فال امروز دوشنبه ۱۵ خرداد ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما امروز در مرز عصبانیت قرار دارید، درست مثل یک پشه عصبانی که قبل از طوفان وزوز می کند!! شما حتی اگر نتوانید منشأ ناراحتی تان را تشخیص کنید، نمی توانید به راحتی خشم خود را تحت کنترل بگیرید. درنهایت مشورت کردن با بعضی از دوستان خاصتان آرامش و حمایتی که در جستجویش بودید را بهتان می دهد. سهیم کردن آنها در رویاهایتان اولین قدمی است که برای اینکه بهتان اعتماد کنند می توانید بردارید.فال روزانه

 

فال متولدین اردیبهشت:

شما چه بچه داشته  باشید چه نداشته باشید امروز مجبورید نقش پدر و مادر را بازی کنید!! توجه کردن به کارهای خانه یا دنبال کردن قولی که به یکی از اعضای خانواده داده بودید شما را از مسئولیتهایتان در محل کار دور می کند. بحث در این نیست که برای انجام دادن کارهایتان حتما باید کسی بهتان یادآوری کند. بلکه موضوع این است که شما قادر نیستید به تمام حرفهایی که قبلا زده بودید عمل کنید! وظایف خود را اولویت بندی کنید و آن کاری که بهتر از همه است را انجام دهید.

 

فال متولدین خرداد:

قدرت مثبت اندیشی می تواند امروز تاثیر مستقیمی روی دارایی شما داشته باشد. متاسفانه، پول ضرورتا بوسیله خوب اندیشیدن و براحتی بدست نمی آید. اما شما می توانید بوسیله نگاه کردن به درون خود و پیدا کردن یک مانع احساسی که قبلا باعث شده بود عقب بمانید کار مفیدی بکنید. خوشبختانه، بوسیله بالا بردن اعتماد بنفس، شما همچنین می توانید هر چه بیشتر استعدادهای نهانی خود را کشف کنید.

فال متولدین تیر:

شما معمولا از اینکه کاری را درست انجام دهید راضی و به آن قانع هستید، اما امروز ماه وارد دهمین خانه یعنی خانه”وضعیت” شما می شود و نیازهای شما را به آگاهی از آنچه که انجام می دهید نشان می دهد. این حرف به این معنی نیست که اعتماد به نفس شما پایین است یا اینکه از کاری که دارید می کنید مطمئن نیستید.  بلکه درباره این است که کاری را بکنید که شایسته آن هستید. اگر مجبور شدید راه تان را بازبینی کنید و آن را دوباره بررسی کنید، از این بابت شرمنده نباشید. حتی ممکن است  باعث شود شما احساس ناخوشایندی بکنید، یا برعکس ممکن است به طور شگفت انگیزی قدردانی شایسته ای از شما بشود.

 

فال متولدین مرداد:

امروز شما می توانید با اطمینان کامل از از خلاقیت خود بهره بگیرید، ولی فکر نکنید که خودتان به تنهایی می توانید این کار را بکنید! لازم است که فکر بازی داشته باشید و هوش خود را تقویت کنید. هروقت که پروژه ای را شروع کردید، حتی اگر فکر می کنید ممکن است خیلی خسته تان کند، ولی باز هم آن را ادامه بدهید. شما حتی فکرش را هم نمی توانید بکنید که چقدر به هدفتان نزدیک شده اید!!

 

فال متولدین شهریور:

شما اکنون نمی توانی آهسته و یکنواخت حرکت کنی برای اینکه دیگران خواسته های سنگینی از شما دارند. آنها حتی شاید فکر کنند که شما می خواهید تمام وقتتان را با آنها بگذرانید. حتی اگر شما دوست داشته باشید که در خوشی هایشان با آنها همراه باشید، اما ایده انجام دادن این کار از خود عمل جذاب تر است. با فعالیت گروه خاصی همراهی نکن، اگر فکر می کنی که بعداً از انجام دادن این کار پشیمان خواهی شد.

 

فال متولدین مهر:

شاید امروز نتوانید به آرزوهای خودتان دست پیدا کنید. اما بیان تصوراتتان هم کار آسانی نیست. ممکن است همه بفهمند که شما نا امید و مأیوس هستید حتی اگر ندانند که واقعاً خواسته ی شما چیست. به هرحال، آنها می توانند تشخیص بدهند  که شما از یک چیزی خیلی ناراحتید که نمی توانید بگویید. ناامید نشوید شاید فردا توانستید درباره ی آن با کسی صحبت کنید.

 

فال متولدین آبان:

 

شما امروز احساسات خود را مخفی می کنید، اما انتظار دارید آنها نیازهایشان را با شما در میان بگذارند. این دو موضوع، به خصوص اگر شما نخواهید وارد بحث و گفتگو بشوید، برایتان دردسرساز خواهند شد. برای مخفی کاری زیاد وقت هست، الان باید رو بازی کنید!!

 

فال متولدین آذر:

اگر شما شریک کاری دارید و یا در کاری با یک نفر سرمایه گذاری کرده اید، امروز یک ناراحتی و مخالف که فراتر از عدم تفاهم عادی می باشد ممکن است روابط شرین بین شما را تلخ و آشفته کند. شاید شما در مورد موضوع خیلی مهمی بیش از اندازه سریع صحبت کرده باشید، اما حالا نمی توانید حرف های خود را پس بگیرید!! در مورد امکانات و شرایط غیر منطقی نباشید، وگرنه مجبور می شوید برنامه های خود را به بعد موکول کنید. اگر سهم خود رادر انجام وظایف به درستی اجرا کنید، باعث می شوید که بادها از جهت موافق وزیده و اوضاع روبراه شود.

فال متولدین دی:

ماه کامل در نخستین خانه از “ویژگی های فیزیکی” شما احتمالا استرس را در بدن شما افزایش می دهد. اینکه شما چگونه قادرید که با این انرژی مشتاقانه خود در حرکت باشید یک معما است اما امیدواری شما بستگی به این دارد که یک مسئله حیاتی و مهم را چگونه حل می کنید. سعی نکنید تا این موضوع را به زور حل کنید. زمانیکه دیگران می بینند اقبال و شانس شما تحت فشار است از شما پیروی خواهند کرد. به هر حال شما تصمیم دارید که نقش رهبر را برای آنها ایفا کنید.

 

فال متولدین بهمن:

امروز استرس های مربوط به خانه شما را از انجام دادن وظایف مهم تان در محل کار باز می دارد. اما احساسات شما بهتان می فهمانند که شما قبل از اینکه بخواهید در جای دیگری سازنده باید باید به این وظایق بپردازید. دوری کردن از مسائل شخصی انتخابی دائم و همیشگی برای شما نیست، برای اینکه بی توجهی به آنها باعث می شود یاس و ناامیدی تان باعث سقوط و فروپاشی احساسی شود. فاش کردن رازها کار خیلی سختی است؛ اما هم اکنون می تواند اقدام بازدارنده ای باشد که شما بهش احتیاج دارید.

 

فال متولدین اسفند:

الان وقت این رسیده که به منظور بسط دادن به افکار خود و همچنین تجربه کردن ایده های نو و خلاقانه راه های جدید را هم امتحان کنید. اگر شما تصمیم گرفته اید در یک رشته آموزشی جدید ثبت نام کنید، تحقیق کردن در مورد آموزشگاه ها و برنامه هایشان در تصمیم گیری بهتان کمک می کند. اما خودتان را به رشته هایی که به شغلتان مربوط هستند محدود نکنید؛ هم اکنون زمان شکستن محدودیت ها و انجام دادن کاری کاملاً متفاوت است.