فال امروز دوشنبه ۹ اسفند ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما در عالم خیال دوست دارید با وجود تمام محدودیتها و موانعی که جلوی راهتان قرار گرفته هم کارتان را خوب انجام دهید. شما می دانید که عمل کردن به قوانین کار خیلی خوبی است، اما کنترل کردن آن از دست شما خارج شده است. شاید احساس می کنید که دست و پای شما را بسته اند و می خواهید محدودیتهایتان را از بین ببرید. اما امروز سعی نکنید زیاد کار کنید، وگرنه موقعیتی را خراب خواهید کرد که در واقع آنقدرها هم که شما فکر می کردید بد نبوده است.

 

فال متولدین اردیبهشت:

اگر حوادث غیر منتظره ای در محل کارتان روی داده و تقاضاهای زیادی از شما می شود واقعاً مهم نیست که شما چه احساسی دارید. هنوز هم لازم است شما رقابت و عملکرد خود را به خوبی نشان بدهید. اما شما نمی توانید حدس بزنید که تمام کردن کارهایتان چقدر طول خواهد کشید، بنابراین بهتر است که هرچه زودتر کارتان را شروع کنید. اگر شما بیشتر از حد لازم صبر کنید، نمی توانید از استعدادهای خارق العاده تان به نحو مطلوب استفاده کنید.

 

فال متولدین خرداد:

شما نمی توانید به راحتی در مسیر خود ثابت قدم و استوار باشید، برای اینکه اغتشاش و بی نظمی دست از سر شما بر نمی دارد! شما مدت هاست که منتظر یک لحظه آرامش بخش بوده اید، اما شاید دلتان نخواهد از شور و هیجان هم دور شوید! حتی اگر احساسات تان در طول روز تغییر می کنند، بهتر است آنها را ابراز کنید. به جای اینکه در فکر این باشید که منسجم و یکارچه رفتار کنید بیشتر به رفتارهای متغیر خود توجه کنید. حتی اگر نتیجه کار آنقدر که دوست دارید برایتان ملموس نباشد، ولی شما هنوز در حال پیشرفت کردن هستید.

فال متولدین تیر:

امروز ماه برج جوزا کمی زندگی تان را پیچیده می کند. برنامه ریزی کردن برای مسافرت های آینده زیاد کار جالبی نخواهد بود، مگر اینکه بتوانید کمی رویایی باشید. اگر بخواهید روی اطلاعاتی که قرار است بهتان برسد تکیه کنید، به جایی نمی رسید. هم اکنون از جزئیات دست کشیده و روی ایده های بزرگ تمرکز کنید.

فال متولدین مرداد:

حس ششم شما به شما می گوید که هفته آینده ممکن است کمی تنبل باشید، پس سعی می کنید که هرزمانیکه توانستید زمانی را برای استراحت بگذارید. متاسفانه، ممکن است ذهن شما بسیار سریع عمل کند که شما نتوانید جریان ایده هایی که در آن وجود دارد را آهسته کنید. سعی نکنید که جلوی هیچ کدام از این افکار را بگیرید و آن را حتما آن را عملی کنید. فقط افکاری که به ذهن شما می رسند را مشاهده کنید، مطمئن باشید که بهترین مفاهیم گم نخواهد شد. شما آنها را در یکی دو روز آینده به یاد خواهید آورد، و یکباره انرژی تان آرام خواهد گرفت.

 

فال متولدین شهریور:

اگرچه امروز رویاهای شما کاملاً غیرواقعی هستند، ولی شما دوست ندارید ازشان دست بکشید. درحقیقت شما خیلی هیجان زده شده اید. شما خودتان فکر می کنید که رویاهایتان کاملاً واضح و روشند، اما در حیقیت از تاثیراتی که دیگران بر شما گذاشته اند اطلاع ندارید. باوجود این هروقت که با طرفداران خود صحبت می کنید و نظر آنها را می پرسید حتماً به حرفشان هم گوش بدهید.

