فال امروز دوشنبه ۸ خرداد ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

الان زمانی جدی بودن است، البته این حرف لزوماً در مورد مسائل کاری نیست. شما احساس می کنید که وظایف زیادی دارید، در حالیکه احساسات و علایق تان شما را به سفری دور و دراز از عجایب می کشاند. فقط یادتان باشد که نتایجی که امروز شما بدانها دست یافته اید، لزوماً نتایج صحیحی نیستند. توجه کردن به جزئیات می تواند با جریانی آرام شما را برای چند هفته از برنامه تان جلوتر بیندازد.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

شما یک رویکرد بلند مدت درباره همه کارهایی که می کنید دارید. زمانیکه دیگران در حال کار کردن هستند شما به دنبال پایین آمدن از مسیر خود هستید. متاسفانه برایتان دلسرد کننده است وقتی می فهمید چیزی را که شما به وضوح می بینید دیگران مشاهده نمی کنند. تلاش های شما برای روشن کردن دیگران فقط ممکن است آنها را عصبی کند و شما را در پیشبرد راه تان گیج کند. روی چیزی که می دانید درست است تمرکز کنید؛ بلاخره دیگران با شما همراه می شوند و تعجب می کنند که چگونه شما همه اینها را می دانستید.

 

فال متولدین خرداد:

صحبت کردن در مورد گذشته شاید ایده خوبی به نظر بیاید، اما احتمالاً نتیجه ای را که شما انتظار دارید به همراه نخواهد داشت. رک گویی بدون منظور شما ظاهراً می تواند تأثیری در برداشته باشد که در حقیقت این تأثیر دقیقاً با نیات شما مغایرت پیدا می کند. وقتی که اتفاقی می افتد شما یکی دو روز تغییر رویه می دهید، بنابراین اگر اتفاق بدی افتاد نگرانی به خودتان راه ندهید. اجازه بدهید که پیش آمدهای غیر منتظره دوره خود را طی کنند و سپس به این فکر کنید که در آینده انجام دادن چه کارهایی برایتان سودمند است.

فال متولدین تیر:

امروز به جای اینکه در مورد استعدادها و طرز فکر منحصر به فردتان با دیگران سخن بگویید، عاقلانه است که به فعالیت کردن بپردازید و هنگامی که دیگران در مورد فعالیتهایشان به شناخت رسیده اند به آنها اجازه بدهید که در این میان نقش اساسی ایفا کنند. حتی اگر شما نقش مهمی در موفقیت دیگران داشته باشید، این حمایت شما برای آنها اهمیت چندانی نخواهد داشت؛ احتمال دارد این کاری که شما می کنید باعث شود از جاییکه اصلاً انتظارش را ندارید موقعیت خوبی برای شما به وجود آید.

 

فال متولدین مرداد:

امروز ممکن است حتی خودتان را با توانایی که در مواجهه با احساسات پیچیده و سخت دارید بتوانید شگفت زده کنید. حتی اگر راه آسانتری نیز وجود داشته باشد اما شما آن را انتخاب نمی کنید. اما الان تمایلی به ساده اندیشی ندارید؛ شما می خواهید به عمیق ترین تجربه ها دست یابید که تا کنون از شما دوری می کردند. خوشبختانه، در این سفر درونی افکار هیجان بخش شما را همراهی می کنند، حس کنجکاوی را در شما بیدار کرده و شما را در شناختن خودتان یاری می کنند.

 

فال متولدین شهریور:

شما به تازگی  صحبت های خود را نسنجیده و بدون فکر بیان می کنید، اول به سخنانی که در رابطه با دیگران می خواهید بر زبان بیاورید فکر کنید و سپس آنها را ابراز کنید. در رابطه با پیشنهادهایی که در زمینه اجتماعی و یا حتی شخصی به شما می شود کمی سریع تر تصمیم گیری کنید، زیرا با تامل زیاد در رابطه با هر موضوعی تنها فرصت های طلایی زندگی تان را از دست می دهید. توصیه می کنیم خود را عادت دهید که تصمیم گیری هایتان را به تعجیل بیاندازید، زیرا هر روز و همیشه برای شما پیش نهادهای عالی و خوبی وجود ندارد پس از هر فرصتی نهایت استفاده را ببرید.

 

فال متولدین مهر:

امروز شما وقتی که دیگران با شما مثل قبل رفتار می کنند احساس می کنید که تحت فشار قرار گرفته اید، گویی که یه این دلیل یک چنین اتفاقی می افتد که آنها با بی رحمی نمی خواهند تغییری در چشم انداز خود بدهند. خیلی متکبر نشوید، شما هنوز هم از این مخمصه رها نشده اید. خوشبختانه شما زمان اضافی دارید که تا قبل از اینکه با تغییراتی که در آینده به وجود می آید روبرو شوید، بتوانید کارهای را که جدیداً شروع کرده اید را تکمیل کنید.

 

فال متولدین آبان:

 

مادامی که شما برنامه هایتان را در روز چندین بار تغییر بدهید، شاید نتوانید امروز کارهایتان را زودتر از موعد تمام کنید. معمولاً شما با تغییر کردن موافق نیستید، اما اکنون تغییر مسیر دادن کار آسانی است. به خصوص اگر شما انتخاب بهتری را پیش روی خود نمی بینید. الان زمان این نیست از خودتان سرسختی نشان بدهید. برای به دست آوردن بهترین نتایج باید تمرین کنید که بیشتر انعطاف پذیر شوید.

 

فال متولدین آذر:

اگر شما نخواهید با مردم دیگر مصالحه و سازش داشته باشید، ممکن است رابطه تان با یکی از اعضای خانواده تان در خانه شکر آب بشود. بحث کردن منطقی می تواند مثمر ثمر باشد، بنابراین به جای اینکه دیگران را متقاعد کنید که همه کارهای شما درست است، به دنبال پیدا کردن نقطه های مشترک باشید. یک مذاکره همه جانبه از یک گفتمان یک طرفه مفیدتر است.

فال متولدین دی:

امروز شما می توانید نسبت به روزهای قبل خوش بین تر باشید، برای اینکه وقتی افراد زیادی به شما می گویند که شما چقدر عالی و موفق هستید، نمی توانید مثبت اندیش نباشید. لازم نیست که نگران خطرات غرور کاذب گذشته تان باشید، برای اینکه شما می دانید چگونه به اهدافتان برسید. درعوض نیاز به کسی دارید که آنها را به شما یادآوری کند.

 

فال متولدین بهمن:

امروز شما می توانید یک شریک و همراه کامل برای لحظه های خوب خود داشته باشید، ولی شما نمی توانید به خوبی این نقش را برای طرف مقابل خود بازی کنید. شما به جای اینکه با یک نفر دیگر همراه بشوید، ترجیح می دهید آزادی این را داشته باشید که هر کاری دلتان می خواهد انجام دهید. با وجود این اگر کمی خویشتن داری از خود نشان دهید، می توانید هم به نیازهای خود برسید و هم دیگران را خوشحال کنید.

 

فال متولدین اسفند:

گرچه نیت تان خیر است اما صبرتان به سر رسیده. از چیزهای تکراری که هردفعه اتفاق می افتند، خسته شده اید. خوشبختانه، دیگران دارند واقعاً تلاش می کنند و شما می توانید حرکت مثبت آنها را ببینید. اما از بد شانسی شما، سریع عمل نمی کنند و مجبورید خیلی صبر کنید. با ناامیدی خودتان صادق باشید بدون اینکه آن را به یک جنجال تبدیل کنید، می توانید فشار را کم کرده و روابط خود با دیگران را بهتر کنید.