فال امروز سه شنبه ۱۰ اسفند ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما علاقه مند شده اید که با یکی از اطرفیانتان که از نظر فکری تا حدودی با شما متفاوت است یک معامله مالی انجام بدهید. این کار شما کمک می کند تا با این شخص به نتایج مشترکی برسید. اما باید کمی صبور باشید و برای این کار عجله نکنید چون ممکن است ارتباطتان به هم بخورد. اجازه بدهید که چند روز آینده همه چیز روال عادی خود را طی کند.

 

فال متولدین اردیبهشت:

شما امروز سعی می کنید که شکست های خود را جبران کنید، اما مشکل واقعی مربوط به اتفاقاتی که در زمان حال رخ داده نیست. عقده های روحی مربوط به گذشته می تواند کاملاً مانع به وجود آمدن جریان های عاطفی در زندگی تان شود. پس همین حالا افکار و رویاهای قدیمی را به زمان حال آورده و بهشان فکر کنید. آیا می خواهید به خاطر مشکلات گذشته لذت بردن از زمان حال را از خودتان دریغ کنید؟

 

فال متولدین خرداد:

شما در این روزها احساس می کنید مسئولیت هایتان بسیار زیاد شده است و شما توانایی انجام تمام کارهایتان را ندارید. شما با یک دست چند هندوانه بلند کرده اید برای همین دچار سر در گمی شده اید، و یا شاید به یک احساس پوچی رسیده باشید. شما در بین عمل کردن به صحبت های دل و ذهن تان متحیر شده اید، نمی دانید آیا باید احساساتی باشید یا منظق گرا ؟؟ سریع تصمیم نگیرید اجازه دهید استرس هایی که در حال حاضر بر قلب شما حاکی است کمی فرو کش کنند و بعد تصمیم هایی را اتخاذ کنید.

فال متولدین تیر:

بازگشت ماه به نشان شما می تواند کمی باعث آشفته شدن شما شود. از طرف دیگر، به شما یادآوری می کند که باید کیفیت کارتان را بالا ببرید، و در ارتباطات و خودباوری تان پیشرفت ایجاد کنید. خوشبختانه، داشتن اطلاعات خوب به شما این امکان را می دهد که بتوانید شفاف فکر کرده و تصمیمات خردمندانه بگیرید. از سوی دیگر، جایگاه ماه به شما بر احساسات درونی تان تاکید می کند، که می تواند شما را مجبور کند که انتخاب های اخیر خود را حدس بزنید. توجه کافی به قلب و عقل تان می تواند بهترین ها را برایتان در دنیا به ارمغان بیاورد.

فال متولدین مرداد:

پروژه ای که روی آن کار می کنید خیلی خوب پیش می رود، ولی امروز شما جریانی از الهام دریافت می کنید که باعث می شود بینش و دیدگاه بهتری کسب کنید. شاید در ابتدا پیاده کردن آن ترسناک باشد، ولی ارزشش را دارد. از همه انرژی و اراده خود استفاده کنید. در آینده از کاری که امروز کردید بسیار خوشحال خواهید بود. از منطق خود استفاده کنید و راه حلی برای مشکلی بیابید که مدتی است شما را به خود مشغول کرده است. همه سرنخ های لازم را در اختیار دارید، فقط باید آنها را کنار هم بگذارید. نقش کارآگاه خصوصی را بازی کنید تا به جواب برسید. فرد خاصی را به نحو عجیبی تحسین می کنید، ولی صدایی در گوش شما می گوید که از احساساتتان به او چیزی نگویید. باید این گام مهم را بردارید. عجله کنید.

 

فال متولدین شهریور:

گرفتگی کامل ماه در چهارمین خانه از “اصول زندگی”  شما می تواند به عنوان نور راهنمایی باشد که توجه شما را به بنیان خانواده جلب کند. اگر چه سفر و حرکت الان در نشان شما دیده نمی شود در عوض شما می توانید در ذهن تان به نقاط دور و ناشناخته سفر کنید. ممکن است بخواهید از فرهنگ های بیگانه چیزی بیاموزید یا اینکه مایل باشید که تاریخ اجداد و نیاکان خود را بشناسید. به یاد داشته باشید نیازی به ژست و ادا درآوردن و آب و تاب دادن به ماجرا نیست ؛ آنها فقط شما را از راه اصلی که در نظر دارید باز می دارند.

