فال امروز دوشنبه ۵ تیر ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

اتفاقات غیر متقربه بسیاری برای شما پیش می آید البته اصلا نباید نگران باشید، زیرا این اتفاقات باعث تغییرات ژرفی در روحیه شما می شوند. حالت های روحی شما را بسیار تغییر می دهند. بعد از این اتفاقات زندگی شما هر روز بهتر از روز قبل خواهد شد. رابطه دوستانه خود را افزایش دهید زیرا شما در آینده با کمک دوستان تان بیش از پیش پیشرفت خواهید کرد.

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز شما با شخصی ملاقات می کنید که بهتان علاقه نشان داده و تحسینتان می کند. اگر این فرد احساس کند مورد توجه شما واقع نشده، شما هیچ فرصت دیگری نخواهید داشت. الان قصد و نیت شما اصلاً مهم نیست؛ آنچه اهمیت دارد این است که اعتراف کردن به دوست داشتن یک نفر کاری بسیار لذت بخش خواهد بود.

فال متولدین خرداد:

شما احساس می کنید که امروز کسی با شما مخالف است و نمی دانید چگونه بدون اینکه مشکلی پیش بیاید کار خود را پیش ببرید. این اتفاق مشکل بزرگی نیست، اما موضوعی است که نمی توانید به این راحتی آن را نادیده بگیرید. سعی نکنید بر روی نظرات شخصی خود پافشاری کنید. اگر جلوی عصبانیت خود را بگیرید، موانع خیلی زودتر از آنچه که فکرش را بکنید از بین می روند.

فال متولدین تیر:

امروز ممکن است پیغام بسیار مهمی را از نیمه ناخودآگاه ذهن تان دریافت کنید. این پیغام حتی ممکن است مانند توپ نورانی باشد که احساس کنونی شما را در رابطه با شریک کاری و یا یکی از دوستان نزدیکتان در هم بریزد. شما باید آن دیدگاهی را مدنظرتان قرار دهید که در گذشته داشتید و برای تان مفید بوده است اما در حال حاضر دیگر بدردتان نمی خورد. از این نترسید که یک ایده قدیمی را برای رسیدن به اهداف خود بکار گیرید چرا که ممکن است همان ایده باعث موفقیت بیشتر شما شود.

فال متولدین مرداد:

شما امروز هر کاری انجام می دهید که در حین کار کردن لذت ببرید. خوشبختانه یک نفر هم بهتان کمک می کند، او به اندازه کافی تلاش می کند بهتان خوش بگذرد، اما نمی تواند همه چیز را راست و ریس کند. در حین شاد بودن به قوانین هم عمل کنید، زیرا اگر وسوسه شوید کاری انجام دهید که برخلاف وظیفه شناسی تان باشد، رئیستان فوری شما را مجازات می کند.

فال متولدین شهریور:

شاید شما اکنون ترجیح می دهید که به خاطر دوستانتان متحمل ضرر و زیان بشوید یا اینکه ترجیح می دهید به خاطر درگیر شدن در یک کار گروهی از مسائل شخصیتان فاصله بگیرید. به هرجهت، اکنون ماه در یازدهمین خانه ارتباطات شما قرار دارد و به شما قدرت می دهد که به نیازهای شخصیتان پرداخته و آگاهی احساسی خود را با دیگران سهیم شوید. پس اکنون فرصت آموزش دادن به هم سن و سالان خود را از دست ندهید.

فال متولدین مهر:

شما می توانید احساس کنید که طی دو ماه آینده با مشکلات پیچیده ای روبرو خواهید شد، اما شاید آمادگی این را نداشته باشید که در زندگی تان تغییرات اساسی بدهید. در حقیقت شما باید از بحث های مهم در مورد مشکلاتی که هیچ راه حل صریح و واضحی برایشان وجود ندارد، دوری کنید. به یاد داشته باشید شما امروز می توانید بدون اینکه تصمیم نهایی بگیرید، تفکرات معنوی خود را عمیق تر و ژرف تر بسازید.

فال متولدین آبان:

  امروز قدرت تجزیه و تحلیل شما هماهنگ تر می شود. ولی نباید در حالیکه بی رحمانه دیگران را سرزنش می کنید، با دید منفی خود روحیه شان را تضعیف کنید. در عوض از این جنبه به طور مؤثری استفاده کنید تا کارهایی که باید در آینده انجام شود را شرح دهید.

 

فال متولدین آذر:

شما امروز سعی می کنید که از عصبی شدن و دچار وحشت شدن جلوگیری کنید و آسان ترین راه هم این است که بگذارید دیگران حواس شما را پرت کنند تا به احساسات دشوار و پیچیده خود فکرنکنید. اگر خود را در میان خانواده، دوستان و یا همکلاسی هایتان محاصره کنید راهی است که می توانید بوسیله آن از درگیری با احساسات خود پیشگیری کنید به خاطر اینکه شما باید وظیفه خود را در پیشبرد گفتگو و مکالمه انجام دهید. درست است که این یک راه حل دائمی نیست، اما غرق کردن خود در میان کسانی که مانند شما فکر می کنند و هم فکر شما هستند می تواند به طور موقت فشار عصبی را از شما دور کند.

فال متولدین دی:

اگر احساس می کنید که در این تعطیلات چیزی را کم دارید، ممکن است بخواهید بیش از حد جبران آن کمبود را بکنید و در انجام آن اغراق کنید. اما این کار زیاد مفید نیست و باعث هم نمی شود کسی احساس بهتری داشته باشد. این فقط به خاطر این است که بر احساس گناه خود سرپوش بگذارید. به جای اینکه وانمود کنید که هر چیزی مانند سال قبل است، دلیل این تفاوت را بفهمید. دانستن و پذیرفتن حقیقت بهترین کاری است که همه می توانند انجام دهند.

فال متولدین بهمن:

شما اواخر روز سرحال تر می شوید و ترغیب می شوید در نگرش های جدی خود تغییراتی داده و کاری لذت بخش تر و جالب تر انجام دهید. اما کنار نهادن مسئولیت هایتان کار راحتی نیست، چرا که این روزها شما بیش از حد فکور و اندیشمند شده اید و مسئولیت های اصلی خود را با میزان اهدافتان می سنجید. زیاد به خودتان سخت نگیرید، مثل تمام انسان های دیگر تفریح و بازی می تواند جزئی از برنامه تان باشد و در مراحل کاریتان التیام بخش و شفا بخش باشد.

فال متولدین اسفند:

برای شما سخت نیست که با احساسات خود ارتباط مداوم داشته باشید حتی اگر آنها کاملا طبق برنامه ریزی و انتظار شما پیش نمی روند. اما پیچیدگی روابط اخیر تان این توانایی را از شما سلب می کند و دیگر شما نمی توانید براحتی احساسات خود را مدیریت کنید. خوشبختانه نیازی نیست که برنامه تان را تغییر دهید. اگر بتوانید سیمای ظاهری تان را تغییر دهید دیگران شما را در یک وضعیت مثبت می بینند و این وضع شما را بهتر می کند.