فال امروز دوشنبه ۲۲ خرداد ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز احساس آزادی می کنید اما اگر می خواهید  کارهایتان را با سرعت بیشتری پیش ببرید، احتیاج به یک انگیزه دارید پس بهتر است غرور را کنار گذاشته و از دیگران برای همکاری کمک بگیرید. یک قرار ملاقات ترتیب دهید و هدف هایتان را برای دیگران بگویید. امروز غیر ممکن ها برایتان ممکن می شود اگر قدم هایتان را عاقلانه بردارید. پولی را که مدت هاست به یکی از دوستان تان قرض داده بودید، پس خواهید گرفت. بهتر است آن را برای وسیله ای که دوست دارید، خرج کنید تا کمی روحیه تان عوض شود.

 

فال متولدین اردیبهشت:

از آنجا که شما مدتی کسالت داشته اید، بهتر است این امروز به سلامت خود اهمیت بیشتری دهید. این را بدانید که همیشه احتیاجی به سخت کار کردن نیست، گاهی هم وقت خود را به تفریح و استراحت اختصاص دهید. با این کار انرژی لازم را برای ادامه مسیر به دست خواهید آورد. شخصیت منحصر به فرد شما خوشبختی را به سمت تان جذب می کند و به آنچه لایق آن هستید خواهید رسید. افرادی که در این روز با شما ارتباط دارند نیز در این خوشبختی سهیم خواهند شد.

 

فال متولدین خرداد:

اگر به کاری که می کنید علاقه داشته باشید، تمرکز و انرژی تان بیشتر خواهد شد. کمی خودتان را تکان دهید و سخت کوش تر باشید اما پای تان را از محدودیت ها فراتر نگذارید. شاید ایده هایی که در ذهن تان دارید در ابتدا عجیب به نظر آید اما در آینده ای نزدیک به ارزش آنها پی خواهید برد. اگر متاهل هستید از زندگی عاطفی خود نهایت لذت را می برید به شرط این که به زندگی خود کمی تنوع دهید. اگر هم مجرد و به دنبال معجزه هستید، با تمام افرادی که در طول روز ملاقات می کنید مهربان باشید. در همین ارتباطات است که شریک ایده آل خود را خواهید یافت.

فال متولدین تیر:

شما تصمیم دارید به استقلال برسید به همین دلیل همکاری با شریک کاری خود را قطع می کنید. این کار قدمی به سوی موفقیت های بیشتر است پس تردید به دل راه ندهید. امروز خانه تان پر از میهمان خواهد شد. آنها خبرهای خوبی را برای شما به همراه دارند. فقط کافی است به تک تک کلماتی که به زبان می آورند دقت کنید تا چیزی را جا نگذارید. آنوقت می توانید از مجموع آنها نتیجه گیری و به تصمیم بگیرید. حتی بد نیست ایده تان را با آنها به اشتراک بگذارید تا با مشورت آنها راههای بیشتری به رویتان باز شود.

 

فال متولدین مرداد:

امروز صبح با لبخندی بر لب از خواب بیدار شده اید؟ بله! امروز پر از انرژی خواهید بود، پس بهترین استفاده را از آن کنید، به عنوان مثال به مکان هایی که قصد رفتن داشته اید، سری بزنید یا به خرید بروید. اگر اخیرا از دست کسی ناراحت و عصبی شده اید،  گذشته را فراموش کرده و او را ببخشید. زندگی کوتاه تر از آن است که خود را درگیر مسائل کوچک و بی ارزش کنید. کمی وقت خود را آزاد بگذارید و کاری را که به آن علاقه دارید، انجام دهید. امروز، روز شما است پس نهایت لذت را از آن ببرید. اگر می خواهید دیگران را به خود جذب کنید، در ارتباطات خود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید

 

فال متولدین شهریور:

حس ماجراجویی تان گل کرده است. امروز سرشار از انرژی هستید و دوست دارید همه چیز را کشف کنید. بنابراین زمان را از دست ندهید و در کوچک ترین فرصت، به دنبال علاقمندی هایتان باشید. صحبت و گپ زدن با دوستان و  همکاران، ایده های جدیدی را به ذهن شما می آورد. ذهن تان را از مسائل قدیمی خالی کنید تا جا برای ایده های جدید باز شود. شما امروز ارتباطات موثری با دیگران برقرار خواهید کرد. یادتان باشد هیچ چیز غیر ممکن نیست پس اگر فردی نظر شما را به خود جلب کرده، ناامید نباشید. شما نیز می توانید توجه او را جلب کنید.

