فال

– فال روزانه در روز ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ برای متولدین فروردین ماه

شما قبل از اینکه از ته دل بخواهید به حرف یا پیامی گوش بدهید، لازم است که این پیام چند بار بهتان گفته شود. منظور این نیست که خیلی کند عمل می‌کنید. شما فقط خیلی اصرار دارید که فعالیت‌های یکنواخت روزمره تان را تغییر بدهید، حتی اگر بدانید این کار بهترین کار مورد علاقه تان نیست. البته هیچ کس دیگری نمی‌تواند برایتان تصمیم بگیرد، شما فقط باید نسبت به نصیحت‌ها و پیشنهادات گوش شنوا داشته باشید. البته فقط به کسانی که قصد کمک کردن بهتان را دارند اعتماد کنید.

– فال روزانه در روز ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ برای متولدین اردیبهشت ماه

وظایف شما در محل کار مانع حضور شما در خانه و برقراری ارتباط با افراد خانه به شیوه‌ای که دوست دارید است. شما در حالی که که کاری لذت بخش را انجام می‌دهید، زمانی را هم برای استراحت کردن و داشتن یک مکالمه طولانی می‌خواهید. اما شما باید تا موقعی که وظایف کاریتان را تمام نکرده‌اید صبر کنید و تمام مراحل آن را کامل کنید.

فال روزانه در روز ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ برای متولدین خرداد ماه

امروز ظاهرا بهترین ایده‌هایتان هم خوب از آب در نمی‌آید و شما از نظر روحی به مانع برمی‌خورید. اما این جایی که شما احساس سرخوردگی می‌کنید جهان واقعی نیست! شما حتی در رویاهایتان خیلی سرسخت و مصر هستید. به جای اینکه سعی کنید به زور به رویاهایتان جامه عمل بپوشانید، برای یکی از همکارانتان دلیل سرسختی خود را توضیح دهید. تغییرات شاید در همان لحظه اثر خودش را نشان ندهد، اما شما باید نتایج مثبت آن رادر عرض یک یا دو روز دیگر ببینید.

فال روزانه در روز ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ برای متولدین تیر ماه

وقتی دیگران شاد و موفق به نظر می‌رسند شما رنجیده خاطر می‌شوید، برای اینکه شما اعتقاد دارید آنها از واقعیت فرار می‌کنند. از سوی دیگر شما با ورزش کردن و سیر کردن در رویاها می‌توانید به خودتان سود برسانید. حالا تفکرات دیگران واقعیت ندارد، برای اینکه شما مجبور نیستید به آنها بگویید که به چه چیزی فکر می‌کنید. اگر به خودتان اجازه بدهید که از معنویات لذت ببرید این می‌تواند بهترین هدیه برای شما باشد.

فال روزانه در روز ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ برای متولدین مرداد ماه

نسبت به دیروز امروز برایتان راحت‌تر است که تصمیم مهمی‌بگیرید. اما خیلی اهمیت دارد که همین امروز این کار را بکنید، چون فردا تصمیم‌گیری باز هم سخت‌تر خواهد شد. عطارد با پلوتو که در جلویش قرار دارد گفتگو و گپ دوستانه‌ای دارد و به شما این امکان را می‌دهد که از این گفتگو سود ببرید. چرا که موضوعات پنهانی را آشکار می‌کند و مشکلات را به شما نشان می‌دهد.

فال روزانه در روز ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ برای متولدین شهریور ماه

 الان وقت حرکت کردن است! شما چند روز گذشته را به فکر کردن در مورد احساسات‌تان و کارهایی که پیش رو دارید گذرانده‌اید و حالا دیگر وقت بیکار نشستن نیست. به جای اینکه در انتظار یک فرصت زمان عالی باشید، همین حالا اولین قدم را به سوی اهدافی که برای خودتان تعیین کرده بودید بردارید. رسیدن به اهدافتان نیازمند زمان است، پس وقت‌تان را تلف نکنید.

