فال امروز دوشنبه ۴ بهمن ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما حتی اگر برای کمک کردن به یک نفر و حل کردن مشکلات جزئی اش با او ارتباط برقرار کنید، اگر امروز خودتان را با مسائل عاطفی درگیر کنید خیلی بی فکر عمل کرده اید. اما این سخن بدین معنی نیست که اگر حضور شما باعث به وجود آمدن مشکلاتی بشود شما باید راهتان را عوض کنید. بلکه معنی این حرف این است که شما وقتی رابطه ای را آغاز می کنید حواستان باشد عقیده و ایمان خود را از دست ندهید. بی تفاوت بودن و داشتن قانون و متد خاص بهتر از کار کردن با دلشوره و اضطراب است.

 

فال متولدین اردیبهشت:

افکار شما همیشه سیری صعودی دارند به همین دلیل باعث موفقیت هایی هستند که تا کنون کسب کرده اید زیرا هیچ گاه افکارتان سیری نزولی نداشته اند. شما هیچ گاه در یک مسیر متوقف نمی شوید همین دلیل باعث شده است که شما در برابر مشکلاتی که بر سر راه تان به وجود می آیند سر درگم نشوید.  شما اکثر مواقع تصمیماتی را که می گیرید با درایت بالایتان انجام می شود و با تمام انرژی برای انجام کاری وارد آن مسیر می شوید، انرژی تان را بیهوده هدر نمی دهید، اما به تازگی کمی احساس ناراحتی می کنید بهتر است این احساس را از خود دور کنید زیرا مانع از پیشرفت های شما می شود.

 

فال متولدین خرداد:

با وجود اینکه شما می دانید که چقدر کار برای انجام دادن دارید، اتصال خورشید امیدوار کننده با ژوپیتر بخشنده در نشان شما، شما را به گفتن همه اهداف تان مجبور می کنند. شما احتمالا تمام فداکاری هایی را که برای رسیده به اهداف تان در پیش دارید را بررسی کرده اید و دیگر مانعی نیست که بخواهید از آن بترسید. شما مطمئن هستید که هدف شما بدست آوردنی است و می دانید که چقدر مهم است که همه اقدامات لازم را برای رسیده به آن انجام دهید. فقط به یاد داشته باشید، که عطارد در حال برگشت است و ممکن است کمی بیش از آنچه که شما فکر می کنید طول بکشد تا به نتیجه برسید.

فال متولدین تیر:

امروز شور و هیجانتان خیلی زیاد شده است و اگر نتوانید کاری هیجان انگیز انجام دهید ناراحت و ناامید خواهید شد. متاسفانه شما قبل از اینکه حتی بدانید چه هدفی دارید، باید کارهایی را انجام دهید که بتوانید کمی موتور خود را شارژ کنید. پس برنامه ریزی کردن قبل از اینکه تسلیم بشوید عاقلانه ترین کاری است که می توانید انجام دهید.

 

فال متولدین مرداد:

شاید شما امروز چند راز مربوط به خود داشته باشید که حتی اگر وسوسه شدید بند را آب دهید! بهتر است آنها را پیش خود نگه دارید. اول انگیزه خود برای فاش کردن رازهایتان را بررسی کنید؛ اگر شما می خواهید فقط به خاطر خالی کردن سفره دلتان این کار را بکنید، بهتر است اصلاً هیچ حرفی نزنید. اما اگر کسی خواست صادقانه به شما کمکی برساند و به نفعتان کار کند، شاید این کار کار خوبی باشد.

 

فال متولدین شهریور:

مهم نیست که شما احساس می کنید امروز چقدر خلاق و مبتکر شده اید. به خاطر اینکه آنقدرها هم آسان نمی شود مشکلات اخیری که داشته اید را از بین ببرید. در حقیقت اگر تلاش کنید تا مردم را مجبور  به کاری کنید ممکن است چیزی عایدتان شود. ممکن است مشکلات در زندگی شخصی تان خودشان را نشان دهند اما تاخیر و تعلل در حل آنها نشانه ای است که باید به آن توجه شود. سر و کله زدن با موانع موجود تنها مشکلات را تشدید کرده و اوضاع را وخیم تر خواهد کرد.