 

فال متولدین مهر:

تعاملات شما با رئیستان یا فرد دیگری که می تواند روی شما کنترل داشته باشد، شاید به آن نرمی که شما دلتان می خواهد نباشد. اگر شما برای این فرد که قدرت را در دست دارد احترام قائل باشید، دلتان می خواهد از کنترل او چشم پوشی کنید. اما اگر تسلیم فردی شوید که بدون اینکه مهارت های لازم برای ریاست را کسب کرده باشد بخواهد قدرت خود را به نمایش بگذارد، مطمئنا به مشکل خواهید خورد. از اعتقادات خود دفاع کنید؛ اگر شما به خاطر اینکه آسایش داشته باشید تسلیم شوید، مطمئنا به زودی مشکلاتی مشابه خواهید داشت.

 

فال متولدین آبان:

 

اگرچه شما امروز تلاش می کنید که برای کارهایتان یک برنامه ریزی ساده ترتیب دهید، اما باز هم آنها از کنترل شما خارج خواهند شد. برای مدتی فراموش کنید که هرکاری را طبق تقویم  انجام دهید، برای اینکه شما بیشتر از آنچه که در توانتان بوده برنامه ریزی کرده اید. مسائل پیچیده را برای خودتان واضح تر کنید، در غیر این صورت حتی اگر دلایل قانع کننده ای داشته باشید، ممکن است موفق نشوید.

 

فال متولدین آذر:

خلاقیت شما امروز می تواند بسرعت افزایش یابد، اما اگر با شخص دیگری همکاری کنید، کار بهتری می توانید ارائه دهید. مشارکت اکنون می تواند بسیار برای شما سودمند باشد به خاطر اینکه توانایی شما برای مبادله کردن بسیار بالاست. اما شریکی را انتخاب نکنید که نیاز به کار دستی دارد، بهتر است شریکی را انتخاب کنید که تقریبا مشابه خود شما باشد. شما فرصت کوچکی در پیش رو دارید. هر وقت که امکانش را داشتید حتما از آن استفاده کنید.

فال متولدین دی:

امروز می توانید با احترام به خود و دانستن ارزش خودتان یک پیشرفت در زندگی تان را  تجربه کنید. ممکن است از شخصی از نزدیکان تان یاد بگیرید که دیگران چقدر برای کارهای شما ارزش قائل هستند. اما در عوض اینکه به خود مغرور شوید و اجازه دهید که تملق دیگران شما را در منجلاب نادانی غرق کند آماده کار بعدی شوید. بسیار خوب است که به جلو پیش بروید اما قبل از آن بنشینید و درباره کارهایی که قبلا انجام داده اید به خوبی بیندیشید.

 

فال متولدین بهمن:

رابطه های شما منشأ اصلی استرس های شما هستند، به خصوص اگر یک نفر از شما خواسته ای داشته باشد و شما از پس انجام دادن آن برنیایید. نفس عمیق کشیدن، زمانی را به مدیتیشن و یا دعا خواندن اختصاص دادن باعث می شود که در این روز پر مشغله استرس های شما کمتر بشوند.

 

فال متولدین اسفند:

اگر مدتها منتظر فرصت مناسبی بودید که پروژه ای جدید را آغاز کنید، امروز باید از تاثیرات ماه برج ثور بهره بگیرید. هم اکنون شما توانایی دارید که با برنامه بلند مدت کارتان را شروع کنید. اما سعی نکنید با سرعت به آخر خط برسید. شما باید دوردست ها را هم ببینید، با احتیاط تلاش کنید و با عزمی راسخ به سوی مقصدتان پیش بروید.