانه لذت نبرده اید. با این حال به هیچ مهمانی ای جواب منفی نخواهید داد و یک بار که به مهمانی بروید فراموش می کنید که پیش از این چقدر خسته بودید. اگر به فردی که خیلی بهش اطمینان دارید اجازه دهید نقاط ضعفتان را بداند روشی خیلی خوب را انتخاب کرده اید و روز خوبی در انتظارتان خواهد بود.

 

فال متولدین مرداد:

لزومی ندارد درباره جایگاه و موقعیت خود زیادی مبالغه کنید؛ چراکه کمتر حرف زدن از زیادی حرف زدن بیشتر تأثیر می گذارد. فراموش نکنید که سستی ها و ضعف هایتان شما راگول زده و شما وسوسه می شوید بیشتر از آن چیزی که حس می کنید به خودتان اطمینان کنید و برایتان مانع ایجاد می کنند. مغرور بودن به خود باعث عقب گرد شما می شود. باوجود اینکه اگر به روشنی خود را مطرح کرده و خودتان باشید دیگران هم شما را خواهند دید.

 

فال متولدین شهریور:

شما امروز قادر نیستید از زیر بار مسئولیت های داخل خانه فرار کنید، حالا خواه این مسئولیت ها مربوط به دستورت افراد خانواده باشد، خواه مربوط به کارهای خانه! به جای اینکه با چیزهایی بدیهی مبارزه کنید، سعی کنید اول روز به خوبی تمام وظایف شخصی خود را انجام دهید، در این صورت بعد از ظهر می توانید فقط کارهایی که خودتان دوست دارید را انجام دهید.

 

فال متولدین مهر:

شما امروز بالاترین میزان خلاقیت خود را دارید، اما قصد دارید مثل همیشه به جای اینکه خودتان اثری هنری خلق کنید برای دیدن آثار هنری به تماشای موزه بروید. از سخت تر کار کردن و ساختن بعضی از چیزها به تنهایی طفره نروید! شما می توانید با چشم عقل آن را ببینید. ولی زمانی که این موهبت را با اطرافیان تان در میان می گذارید احساس می کنید مسئولیت سنگینی بر روی دوشتان سنگینی می کند، مگر اینکه این منبع الهام از دل شما باشد.

 

فال متولدین آبان:

امروز قوه خلاقیت شما هیچ حد و مرزی ندارد و هنوز ایده های بزرگی در سر دارید، اما خیلی فعال نیستید. شما امروز می خواهید کمتر از گذشته کار کنید، حتی اگر رئیستان به این امر راضی نباشد. فقط به خاطر اینکه به لذت و آرامش برسید همه چیز را ول نکنید. اگر شما این کار بکنید به درسرهای زیادی گرفتار خاوهید شد که رها شدن از این مخمصه وقت زیادی می گیرد.

 

فال متولدین آذر:

امروز رشک و حسادت داشتن می تواند مسائل عاشقانه و رمانتیک را تحت تاثیر قرار داده و بهشان لطمه بزند و شما هم هدایت کننده اصلی این شرایط هستید! از یک طرف اوضاع خیلی ساده است، شما می دانید که چه می خواهید و برای رسیدن بهش برنامه ای نیز دارید. اما عشق همیشه از قوانین تبعیت نمی کند. فقط به خاطر هیچ و پوچ به خودتان سخت نگیرید. عجیب اینکه خود جوش بودن زمانی کاربرد دارد و برایتان مفید است که حواستان و فکرتان روی آینده متمرکز باشد.

فال متولدین دی:

امروز برنامه ریزی کردن برای اهداف بلند مدت برایتان مشکل ساز خواهد بود، چراکه زندگی شما در حال تغییر کردن است و شما نمی توانید دقیقاً بفهمید که چه چیزهایی برایتان مهم تر هستند. به جای اینکه با فکر کردن به مسائل حاشیه ای ذهن خود را منحرف کنید، فقط روی اتفاقاتی که در زمان حال رخ می دهد تمرکز کنید. اگر این گونه عمل کنید به همه کارهایتان خواهید رسید.

 

فال متولدین بهمن:

قرار گرفتن بر سر دوراهی کار خیلی مشکلی است، اما امروز شما بین عقل و احساس گیر کرده اید. شما نگران افرادی که دوستشان دارید هستید، اما حتی اگر آنها گرفتار مشکل هم بشوند، باز نمی توانید از نیازهای خودتان چشم پوشی کنید. اگر شما پنهانی کارهایی که برای خودتان مهم هستند را انجام دهید، اگرچه باعث می شود از قرار گرفتن در شرایط مشکل دور بمانید، اما در درازمدت باعث ناراحتی اطرافیانتان می شود. صداقت داشتن کار راحتی نیست، اما هنوز هم می تواند بهترین سیاست باشد.

 

فال متولدین اسفند:

با وجود اینکه امروز خیلی دیر می گذرد، ولی شما از شرایط موجود راضی هستید. شما آماده اید با مشکلات سرشاخ بشوید! اما ندای درونتان بهتان می گوید الان وقت مناسبی نیست. حتی اگر اهمیت آرام تر کار کردن را فهمیده باشید، تا موقعی که تغییرات لازم را اجرا نکنید از ناامیدی در نخواهید آمد.