فال امروز دوشنبه ۲ مرداد ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

به جای اینکه از کاری که باید همین الان انجام دهید ناراحت و عصبی شوید و شروع به غرولند کنید سعی کنید آن را به عنوان یک بازی ببینید. اگر شما زمان خوبی داشته باشید بیشتر مشتاق می شوید که بهره وری خود را بالا ببرید. اما سعی نکنید تا از روبرو شدن با پی آمدهای واقعی که امروز نمایان می شوند اجتناب کنید. به خاطر اینکه گرفتگی ماه در ششمین خانه “جزییات زندگی” شما اتفاق افتاده است. یک چیز بی اهمیت می تواند تاثیر مهمی روی بقیه مسائلی بگذارد که شما قبلا در کار خود برای دسترسی به موفقیت انجام داده بودید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

اگرچه جمعه روز تعطیلی همه مردم است، اما امروز هم شما مثل همیشه سرتان شلوغ است.  شاید شما از برنامه هایتان عقب افتاده باشید و هیچ وقت هم نتوانید طبق برنامه ای که ریخته اید عمل کنید. با همه این احوال وقتی کاری را تمام می کنید حس خوبی خواهید داشت، برای اینکه معمولاً  کارتان را به درستی انجام می دهید. بنابراین اگر کارهای کوچکی را به طور کامل انجام دهید، خیلی بهتر از این است که کارهای بزرگی را تقبل کرده و آنها را نیمه تمام رها کنید.

فال متولدین خرداد:

هم اکنون که شما احساس خیلی خوبی دارید، حتی اگر حرکتی رو به جلو نداشته باشید، باز هم قادر نخواهید بود دست از کار کردن بردارید. تلاش های شما برای اینکه دیگران را سر جای خود نگه دارید دیگر مثمرثمر واقع نخواهد شد. درنهایت همه انسانها می خواهند چیزهای جدید را تجربه کنند، پس مانع پیشرفت خود و دیگران نشوید.

فال متولدین تیر:

امروز شما می توانید بیش از اندازه قوی باشید تا جایی که کاملاً بر جاه طلبی و آرزوهای خود اصرار می کنید. اما شاید شما تا موقعی که سرتان به سنگ نخورد متوجه نشوید که رویاها و آروزهای شما به کارهای افراد دیگر هم بستگی دارد!! سعی نکنید با قدرتمند کردن آنها بر این موانع غلبه کنید. در عوض به چیزهایی که باید بیاموزید فکر کنید و بعد ببینید که موانع چگونه از سر راهتان کنار می روند.

فال متولدین مرداد:

تمام روابط یپچیده اند، اما حالا رابطه شما با یک دوست یا همکار و یا شریک زندگی تان بیش از پیش پیچیده شده است. حالا که شما از اختلاف فاحش نظریات تان آگاه هستید می خواهید کنترل اوضاع را به دست بیاورید. سعی نکنید که امروز این مشکل را حل کنید، برای اینکه این کار منجر به مصیبت و بدبختی خواهد شد. در عوض با سادگی و تا جایی که امکان دارد به وضوح و روشنی مسیری که افکارتان از آنجا منشعب می شود را مشخص کرده و به سمت آن مسیر حرکت کنید.

فال متولدین شهریور:

امروز حتی بهترین برنامه ها هم ممکن است به سرانجام نرسند، با نگران شدن به خاطر اتفاقات روی داده انرژی تان را تلف نکنید. درعوض روی چیزی که الان دارید تمرکز کنید. شما ایده ای در سر داشتید که به روشی که شما در نظر داشتید عمل نکرده و ممکن است خطرات و ریسک هایی برای آن وجود داشته باشد. بزرگترین قدرت و توانایی شما انعطاف پذیری تان است، در حالیکه به رویدادهای اخیر واکنش نشان می دهید، شما حتی راه های بهتری را برای رسیدن به اهدافتان پیدا خواهید کرد.

فال متولدین مهر:

امروز شما زیاد طاقت ندارید و به نمی توانید کمی صبر کنید؛ اگر یک نفر به قول هایی که بهتان داده است عمل نکند، عصبانی هم خواهید شد. شما نمی توانید بر اعصاب خود مسلط شوید، مگر اینکه به احساسات افراد دیگر نیز توجه کنید. یک بار که که انگیزه های آنها را شناختید، راحت تر می توانید با آنها یکدل و همراه شوید و تنبلی و سستی را کنار بگذارید.

فال متولدین آبان:

شما امروز می خواهید که همه چیز راحت و واضح باشد، اما شاید به سمت گفتگوهای احساسی سوق داده شوید که مشکلاتی را که مربوط به افردی هستند که شما نسبت بهشان مسئولیت دارید تشدید می کند. شما شاید در مبارزه اخیر تسلیم شده باشید، اما اکنون می خواهید بخشی از قدرتهای از دست رفته تان را دوباره به دست آورید. به جای دست و پنجه نرم کردن با دیگران سعی کنید با انجام دادن کارهایی که از نظر اخلاقی درست هستند و بدون اینکه شخص دیگری را ناراحت کنید منافع خود را بیشتر کنید.

فال متولدین آذر:

عطارد شجاعت شما را افزایش می دهد. شما می توانید در مهمانی هایی که در آخر هفته شرکت خواهید کرد، شمع مجلس باشید. به خاطر همین است که شما می توانید ساده تر از همیشه روی مثبت زندگی را ببینید حتی اگر در یک موقعیت سخت و پیچیده باشید. در تمام طور امروز به استعداد های خود اطمینان کرده و به خودتان هم خوش بگذرانید.

فال متولدین دی:

شما پروژه های خلاقانه خیلی زیادی دارید که می توانید رویشان کار کنید، اما باید بدانید که مسئولیت های شما در جهتی قرار گرفته داند که نیاز به به کارهای هنرمندانه تر احساس می شود. و خصوصا اگر شما کارهایتان را تمام نکرده نباشید فشار زیادی روی خود احساس می کنید. ولی کاری که باید بکنید این است که الان به جز تفریح و خوشگذرانی هیچ کار دیگری انجام ندهید!! بعد از آن توجه کردن به کارهایی که ناتمام گذاشته اید بهترین کاری است که می توانید انجام دهید.

فال متولدین بهمن:

امروز احساس اعتماد به نفس بیشتری که شما دارید باعث می شود که انعطاف پذیریتان نیز بیشتر شود، به این دلیل که شما نیاز ندارید که مسأله ای را برای دیگران ثابت کنید. جوهر باطنی شما اکنون بسیار قوی است و لازم نیست که در مورد آن تردید داشته و وقتتان را تلف کنید. شما بیشترین منفعت را زمانی کسب خواهید کرد که به مشکلات مردم دیگر توجه کرده و به آنها ملحق شوید.

فال متولدین اسفند:

امروز یکی از آن روزهایی است که اطرافیان شما ظاهراً بیش از حد احساساتی شده اند! اما شما نمی توانید خودتان را در رویاهای آنها سهیم کنید. با وجود اینکه شما سعی می کنید رویاها و خیالات خود را برای خودتان نگه دارید، ولی قبل از اینکه بتوانید جلوی آنها را بگیرید، ظاهراً کارها و حرف های شما آشکار می شوند. با سر و صداها و شلوغی های روزانه آشفته نشوید و بر روی اهداف بزرگ تمرکز کنید.