فال امروز دوشنبه ۲۵ بهمن ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

اگر قبلاً شخصی با شما مخالفت می کرده، امروز در حالی که تغییراتی در برنامه ها به وجود می آورد، بالاخره دیدگاه های شما را درک می کند. باوجود این فکر نکنید که دوستانتان رفتار خودسرانه شما را تحسین می کنند. بلکه آنها نهایت تلاش شان را می کنند که شما را همانطوری که هستید قبول کنند. اگر به دیگران فشار آورید که از راحتی و آسایش خود چشم پوشی کنند هیچ سودی عایدتان نمی شود.

 

فال متولدین اردیبهشت:

اگر دیگران به سردی با شما رفتار می کنند و شما انتظار چنین رفتاری را از آنها نداشته اید نباید فوراً به آنها اعتراض کنید. شما می توانید پیامهای دوگانه ای بفرستید. با وجود اینکه شما خواستار برقرار کردن کردن ارتباطی احساسی هستید ولی اعمال شما نشان دهنده چیز دیگری است. اگر شما از نوع واکنش دیگران می ترسید، دلیلش این است که شما کم حرف تر شده اید. شما می توانید با صحبت کردن در مورد نیازهایتان همه چیز را به نفع خود تغییر دهید.

 

فال متولدین خرداد:

اگر شما مدتی زمان زیادی با یک راز زندگی کرده اید و تا بحال هم آن را افشا نکرده اید، الان وقتش رسیده که تا حدودی از این نگرانی بیرون بیایید. شما توانایی های دیگری نیز دارید و درحال حاضر باید بر روی مسائل مادی خود مثل جزئیات پروژه تان در محل کار تمرکز کنید. پس فعلاً به دنیای درونی خود توجه نکنید، این موضوع شما را برای مسافرتی که در پیش رو دارید آماده می کند.

فال متولدین تیر:

اگر امروز کسی شما را به مهمانی دعوت کرد، حواستان باشد که دعوتش را قبول نکنید. برای اینکه سرتان حسابی شلوغ می شود. شما کارهای ناتمام زیادی دارید. در عین حال از نتایج کارتان هم راضی نبوده اید. به جای اینکه با این ور و آن ور رفتن و جان کندن وقتتان را تلف کنید، سعی کنید از دیگران هم برای انجام دادن وظایفتان کمک بگیرید. بیرون آمدن از زیر سلطه دیگران کار سختی است، اما درحال حاضر این کار عاقلانه ترین راه است.

فال متولدین مرداد:

باوجود اینکه شما به یاد روزهایی افتاده اید که نسبت به الان بیشتر آزادی عمل داشتید، ولی شرایط و موقعیت های امروز باعث می شود که این رویاپردازی شما قطع شود. خوشبختانه تا زمانی که عنصر سازندگی و خلاقیت در وجود شما هست، شما این آزادی عمل را دارید که بتوانید در جنبه های مختلف خودتان را خوب نشان بدهید. پس صبور باشید؛ اگر شما کارتان را خوب انجام دهید، آزادی های بیشتر هم به دنبالش خواهد آمد.

 

فال متولدین شهریور:

شما امروز توانایی این را دارید که قدم به عقب برداشته و به گذشته خود نگاهی بیندازید، بنابراین می توانید دقیقاً بفهمید که در چه جایگاهی قرار دارید و چه چیزهایی دارید. ماه وارد دومین خانه شما که به مسائل مالی اختصاص دارد می شود و توجه شما را از سوی نیازهای معنوی به سمت نیازهای مادی و دنیوی برمی گرداند. در حال حاضر بهترین کار این است که به موضوعات ساده تر روی بیاورید.

 

فال متولدین مهر:

امروز حواستان به فروشنده هایی که خوش زبان هستند باشد، چرا که آنها حتی اگر خودشان هم حرف های خود را باور نداشته باشند می توانند شما را مجاب کنند! حتی اگر چیزی برای خریدن وجود ندارد، باز هم به افرادی که خیلی سریع صحبت می کنند و به شما مجال فکر کردن نمی دهند، اعتماد نکنید. شاید لحن صحبت آنها صمیمی باشد و شما احساس امنیت کنید، اما یادتان باشد که قرار نیست آنها همه چیز را همان دفعه اول به شما نشان دهند!!

 

فال متولدین آبان:

شما مدتی است در فضاهای احساسی زیبا سیر می کنید! و حالا با ورود بهرام به هشتمین خانه تان یعنی خانه “احساسات” می تواند لزوم ایجاد حد و حدودی که برای رشدتان باید ایجاد کنید را به یادتان بیاورد. خوشبختانه شما به سادگی از دیدگاه های خود دست نمی کشید؛ چراکه قدرت تجزیه و تحلیل گرایانه شما خیلی قدرتمند است. تفکرات منطقی خیلی خوب هستند، اما به نحوی از آن استفاده نکنید که که از احساسات صادقانه تان دوری گزینید.

 

فال متولدین آذر:

چشمان و گوش هایتان را خوب باز کرده اید تا اگر زمزمه خوشی در زندگی تان امروز بوجود آمد، آن را بشنوید. شما احتمالا قادر نیستید که منبع این خوشی که در زندگی شما بوجود آمده را مشخص کنید. اما پیش بینی کردن احتمالا باعث می شود شما بیشتر گیج شوید. با این وجود، مهم نیست که چگونه برای اتفاقی که در شرف وقوع است آماده می شوید، هنوز باید یکی دو روزی برای آماده شدن بهتر، صبر کنید. به جای اینکه منتظر باشید تا ببینید موقعیت برای خوشی دوباره کی پیش می آید، سعی کنید که از لحظه حال لذت ببرید.

فال متولدین دی:

باوجود اینکه ماه در دوازدهمین خانه تان یعنی خانه “رویاها” به بهرام محدود کننده ملحق می شود، دیدن نتیجه مثبت از عشق ورزی هایتان برای شما تبدیل به چالش شده است! خوشبختانه ماه با اورانوس غیرعادی در یک امتداد قرار می گیرد و انتظار می رود به همان گونه که این شرایط ادامه پیدا می کند، شما نیز به طرز خوشایندی شگفت زده بشوید! یادتان باشد اگر به خودتان اجازه بدهید که در افکار منفی غوطه ور شوید، پتانسیل های بالا و عالیتان هیچ گاه امکان ظهور پیدا نخواهند کرد.

 

فال متولدین بهمن:

شما از یک مانع بزرگ و مهم رنج می برید و ناراحتید. مثل اینکه یک نفر مزاجم رویاپردازی های شما می شود و شما نمی توانید به راحتی در رویا و خیال فرور فته و خودتان را از ناراحتی و رنج برهانید. راه سریع و راحتی برای بیرون آمدن از این حال و هوای جدی وجود ندارد. خوشبختانه شما وقتی که یک بار خودتان را تسلیم معنویات کرده و حتی چند قدم کوچک در این راه بردایرید از اینکه این اوضاع به سرعت ناپدید می شوند متعجب خواهید شد.

 

فال متولدین اسفند:

شما شاید تلاش کنید خودتان را پشت کلمات برگزیده خود پنهان کنید، اما به هیچ وجه نمی توانید قصد و نیت واقعی خود را قایم کنید! تلاش شما برای مرموز بودن و پنهان کاری تاثیر منفی و بدی روی دوستان صمیمی تان می گذارد  و باعث می شود اطرافیانتان نیز با شما رفتار صادقانه ای نداشته باشند. گفتن حقیقت تا موقعی که از روی دلسوزی و محبت باشد،  به هیچ کس صدمه نخواهد زد.