فال امروز دوشنبه ۱۲ تیر ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

این روزها برای شما فهم این موضوع که سرنوشت شما را به کجا می کشاند سخت شده است، اما شما اعتقاد دارید که اگر محض اطمینان این موضوع را بفهمید شادتر خواهید شد. تفکرات شما بیشتر به سمت وظایفتان متوجه است، بنابراین برایتان سخت است راه حلی برای ناراحتی هایتان در ذهن مجسم کنید. عجیب اینکه قبول کردن واقعیت -حتی اگر مطابق با ایده آل های شما نباشد- شما را از این بی حس و حالی در خواهد آورد.

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز می تواند روز نشاط آوری برای شما باشد، درحالیکه خورشید و عطارد هر دو در نهمین خانه شما قرار دارند. وقتی که ماه هم امروز به آنها ملحق می شود، از اینکه پیامهای درهم و برهم دریافت می کنید آشفته نشوید. از یک طرف شما می دانید که ایده های بزرگی دارید و آنها را فراموش نخواهید کرد. اما از طرف دیگر شما نمی توانید تخمین بزنید که چقدر کار در پیش رویتان برای انجام دادن دارید. اگر شما فراموش نکنید که به طور مرتب زیاده خواهی ها را تعدیل کنید، بسیار پیشرفت خواهید کرد.

فال متولدین خرداد:

شما امروز اعتقاد دارید که خیلی خوب و درست حرف زده اید، اما حرف هایی که الان می زنید ممکن است باعث فراری دادن دیگران شود. حتی شاید بعضی از جمله هایتان را ناتمام رها کنید، که این موضوع می تواند باعث عصبانی شدن دیگران شود. حذف کردن کارهای اضافی و غیرلازم از برنامه روزانه خود می تواند تنش هایی که بین شما و دیگران وجود دارد را کاهش دهد.

فال متولدین تیر:

اگرچه شما می توانید هر موقعیتی که به نظرتان خیلی مهم و جدی آمده است را به اندازه کافی توجیه کنید، ولی تصمیم گیری های جدیتان بیشتر از آن چیزی که فکر می کردید نیازمند دقت و تمرکز هستند. این سخن بدین معنی نیست که شما فرد دو دل و شکاکی هستید، بلکه بدین معنی است که اوضاع نسبت به آن چیزی که در ظاهر به نظر می رسد پیچده تر است و به خاطر اطلاعات پیچیده و دوپهلویی که اکنون به شما رسیده به راحتی آشفته و نگران می شوید. باید بیشتر وقت بگذارید، با عجله به دنبال جواب نهایی گشتن فقط اوضاع را بدتر می کند و مشکلات بیشتری را به همراه دارد.

فال متولدین مرداد:

ممکن است احساس کنید که امروز بسیار سرزنده و شاد هستید، اما الان مردد هستید که آیا ترس از پذیرفته نشدن را نشان بدهید یا خیر. به جای اینکه در میان عده زیادی از مردم وانمود کنید که دارای اعتماد به نفس زیادی و در میان آنها شاد و خرم هستید، سعی کنید زمان فراغت تان را با یکی دو تا از دوستان نزدیک تان بگذرانید. سر و صدای کمتر در محیط پیرامون تان باعث می شود تا کودک درون تان ناخودآگاه از درون تان بیرون بیاید و شروع به بازی و تفریح کند.

فال متولدین شهریور:

به نظر می رسد که روزهای عجیبی در پیش رو دارید و سخت است که بدانید چگونه آنها را تغییر دهید. اما شما حقیقتا درباره این موقعیت حساسی که برایتان پیش آمده نگران نیستید. با این وجود نابهنجاری که بین عقل و احساس تان بوجود آمده به نظر می رسد همه چیز را تحت تاثیر خود قرار می دهد و انگار هیچ جایی نیست که به شما آرامش و سکوتی که در جستجوی آن هستید را هدیه دهد. اما اکنون می توانید آرامش خاطر خود در رویاهایتان را پیدا کنید.

