فال امروز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

اکنون مسئولیت های شما در خانه و خانواده خیلی زیاد شده است، همچنین اگر برای انجام دادن کارهایی که فکر می کنید باید انجام دهید وقت کافی نداشته باشید، برایتان مشکل درست خواهد شد؛ ولی نباید احساس گناه کنید، بلکه باید موفقیت های خود را جشن بگیرید. هر وقت که به خانه برگشتید ابتدا خستگی در کنید و سپس با یک دیدگاه تازه به مشکلات و مسائل حل نشده توجه کنید.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

کمی تنفس عمیق و آرامش داشتن فکر خوبی است و خوشبختانه امروز مجالی برای این کار می یابید. مشکل اینجاست که آرامش و تسکین شما از دنیای واقعی بدست نمی آید؛ ممکن است این کار در تصور و خیال امکان پذیر باشد. شما باید گریزی به دنیای رویا و خیال بزنید. سفر در دنیای درونی کار اشتباهی نیست به شرطی که شما به فکر وظایف و مسئولیت هایتان نیز باشید.

 

فال متولدین خرداد:

بهرام جنگجو و پلوتون محافظه کار در نشان شما نیروی خود را برای انگیختن شما برای کار کردن ترکیب کرده اند. این ایده خوبی نیست که  زمان را به بطالت بگذرانید و کناری بنشینید و بگذارید که شرایط تان تغییر کنند بدون اینکه خودتان بخواهید چه چیزی تغییر کند. اما به این معنی هم نیست که بخواهید به دیگری پیشنهاد بدهید. بلکه به این معنی است که تمایلات خود را در راهی بگذارید که جایی برای توفع و چشمداشت نباشد یا اینکه دیگران را به خاطر اتفاقاتی که در زندگی شما افتاده است سرزنش نکنید. دقیقا منظورتان را بیان کنید؛ بعد اجازه دهید که تلاش هایتان به ثمر بنشینند

فال متولدین تیر:

امروز احتمالا تصورات و خیالات شما بیشتر خواهد شد چرا که ماه دوازدهمین خانه از تصورات شما را بازدید می کند. اما مسئولیت هایی که دارید احتمالا در آخر پیروز می شوند و شما را به واقعیت می کشند. همان قدر که شما دوست دارید به خیال پردازی های خود ادامه دهید، این قدر هم سخت نیست که به وظایفی برگردید که به شما مربوط می شوند. انرژی خود را برای شکایت کردن هدر ندهید که چقدر کار دارید، فقط کارتان را شروع کنید. بعدها احساس آرامش خواهید کرد و عذاب وجدان نخواهید داشت.

 

فال متولدین مرداد:

شما اکنون از مرحله راحتی و آسایش خارج می شوید و وارد مرحله ای می شوید که باید قوه ابتکار خود را نشان دهید. شاید شما دقیقاً نمی دانید که به کجا می روید، اما شما هنوز این قابلیت را دارید که هدایت کننده باشید.کارهای جدیدتان را بی سر و صدا آغاز نکنید. با دوستانتان ارتباط داشته باشید و با آنها در مورد کارهایتان صحبت کنید. در ماه های بعدی اتفاقات بهتری رخ خواهد داد.

 

فال متولدین شهریور:

در دوازدهمین خانه شما یعنی خانه “خیال ها و رویاها” کسوف روی داده است و اگر ذهن شما را مثل یک دستگاه تلویزیون در نظر بگیریم، کانال های آن انقدر سریع عوض می شوند که اصلا نمی فهمید چه اتفاقی افتاده است. یک لحظه همه چیز عالی و جذاب به نظر می رسد و در لحظه بعد در حالی که به عقب برگشتن کار خیلی سختی است شما فکر و خیال دیگری می کنید. لزومی ندارد با این خیالات بجنگید. یکبار که اجتناب ناپذیر بودن تغییر را قبول کنید، آن وقت هرجایی که این جریانات اخیر شما را به دنبالش کشید می روید.

 

فال متولدین مهر:

امروز حتی بهترین برنامه ریزی ها نیز نمی تواند موفقیت شما را تضمین کند، ولی با همه این احوال خودتان را نگران نکنید. به خاطر اینکه به اهدافتان نرسیده اید انقدر از خود انتقاد نکنید، بلکه سعی کنید بی دقتی های خود را برطرف کنید. به جای اینکه به دنبال پیدا کردن مسیری مستقیم باشید حتی می توانید از مسیر خود نیز منحرف بشوید. لذت واقعی در رسیدن به هدف خلاصه نمی شود؛ بلکه مربوط به مسیری می شود که شما برای رسیدن به آن هدف می پیمایید.

 

فال متولدین آبان:

 

تمایل شما برای داشتن یک رابطه با نشاط و عاشقانه امروز شدت می یابد. حتی اگر به کسی علاقمند هستید و او را زیر نظر دارید، اما باید بگویم که او گرفتار تر  از این است که بخواهد برای عشق شما سرش را خلوت کند و با شما باشد، حتی اگر عشق شما یک عشق واقعی باشد. توان تان را برای یک عشق خیالی و غیر واقعی نگذارید، بلکه فرصتی را هم برای ابداع یک کارهنرمندانه صرف کنید. برنامه ریزی لازم نیست، یک کار بداهه و خودجوش بهترین کار است.

 

فال متولدین آذر:

شما احساس می کنید که امروز آخرین فرصت برای تمام کردن چندین پروژه شماست. خوش بختانه امروز یک روز فوق العاده است و شما با سخت کوشی می توانید کارهای متنوعی انجام دهید. اما با یک دست نمی توان دو هندوانه برداشت! بنابراین به جای این که تمام کارهایتان را با هم انجام بدهید شما می توانید برای کارهای مختلف خود برنامه ریزی کرده و بعد هم به اندازه کافی استراحت کنید.

فال متولدین دی:

شما امروز زیاد سعی نمی کنید شور و هیجان خود را کنترل کنید. این موضوع دوستان و همکارانتان را حسابی شگفت زده خواهد کرد، اما آنها از گوش کردن به آرزوهای بزرگ شما خیلی زود خسته نمی شوند. با کمتر حرف زدن و بیشتر عمل کردن می توانید به کسانی که از شما انتقاد می کنند نشان دهید که شما فقط ادعا ندارید. اینک عمل کردن به وعده های خود خیلی مهم تر از داشتن نگرش های بزرگ است.

 

فال متولدین بهمن:

امروز امکان دارد شما بیش از اندازه روی ایده ای پافشاری کنید، که این موضوع آنقدرها هم که فکر می کردید برایتان خوب نیست. اگر شخصی با اطلاعات کافی بهتان پیشنهاد داد که فرضیه و یا ایده شما زیاد هم خوب نیست، سعی نکنید نقش سخنران و نصیحت کننده را بازی کنید. در عوض سعی کنید که از حرفهایی که خودتان می زنید درس بگیرید. اصلاح کردن یک بازی به مراتب بهتر از دفاع کردن از آن است.

 

فال متولدین اسفند:

 اگر شما فکر می کنید که باید تحصیلاتتان را ادامه داده و یا اینکه در یک رشته تحصیلی جدید درس بخوانید، مطمئناً برای رسیدن به این منظور زمان کافی خواهید داشت. هم اکنون برنامه ریزی کردن برای ادامه تحصیل دادن در آینده ایده خوبی است، برای اینکه شما تعادلی منطقی بین عمل گرایی و رویا پردازی دارید. تمام امکاناتی که وجود دارد را پیش خود مجسم کنید و از بین آنها آنچه را که برایتان بیشتر اهمیت دارد را انتخاب کنید.