 

فال متولدین مهر:

قبول کنید که شما شخصی هستید که زود از کوره در می رود. اگر برخی رفتارهای تند خود را کنار نگذارید، افراد زیادی را از اطرافتان خواهید راند. دوست دارد بر همه چیز کنترل داشته باشد اما بهتر است گاهی همه چیز را رها کرده و به تقدیر اعتماد کنید. اگر از دست کسی ناراحت و عصبانی هستید، کینه را رها کنید و این بار شرایط را از زاویه دید او بررسی کنید. امروز می فهمید که چقدر بخشش و گذشت آسان است. به رابطه عاطفی که در زندگی خود دارید، فکر کنید. شاید لازم باشد ارتباطات قدیمی و آزار دهنده گذشته را به پایان برسانید و به فکر روابطی نو و سالم باشید.

 

فال متولدین آبان:

 

شما احساس ناامیدی و شکست می کنید. شاید دلیل آن بد رفتاری یکی از دوستان یا اقوام خانواده تان باشد. فکر می کنید که او تنها به خود فکر می کند و شرایط شما را نادیده می گیرد. اما  بهتر است به جای سرزنش او، بار دیگر اولویت های زندگی خود را تغییر دهید. امروز می تواند روز فوق العاده ای برایتان باشد به شرط این که بدانید چگونه برنامه ریزی کنید.ممکن است ترافیک سنگین کمی ساعت هایتان را تغییر دهد اما نگذارید این موضوع مانع از کارهایتان شود. با همه خستگی در انتهای شب از پیشرفت خود خوشنود خواهید بود.

 

فال متولدین آذر:

امروز خوش شانسی به شما روی خواهد آورد.  روزی است که باید به گذشته خود و راهی که سپری کرده اید، نگاهی بیاندازید و درباره راههای پیش روی خود نیز فکر کنید. برای موفقیت چه انگیزه ای می خواهید؟ همه ما به آینده می اندیشیم و برای آن برنامه ریزی می کنیم اما شما بیش از آن چه فکرش را بکنید، برای آینده خود تلاش می کنید. امروز یکی از نشانه های موفقیت تان را خواهید دید. شاید مجبور باشید به دوستان قدیمی و ارتباطاتی که در گذشته داشتید، باز گردید. جای نگرانی نیست. به آنها اعتماد کنید، آنها شما را در ادامه مسیر یاری خواهند کرد.

فال متولدین دی:

برنامه ریزی برای کل هفته را رها کنید، اگر می خواهید انرژی فیزیکی و ذهنی لازم را داشته باشید، ذهن تان را خالی کنید و امروز را در آرامش کامل به سر ببرید. به تغذیه خود رسیدگی کنید و به کلاس های یوگا بروید یا در خانه کمی مراقبه کنید. با این روش نه تنها سلامت خود را حفظ خواهید کرد بلکه ذهن تان باز شده و خلاقیت تان نیز افزایش می یابد. به جزییات زندگ خود با دقت بیشتری نگاه کنید. اگر حواستان پرت موضوعات مختلفی است، امروز زمان مناسبی برای تمرکز روی علاقهمندی هایتان است.

 

فال متولدین بهمن:

امروز روز خوبی برای شما است. کارهایی که غیر ممکن می پنداشتید، برایتان ممکن می شود. احتیاجی به سخت کار کردن نیست، گاهی هم وقت خود را به تفریح و استراحت اختصاص دهید. شخصیت منحصر به فرد شما خوشبختی را به سمت تان جذب می کند و به آنچه لایق آن هستید خواهید رسید. افرادی که در این روز با شما ارتباط دارند نیز در این خوشبختی سهیم خواهند شد. وضع مالی شما بهتر خواهد شد طوری که بدهی های گذشته خود را پاک خواهید کرد. وقت آن است با فرد مورد علاقه خود قرار ملاقاتی بگذارید و حرف هایی که مدت ها است در دل تان مانده را با او مطرح کنید.

 

فال متولدین اسفند:

در راهی که به سوی هدف تان قدم برداشته اید، موانعی مشاهده می کنید و از این که نمی توانید از کسی کمک بگیرید، ناراحت و افسرده می شوید. یا شاید فکر کنید که لیاقت شما خیلی بیشتر از این ها است. ممکن است حتی افرادی که تا به حال دوست شما بودند، در مقابل تان قرار بگیرند اما نگران نباشید، شرایط همین طور نمی ماند. بهتر است برای جلوگیری از این وضعیت، از افراد قابل اعتماد خود کمک بگیرید. در مورد مسائل عاطفی نیز اگر انتظارات خود را کم کنید، بیشتر از رابطه های خود لذت خواهید برد.