فال امروز دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

به نظر می رسد امروز تمرکز کردن روی کار خیلی راحت تر از همیشه می رسد اما این فرض واقعیت ندارد. چرا که افکارتان از کنترل شما خارج شده اند و خیلی سخت است که دوباره کنترل آنها را بدست آورید. با این وجود خوب است امتحان کنید. متاسفانه اگر سعی کنید فقط وقت گذرانی کنید ممکن است با دوست یا همسرتان درگیر شود چرا که او نظر دیگری درباره کاری که باید انجام دهید دارد. تا آنجا که ممکن است در اوایل روز مفید و موثر واقع شوید تا بتوانید بعداز ظهر با کسی که دوستش دارید اوقات خوشی را سپری کنید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

صحبت کردن در مورد نیازهایتان با افراد دیگر برای شما کار سختی است، برای اینکه شما می ترسید که مبادا آنها شما را درک نکنند. شاید شما فکر می کنید کسی که واقعاً دوستتان دارد باید قبل از اینکه شما شروع به حرف زدن کنید خودش بفهمد که شما چه نیازهایی دایرید، اما لزوماً نباید انتظار چنین چیزی را داشت. اگر شما واقعاً می خواهید رضایتی کامل داشته باشید باید جرأت و شهامت به خرج داده و احساسات خود را بیان کنید.

فال متولدین خرداد:

متوقف کردن برنامه های پرمشغله تان هم اکنون ایده ای مناسب است، برای اینکه شاید شما نتوانید به همه آنها برسید. تا موقعی که برنامه های جاه طلبانه داشته باشید فقط اعصاب خود را خراب تر خواهید کرد. پس زمانی را در آرامش و سکوت مطلق سپری کنید تا از دست سردردهایتان راحت شوید. با وجود اینکه ماه در سومین خانه شما قرار دارد بهتر است به جای هدر دادن انرژی خود آن را ذخیره کنید.

فال متولدین تیر:

شما توانایی فوق العاده ای در محدود کردن افق فکری خود دارید، بنابراین می توانید بر روی مهم ترین اهدافتان تمرکز کنید. بعضی اوقات شما انقدر درگیر جزئیات و مسائل حاشیه ای می شوید که رسیدن به مهمترین هدفتان را فراموش می کنید. اما امروز شما می توانید کاملاً نیازها و آرزوهای خود را متعادل کنید و در زمان کمتری بهترین بازده را داشته باشید.

فال متولدین مرداد:

رابطه متقابل شما با دیگران ممکن است به خاطر ترس غیر منصفانه باشد. اگر شما از این می ترسید که شخصی سعی کند تا شما را تحت کنترل خودداشته باشد بعد ممکن است شما به روشنی انگیزه درست او را متوجه نشوید. با وجود اینکه نگرانی های اخیر شما ادامه نخواهد داشت هنوز بهتر است که سئوال های ضروری را بپرسید تا هر گونه شک و شبهه ای را از بین ببرید. محتاط بودن در مذاکرات تان اکنون می تواند سیاست عاقلانه ای باشد و دیگر نیازی نیست تا خود را برای یک مدت طولانی از پیشرفت عقب بیندازید.

فال متولدین شهریور:

امروز شما با موج تازه ای از احساسات روبرو شده اید که اگر زیاد مقاومت نکنید این  حس های جدید می توانند شما را به دوردستها ببرد. باوجود این اگر با این احساسات بجنگید، خود را گرفتار جنگی بی نتیجه کرده اید، چرا که نمی توانید آنها را سرکوب کنید. پس بی جهت انرژی خود را تلف نکنید که از پس آن بر بیایید و انرژی خود را برای کار دیگری ذخیره کنید.

