فال امروز دوشنبه ۱۸ بهمن ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

امروز به نظر می رسد شخصی به طرز غیر قابل تحملی شما را آزرده خاطر می کند و بی هیچ دلیل مشخصی با شما مخالفت می کند که این کار باعث بوجودآمدن لحظات سختی برای شما می شود. اما احتمالا ماجرا بیش از چیزهایی است که چشم شما آن ها را می بینند. ممکن است دیگران آن ناامیدی و یأسی که شما از خودتان بابت حل و فصل استرس های درونی تان دارید به خود شما منعکس کنند. زمانیکه شما می بینید که وظایفی که در خانه یا محل کارتان دارید، تلاش می کنید تا انجام دهید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز دست خط شما روی دیوار خواناتر و خواناتر می شود و شاید آنچه می خوانید را دوست نداشته باشید! فشاری که بهتان اعمال می شود بیشتر شده و مجبورتان می کند در موقعیت دشواری قرار بگیرید. شما می خواهید با افکار خود آزاد و راحت باشید، و حتی اگر عدم تمایل شما برای باز کردن سفره دلتان تبدیل به شور و اشتیاق شود باز شرایط جدید ایجاب می کند سکوت اختیار کنید. حتی اگر تصمیم گرفته اید استراتژی ثابت و مشخصی پیدا کنید، وقتی که مشکلات از راه های مختلفی که انتظارش را ندارید تغییر می کنند، شما نیز از عوض کردن افکارتان هراس نداشته باشید.

 

فال متولدین خرداد:

امروز یکی از دوستان و یا یکی از همکارانتان می تواند با انجام دادن کاری کاملاً زشت و زننده شما راشگفت زده کند. شما می توانید مخالفت خود را نسبت به حرفهایی که بیان می شود ابراز کنید، اما اکنون عاقلانه است که تعجب خود و یا قضاوت منفی خود را نشان ندهید. به جای عکس العمل نشان دادن موقعیت خود را حفظ کنید و بر اعصاب خود مسلط باشید.

فال متولدین تیر:

هم اکنون حل کردن مشکلات احساسی و عاطفی تان بخشی از کار شما می باشد، اما ممکن است تا اواخر شب هیچ اتفاقی نیفتد. ممکن است حرفی که شما پیش از این زده بودید، بد تعبیر شده باشد و مشکلی به وجود آورده که تا مدت های طولانی باقی مانده باشد. وقتی که این مشکل ظاهر شد، سعی نکنید آن را انکار کنید، وگرنه شروع به پیشرفت و رشد پیدا کردن می کند.

فال متولدین مرداد:

شما در حالیکه باور کرده اید تمام جوابها در مورد سوالهای زندگی را می دانید! ناگهان به سرعت می فهمید که اطلاعات خیلی زیادی را از دست داده اید و روند فکر شما چیز خیلی خارق العاده ای نیست!! قبول کنید؛ بین دانستن حقایق و توانایی برای داشتن دیدگاه واضحی نسبت به آینده تفاوتهای خیلی زیادی است. باهمه این احوال بدون توجه به اینکه شما چقدر باهوش هستید هنوز راه هایی برای پیشرفت کردن هست.

 

فال متولدین شهریور:

کشمکش داشتن با همکاران و یا بحث و جدل کردن با رئیستان از نظر شما لزوماً کار پسندیده ای نیست. باوجود این اگر یک نفر سعی کند جلوی پایتان سنگ انداخته و مانع رسیدن به اهدافتان شود شما باید از اعتقادات خود دفاع کرده و در برابرش بایستید. همچنین بهتر است دلیل لجبازی و مقاومت این افراد را بفهمید. روش عاقلانه ای که باید در پیش بگیرید این است که با آرامش و به آهستگی کارهایتان را بکنید، بنابراین آنها دیگر کمتر از شما می ترسند!

 

فال متولدین مهر:

شما امروز می دانید که چه کارهایی باید انجام بدهید، اما این سخن بدین معنی نیست که آن کارها را انجام خواهید داد. شما هنوز آمادگی این را ندارید که از بازی و تفریح که ظاهراً این روزها هرجا می روید دنبالتان می کنند چشم پوشی کنید. ولی سعی نکنید از احساسات خود بیزار شوید، چرا که آنها کلید خوشبختی شما در آینده هستند. با ابراز کردن ذات حقیقی وجود خود عزت نفستان را نشان بدهید.

 

فال متولدین آبان:

ورود ماه به دوازدهین خانه از تصورات شما می تواند نقطه شروع یک خیال باشد. اما شما نیاز دارید که ناباوری تان را درباره رویا و خیال کنار بگذارید. انرژی تان را برای اینکه مشخص کنید داستان چیست هدر ندهید و حقایق را از دست ندهید. فقط ارزش تمام یک داستان که به طور شاهکاری خلاقانه و راجع به زندگی است عبارت است از اینکه:شما همیشه وقت برای برگشتن به گذشته دارید و می توانید آن را در روز دیگری تجزیه و تحلیل کنید.

 

فال متولدین آذر:

شما سعی می کنید که از ایجاد یک درام احساسی جلوگیری کنید اما شاید الان ارزشی نداشته باشد که برای دوری از آن تلاشی بکنید. اگر بتوانید مقاومت درونی خود را پشت سر بگذارید ممکن است از اینکه می بینید تغییر رفتار شما بسرعت نتیجه داده و پی آمد خوشایندی داشته است متعجب شوید. فقط به خاطر اینکه احساسات شخصی از نزدیکان تان  فقط ظاهری است  و انسان دو رویی است ناراحت و آزرده نشوید ؛ به یاد داشته باشید که این مشکل شما نیست.

فال متولدین دی:

ماه در هفتمین خانه شما یعنی خانه همکاران و دوستان قرار دارد و دید شما را تا حدی باز کرده که شما حاضرید افراد بیشتری را وارد زندگی شخصی خود کنید. شما به طور طبیعی خودتان از پس کارهایتان برمی آیید، ولی حالا برای کارهای ساده ای مثل رفتن به سوپر مارکت و رفتن به اداره پست هم دوست دارید کسی شما را همراهی کند. باوجود این آنها هم برنامه های خودشان را دارند، بنابراین اگر دوست ندارید هیچ کدام از کارهایتان را به تنهایی انجام دهید، اجازه ندهید آنها خودشان را مقصر بدانند.

 

فال متولدین بهمن:

ماه نشان آسان گیر شما از نظر احساسی دوازدهمین خانه از “تصورات ” شما را تقویت می کند، با این حال این وضعیت می تواند شما را از رسیدن به چیزهایی که می خواستید بازدارد. ممکن است در رابطه با صمیمیت و نزدیکی که در آرزویش بودید کاملا روشن و واضح بیندیشید، اما با یک موشکافی و بررسی دقیق ، به نظر می رسد دیگر این فرصت از دست رفته باشد. اگر مایلید زمانی را به این اختصاص دهید که درباره آن چیزهایی که می خواهید صحبت کنید. ممکن است دیگران بیشتر از شما مشتاق باشند که رهبری شان را بعهده بگیرید.

 

فال متولدین اسفند:

شما نمی توانید خیلی راحت بگویید که زندگیتان ساده تر شده یا پیچیده تر! شما توانایی این را پیدا کرده اید که روش زندگی خود را طوری تغییر دهید که به تفریحات و خوشی هایتان اضافه شود، اما حالا همه چیز ظاهراً در حال تغییر کردن است. پس فوری فرصت ها را به چنگ آورده و تفریح کردن را از دست ندهید، چراکه ممکن است در هفته های آینده اصلاً وقتی برای تفریح کردن پیدا نکنید.