 

فال متولدین مهر:

اگرچه شما با وابستگی ها و تعلقات عاطفی آشنایی کامل دارید، ولی امروز این وابستگی شما را به مسیری کاملاً متفاوت می کشاند. شما فهمیده اید که حساسیت شدیدتان عملی خوب و قابل تحسین است، چرا که به دلیل مهربانی تان نمی توانید نسبت به ناراحتی های افراد دیگر بی اعتنا باشید. اگر شما قبول کنید که نباید انتظار تلافی و جبران داشت، آنوقت به این افراد یاد می دهید که چگونه نوع تازه ای از دوست داشتن را تجربه کنند.

 

فال متولدین آبان:

 

شما برنامه های بزرگی در سرتان می پرورانید. مثل اینکه به سرزمین رویاها سفر کرده اید. اما امروز واقعیات روزمره زندگی مانع رویاپردازی های شما می شود. اجازه ندهید که دوباره این اتفاق بیفتد. اگر فکر می کند که می توانید این رویاها را به واقعیت تبدیل کنید اشتباه کرده اید برای اینکه به اندازه کافی زحمت نکشیده اید.

 

فال متولدین آذر:

قرار گرفتن بر سر دوراهی کار خیلی مشکلی است، اما امروز شما بین عقل و احساس گیر کرده اید. شما نگران افرادی که دوستشان دارید هستید، اما حتی اگر آنها گرفتار مشکل هم بشوند، باز نمی توانید از نیازهای خودتان چشم پوشی کنید. اگر شما پنهانی کارهایی که برای خودتان مهم هستند را انجام دهید، اگرچه باعث می شود از قرار گرفتن در شرایط مشکل دور بمانید، اما در درازمدت باعث ناراحتی اطرافیان تان می شود. صداقت داشتن کار راحتی نیست، اما هنوز هم می تواند بهترین سیاست باشد.

فال متولدین دی:

شما در حالیکه صورت حسابهایتان را پرداخت و دفتر کارتان را در محل کار یا در خانه تمیز می کند، اگر منتظر فرصت مناسب بمانید که پیامهای شخصیتان را دریافت کنید فرصت خوبی برایتان خواهد بود. اگر در آخر روز پیشرفتی نداشتید نگران نشوید. نکات مبهم زیادی وجود دارد که باید آنها را رفع کرده تا بتوانید به موفقیت برسید. اما به خودتان اجازه ندهید که به خاطر کارهایی که اکنون انجام می دهید مغرور شوید.

 

فال متولدین بهمن:

 امروز به نظر می رسد دوستان شما همان جور فتار می کنند که شما می خواهید، به طوری که نمی توانید آنها را نادیده بگیرید. نظرات خوش بینانه شما به شما اجازه می دهد که در زمانی که دیگران شرایط سختی دارند با آنها همکاری داشته باشید. اما  تا زمانی که نتوانید بفهمید که در سرتان چه می گذرد ناملایمات روحی تان ادامه خواهد داشت. بعضی اوقات احساسات سرکش شما طغیان می کند، از این بابت خودتان را سرزنش نکنید.

 

فال متولدین اسفند:

شما امروز به هیچ وجه نمی خواهید با کسی جرو بحث کنید، اما اگر یک نفر بخواهد برایتان تصمیم گیری کند، باید کمی محکم تر و قاطعانه تر برخورد کرده و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. شما در زمینه کارهای خود می توانید به نتیجه گیری و فرجام درست و منطقی برسید و اگر این تصمیم گیری را به افراد دیگر واگذار کنید مطمئنا این کار در آینده تلاشهایتان را ضایع خواهد کرد. پس بزرگ فکر کنید؛ این نوع نگرش هم اکنون عالی و باشکوه است. اگر مجبور شدید برای دور نگه داشتن دیگران از زندگی شخصی تان مرزها و حد و حدودی برای خود ایجاد کنید، این کار را با مهربانی و ملایمت انجام دهید.