 

فال متولدین مهر:

به نظر می رسد که هیچ چیز نمی تواند امروز جلوی شما را بگیرد. اما ممکن است اگر نتوانید درک درستی از اوضاع داشته باشید ناگهان متوجه شوید که اشتباه می کردید. خوش بینی کورکورانه می تواند شما را با موانع یا صخره هایی در مسیرتان مواجهه کند اما تمایل و اشتیاق تان قبل از اینکه خیلی دیر شود با اطمینان راه را برایتان باز کرده و مسیرتان را هموار می کند. بکار بردن قدرت کنترل تان، سیاست کاملا عاقلانه ای است به جای اینکه وقتی لبه پرتگاه قرار گرفتید به دنبال چتر نجات باشید سعی کنید قبل از آن از این سیاست استفاده کنید.

 

فال متولدین آبان:

شما روز پیچیده ای را پیش رو دارید و دیگران این موضوع را متوجه نمی شوند. چراکه شما موضوعی را پیش خود مخفی نگه داشته اید که فاش کردنش برایتان بهتر است. ترس شما از متهم شدن شاید مهم ترین فاکتوری باشد که به خاطرش سکوت اختیار کرده اید. به جای اینکه این موضوع را پیش خود تجزیه و تحلیل کنید و کارهای خود را توجیه کنید، فقط حقیقت را فاش کنید. شما می توانید با رفتار منطقی خود افراد دیگر را شگفت زده کنید، اما مطمئنا فشاری که روی شما است از این به بعد بیشتر خواهد شد.

 

فال متولدین آذر:

زندگی کردن با فرد بی اراده ای که سعی می کند شما را از وابستگی هایتان دور کند کار سختی است، اما اگر او را به زور وادار کنید که روش شما را قبول کند اوضاع بهتر نخواهد شد. حتی اگر جوابی که امروز می خواهید به کسی بدهید بدهید منفی باشد، ترجیح می دهید که این جواب بی پرده باشد. با قبول کردن این واقعیت که دیگران ممکن است برنامه هایشان را با شما هماهنگ نکرده و به راه خود بروند، ناراحتی های خود را به حداقل برسانید.

فال متولدین دی:

وقتی که شما احساس می کنید خلاق بودن و شاد بودن باعث می شود شما سازنده تر باشید، دوباره نیروی تازه ای می گیرید. اما نگرش های بی تکلف شما می تواند فریبتان دهد. اگرچه شما با مهارت خاص خود می توانید پرخاشگری فرد دیگری را به آرامش تبدیل کنید،  همچنین برای قبول کردن یک شغل جدی نیز آمادگی کامل دارید. برای اینکه بتوانید شرایط مناسبی را فراهم کنید، از توانایی تان بهره بگیرید تا بتوانید بین شرایط خیلی جدی و موقعیتهای شاد و بی تکلف تعادل ایجاد کنید.

 

فال متولدین بهمن:

فکر نکنید که شما قادر به فهمیدن عکس العمل دیگران هستید. به جای اینکه کلماتتان را سبک و سنگین کنید آنها را به زبان بیاورید، اما طوری صحبت کنید که مهربانی و انعطاف پذیریتان را به دوستانتان نشان دهید. آنها برای شنیدن حرف های شما بیش از اندازه از خودشان شور و شوق نشان می دهند، اما اگر بفهمند که شما با آنها مخالفید به حرف هایتان اهمیتی نمی دهند.

 

فال متولدین اسفند:

شخصی پر انرژی امروز وارد زندگی شما می شود و گزینه مهیجی را برای کارهایی که اکنون انجام می دهید به شما پیشنهاد می کند. این شیوه حتی اگر زندگی شما را تغییر ندهد، باعث می شود که کار کردن برایتان لذت بخش شود. اگر شما در مسابقات ورزشی شرکت می کنید، حالا این شیوه می تواند راه خروجی طبیعی برای انرژی مازاد شما باشد. و اگر غیر از این است به دنبال فرصتی باشید که به شما اجازه دهد در یک مسیر خلاقانه فعالیت کنید.