فال متولدین مهر:

ممکن است امروز تصمیم داشته باشید که روی مسئله دشواری که اخیرا بوجود آمده خودتان به تنهایی کار کنید بدون اینکه شخص دیگری از آن باخبرشود. اما مسئله این است که چگونه می خواهید این مسئله را تا آخر به تنهایی یک تنه به دوش بکشید به خاطر اینکه احتمالا قادر نیستید که از هیجان و یا آشفتگی خود جلوگیری کنید. ممکن است شما در بیان احساسات شخصی تان کمی زیاده روی کنید. و بیشتر ازآن که قصد داشته باشید بگویید اما این اتفاق آنقدرسریع رخ می دهد که شما قبل از اینکه بتوانید جلوی خودتان را بگیرید حقیقت را بیان می کنید. نگران نباشید؛ زمانی که آن را بیان کردید موجی از آرامش و راحتی را در زندگی تان احساس خواهید کرد.

فال متولدین آبان:

  حتی اگر شما امروز تلاش کنید که با نگه داشتن مسائل احساسی پیش خود از آنها اجتناب کنید، شاید شغل شخص دیگری را به سمت خود جلب کنید. این یک سراشیبی لغزنده است و آگاه بودن از احساسهایتان می تواند از سر خوردن بیش از اندازه شما در آن جلوگیری کند. به یاد داشته باشید، که الان بسیار خوب است که از مرزهای محافظتان استفاده کنید تا امنیت عاطفی تان تأمین شود. بدون اینکه خودتان را فراموش کنید می توانید دوست خوبی هم باشید.

 

فال متولدین آذر:

شما امروز حتی اگر از قبل تصمیم گرفته باشید که احساساتتان را پیش کسی فاش نکنید، طبیعی است که درباره آنها صحبت کنید. اما  شاید راحتی تان زیاد طول نکشد، مخصوصاً اگر شما مشکلی درست کنید که حتی برای افراد دیگر  نیز سخت باشد. اگرچه این بحث ساده ای نیست، ولی بهتر است برای شفاف تر کردن رابطه تان تلاش کنید. پس تا دیر نشده عجله کنید.

فال متولدین دی:

از وقتی که علایم رژیم گرفتن و سلامتی را در خودتان دیده اید، اگر به تغییر دادن رژیم غذایی روزانه برای روزهایی که پیش رو دارید فکرکنید، دیگر جایی برای تعجب باقی نمی ماند. حتی اگر برنامه ریزی کردن جزء اصول کاری تان نباشد، اما تهیه کردن یک لیست راه تان را هموار می کند. پس یک مداد و کاغذ بردارید (یا در کامپیوتر) تغییرات کوچکی که فکر می کنید می تواند تاثیرات مثبت و مهمی در زندگی تان بگذارد را یادداشت کنید. سپس آنها را دسته بندی کرده و بهشان اولویت بدهید و با این برنامه جدید شروع کرده و خودتان را برای یک زندگی شادتر و سالم تر آماده کنید.

فال متولدین بهمن:

شما امروز به مشکل مهم و تامل برانگیزی برمی خورید که مجبور می شوید فعلا آرزوهای خود را در مقابل نیازتان به امنیت کنار بگذارید. و اگر شما اتفاقاتی که در زندگی تان می افتد را بیش از اندازه شخصی کنید، مشکلتان پیچیده تر می شود. اگر احساس می کنید که برای آزادی و استقلال خود برنامه ریزی کرده اید، ممکن است به طور ناخودآگاه عکس العملی نشان دهید که موقعیت تان را در محل کار به خطر اندازد. نیازی نیست به زور کارتان را جلو ببرید. فقط باید از چیزهایی که دارید استفاده کنید و تا موقعی که این طوفان فروننشته صبر کنید.

فال متولدین اسفند:

امروز یک ناراحتی و مشکل کوچک در خانه شما را از انجام دادن مسئولیت های شغلی تان دور می کند. اما موقعیت های شغلی شاید به شما فرصت و زمان کافی ندهد که به مسائل شخصیتان بپردازید. ماه کامل در چهارمین خانه شما یعنی خانه امنیت و آسایش می تواند مسائل اصلی و بنیادی شما را تغییر بدهد. اگر شما یک بار خودتان را با اتفاقات پیش آمده هماهنگ کنید، همه چیز راحت تر تغییر می کند.