– فال روزانه در روز ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ برای متولدین مهر ماه

وظایف سنگین مربوط به آینده روی دوش شما سنگینی می‌کند و شما نمی‌دانید راهی که تازه برگزیده‌اید شما را به کجا می‌کشاند. شما نمی‌دانید که در مرحله بعدی چه قدمی‌‌ باید بردارید و هرچقدر بیشتر تلاش می‌کنید ناامیدی‌تان افزون می‌شود. به جای اینکه به دوردست‌ها نگاه کنید، بهتر است توجه خود را بر روی اتفاقاتی که در زمان حال رخ داده متمرکز کنید.

– فال روزانه در روز ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ برای متولدین آبان ماه

 امروز یک چیزهایی به شما الهام می‌شود که از آینده ای در هم و برهم با خبر می‌شوید. اما آگاهی در مورد آنچه لازم است انجام دهید مانند عمل کردن به آن نیست. سعی نکنید هر کاری را امروز تمام کنید. نیازی هم نیست به خاطر ناتمام گذاشتن کارهایتان عذرخواهی کنید. فقط کارهای روزانه ی خودتان را انجام دهید و سعی کنید به بهترین نحو آن را انجام دهید.

فال روزانه در روز ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ برای متولدین آذر ماه

امروز شما باید مثل کرگدن پوست کلفت باشید!! برای اینکه دوستانتان بیخودی و بدون هیچ دلیل واضحی حسابی بهتان سخت گیری می‌کنند. خوشبختانه اسلحه جادویی شما اینجا موثر واقع خواهد شد و آنهم توانایی شما در استفاده بهینه از انرژی تان است و این شما را از اعتراض‌هایی که در نهایت اصلا هم هیچ کاری از پیش نمی‌برند مصون خواهد ساخت. شاید وسوسه شوید که با جنگیدن از درستکاری و بی عیب بودن کارتان دفاع کنید، اما باید بدانید که درگیر شدن اصلا شما را به راه حل مشکل نزدیک تر نمی‌کند.

– فال روزانه در روز ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ برای متولدین دی ماه

شما واقعا نمی‌خواهید در فعالیتهای گروهی شرکت کنید، حتی اگر افرادی که در این گروه هستند را دوست داشته باشید! شاید شما در مقابل افراد و دیدگاه‌های متفاوتی که دارند گیج می‌شوید و نمی‌توانید در برابرشان واکنش نشان بدهید. شما اصلا دلتان نمی‌خواهد که در مورد قوانین فعالیت‌های گروهی یا قوانین مربوط به افراد دیگر مذاکره کنید. بدون اینکه خودتان را ملزم کنید که درباره خود به تمام افراد گروه توضیح دهید، به فعالیت‌های اجتماعی خود برگردید.

– فال روزانه در روز ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ برای متولدین بهمن ماه

شما در این روزهای اخیر با مشکلات عدیده‌ای روبرو خواهید شد. اما خوشبختانه امیدی که شما به آینده دارید مانند یک پشتیبان از شما حمایت می‌کند تا بتوانید به اهدافی که در نظر داشته اید و کمی به تعویق افتاده اند برسید. زندگی شما در حال تغییر می‌باشد و تنها شخصی که راه‌های تغییر را باید بپیماید شما هستید پس بهتر است راه درست را با مشورت دیگران انتخاب کنید.

– فال روزانه در روز ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ برای متولدین اسفند ماه

امروز ممکن است یک تغییر شغلی خیلی خوب و یا ارتقا درجه داشته باشید و این اتفاق نقدینگی بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت. اما شما هنوز وظایفتان را انجام نداده اید و مجبورید بیشتر تلاش کنید. اگر می‌خواهید استراحت کنید پس نباید انتظار داشته باشد که کارهایتان تمام شود. حالا شما باید افکار بزرگ داشته باشید و با اطمینان و ثبات قدم این افکار را دنبال کنید.