فال متولدین مهر:

اگرچه امروز در دنیای شما هم چیز بهتر شده است، شما می توانید مسئولیت مقاصد شخص دیگری که شرایط نسبتاً بدی را به وجود آورده را قبول کنید. شاید شما در ارزیابی تان در مورد روشی که می توانید با افراد محتاط به طور مؤثرکار کنید، بیش از حد خوش بین باشید. معامله کردن با خودت اکنون نیرنگ آمیز است، برای اینکه گرایش شما به زیاد صحبت کردن احتمالاً علائم هشدار را برایتان خواهد فرستاد.

فال متولدین آبان:

امروز دانستن اینکه دقیقا چه می خواهید برای شما چالش برانگیز شده است! ابتدا هر چیزی خوب به نظر می رسد، اما بعد می فهمید که تصور نادرستی داشته اید و استدلال هایتان نیز نادرست به نظرمی آیند. حتی اشتباهات افراد دیگر نیز می تواند شما را به دردسر بیندازد. به جای بدتر کردن اوضاع، همان کاری را بکنید که وقتی شکست می خورید باید انجام دهید: توقف!! تاموقعی که شرایط خود را دوباره به دست نیاورده اید هیچ قدمی برندارید. اگر لازم بود می توانید در انتخاب راه از کسی کمک بگیرید؛ بعد و فقط بعد از این کار! می توانید راهی که انتخاب کرده اید را ادامه دهید.

 

فال متولدین آذر:

شما ممکن است به خاطر یک دوست نزدیک یا شریکی که در رابطه با موضوع مهمی که برای شما اهمیت داشته احساس تعهد نکرده، آشفته شده باشید، ولی وقتی که مشکلی بروز می کند اوضاع پیچیده تر می شود. شاید اگر قبول کنید او بعضی اوقات شخص نامتعادلی می شود، باعث تسکین خاطرتان شود. همچنین زمانی که می دانید دیگران مخالفت نمی کنند، تسلیم شدن برایتان راحت تر است. اگر بتوانید دو طرف این قضیه را ببینید نه فقط  از دیدگاه خودتان، می توانید از مقابله و بحث خودداری کنید.

فال متولدین دی:

به نظر می رسد زندگی برای شما هر روز بهتر و بهتر می شود، اما باید قبل از این که بخواهید وارد مرحله جدیدی از زندگی شوید کارهای نیمه تمامی را که کنار گذاشته بودید را تمام کنید. ممکن است در طول هفته های آینده سرعت تغییرات در زندگی شما افزایش یابد، اما شما باید الان روی لحظه حال تمرکز کنید نه اینکه نگران آینده باشید؛ اگر لازم بود بی باک باشید، اما مواظب باشید که کارهای ناتمام تان به خاطر بی توجهی و سهل انگاری کنار گذاشته نشوند.

فال متولدین بهمن:

به تازگی در کارهایتان به بن بست رسیده اید و هر کاری را که می خواهید شروع کنید به جایی نمی رسد زیرا شما فردی کم تجربه هستید توصیه می کنیم برای این که کارهایتان بر وفق مرادتان پیش برود از دیگران کمک بگیرید تا شما را یاری کنند که به اهداف خود نائل شوید.

فال متولدین اسفند:

ممکن است امروز احساس کاملا غیر قابل تشخیصی داشته باشید. چنانکه دیگران مستقیما به شما نگاه می کنند بدون اینکه حتی توجه کنند که شما آنجا حضور دارید. اما برخلاف دیروز، اکنون شما می توانید از میان ایستادگی های خودتان به زور به جلو بروید حتی اگر هیچ کس از تلاش های بی پایان شما قدردانی نکند. بالاخره، مراقبت از همه، مانند یک مرغ مادر- در تئوری خوب به نظر می رسد، اما انرژی فراوانی از شما می گیرد. نگران این نباشید که هر کس چه فکری می کند. ظاهرا بهترین کاری که اکنون می توانید انجام دهید این است که افراد دیگر را تربیت کنید.