فال امروز دوشنبه ۲ اسفند ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

زمانی که افکار شما احساسات تان را حمایت می کنند خوشحال تر به نظر می رسید، حتی اگر زمانی باشد که در حالت کاملا جدی قرار دارید. اکنون ماه از سومین خانه شما در حال عبور می باشد که همان خانه ارتباطات شماست، شما کاملا مطمئن هستید که در مسیر درست گام بر می دارید. هنوز عجله ای در کار نیست؛ آخرین نقشه شما شاید یکی دو روزی برای شکل گرفتن وقت نیاز دارد.

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز بیشتر از همیشه مایل هستید که دوستان تان همراهی تان کنید. در حقیقت الان برای شما بسیار راحت است که برنامه تان را کنار بگذارید و طبق نظراتی که دیگران به شما پیشنهاد می کنند عمل کنید. اما شما بهتر است برای خود روشن کنید که دیگران کجای قضیه قرار دارند. اگر این کار را نکنید؛ ممکن است آشفتگی شما بیشتر شود و دیگر مایل نباشید که شخص دیگری برای آینده تان تصمیم بگیرد.

 

فال متولدین خرداد:

شما دید جدیدی نسبت به زندگی پیدا کرده اید و یا پیدا خواهید کرد، نظراتی که  در سابق  راجع به زندگی برایتان ارزش داشته اند دیکر برای تان رنگی ندارند. شما ذاتا انسانی هستید که تمایل دارید همیشه و در همه صحنه های زندگی اول باشید، تغییر مسیرتان نیز به همین دلیل است زیرا احساس می کنید در جایگاهی که باید باشید نیستید. برای رسیدن به اهداف تان از دیکران سوﺀ استفاده نکنید.

فال متولدین تیر:

به تنهایی شناور شدن در دریای خروشان احساساتتان امروز کاری با صفا و خوش به نظر می رسد، اما هر بار که شما احساس رضایت می کنید، یکدفعه افکار غیر قابل پیش بینی از راه می رسند و شما را از خیال واهی بیدار می کنند. هرچه که روز جلو می رود، شما آگاه می شوید که حوادث واقعی در زندگی روزانه تان بر خیالات و رویاها ارجحیت دارند. برگشتن به سوی زندگی واقعی برای شما کار راحتی نیست، اما این کاری است که انجام دادنش واقعا لازم است.

فال متولدین مرداد:

شما با روشهای انجام دادن کارها که خارج از عادات معمول می باشند به راحتی گیج می شوید، هنوز اعتماد بیش از حد نامعمولتان می تواند دردسر ایجاد کند. حتی اگر که می خواهید به راحتی برای خودتان فرصتی را ایجاد کنید، ممکن است که امری مهم را از دست بدهید و ممکن است مشکلی را که می تواند بدتر شود نادیده بگیرید. تلاش کردن برای داشتن یک دید متعادل مفیدتر از این است که از مشکلات دوری کنیم.

 

فال متولدین شهریور:

امروز حتی اگر همه چیز ظاهرا همانطوری که باید باشد به راه خود ادامه بدهد، شما کمی احساس ناراحتی می کنید. این سخن به این معنی نیست که شما آدم بدبین و منفی بافی هستید؛ بلکه معنی آن این است که شما می توانید مشکلاتی که پیش رویتان قرار دارد را ببینید و به خاطر آن ناراحتید. با همه این احوال شما واقعا نباید با بها دادن به افکار منفی و شک کردن به توانایی خود انرژی تان را هدر دهید. شرایط جدید خود را تجزیه و تحلیل کنید، تغییرات لازم را ایجاد کرده و سپس حرکت کنید. شما وقتی برای تلف کردن  ندارید!!

 

فال متولدین مهر:

شما سعی دارید در برابر اتفاقاتی که برایتان پیش می آید سکوت کنید و واکنشی انجام ندهید. به همین دلیل کمی از دیگران حتی از شخصی که شما را دوست دارد نیز فاصله  گرفته اید. استرس بیش از حدی را در درون تان احساس می کنید با استرس های خود مقابله کنید و اجازه دهید زندگی روال عادی خودش را طی کند.

 

فال متولدین آبان:

 

شما در این روزها با یک انسداد مالی روبرو هستید و به هر کاری که دست می زنید با مشکل مواجه می شوید و راهتان سد می شود. اما لازم است بدانید شما به راحتی با این مشکلات کنار آمده اید و می توانید آنها را از سر راه خود بردارید. تمرکز شما بر روی مسائل مهم و خاصی که پیش می آید مانند یک پل شما را به موفقیت می رساند. ممکن است در این روزها شغلی به شما پیشنهاد شود که هیچ سابقه ای در آن ندارید اما نگران نباشید زیرا شما می توانید در این کار به خوبی پیش رفت کنید.

 

فال متولدین آذر:

اگر تنها کسی باشید که مسئولیت های افراد دیگر را بهشان یادآوری می کنید اعصابتان به هم می ریزد!! شما امروز می خواهید به اندازه هر فرد دیگری تفریح و سرگرمی داشته باشید، بنابراین دوست ندارید در موضع قدرت واقع شوید. اگرچه وسوسه شده بودید که قاطعانه دست به عمل بزنید، اما احتمالا رنجش و ناراحتی تان را بروز نداده و همانطوری که ازتان انتظار می رفت رفتار می کنید. دلسرد نشوید؛ شما بعدا در طول هفته برای تفریح کردن هم وقت خواهید داشت.

فال متولدین دی:

شما می توانید نقشی محوری در فعالیتهای مربوط به خانواده تان، گروهی از نزدیکترین دوستانتان و یا در جمع یک سری از افراد هم فکرتان داشته باشید. اما قبل از اینکه بتوانید تأثیر مثبتی بر کل فعالیتهای این افراد بگذارید، ابتدا باید شیر پرخروش درون آنها را رام کنید. اگر فقط یک بار روشتان را تغییر دهید می توانید یک راه حل سیاست مدارانه برای این مسأله بیابید.

 

فال متولدین بهمن:

انفجار خیلی شدید احساسی می تواند شما را از خواب غفلت بیدار کرده و چیزهایی که ازشان اجتناب می کردید را به یادتان بیاورد. اما نیازی نیست که همه چیز را برای خود تثبیت کنید. میزان آگاهی شما فعلاً برای شروع کار مناسب است. به جای اینکه یکدفعه اختیار خود را از دست بدهید بهتر است که اطلاعات خود را فعلاً آشکار نکنید، سپس فکر کنید ببنید زمانی که این اطلاعات را نداشتید چه کاری انجام می داید.

 

فال متولدین اسفند:

امروز به خلق و خوی خودتان توجه داشته باشید، برای اینکه ممکن است شما حتی قبل از اینکه متوجه بشوید اتفاق بدی افتاده است عصبانیت شدیدی از خود نشان بدهید. احساسات شما به طور ناگهانی می توانند شما را غافلگیر کنند، به خصوص اگر شما برای دور شدن از آنها تلاش می کنید. شدید بودن این احساسات می تواند هر کسی را شگفت زده کند، حتی خود شما هم تحت تأثیر این احساسات شگفت زده می شوید. قبل از اینکه با زدودن یک گرفتاری غیر ضروری از ذهنتان خودتان را خلاص کنید، بیشتر به آن توجه کنید.