فال امروز جمعه ۲۸ خرداد ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

فال متولدین فروردین:

شما روز پیچیده ای را پیش رو دارید و دیگران این موضوع را متوجه نمی‌شوند. چراکه شما موضوعی را پیش خود مخفی نگه داشته‌اید که فاش کردنش برایتان بهتر است. ترس شما از متهم شدن شاید مهم ترین فاکتوری باشد که به خاطرش سکوت اختیار کرده اید. به جای اینکه این موضوع را پیش خود تجزیه و تحلیل کنید و کارهای خود را توجیه کنید، فقط حقیقت را فاش کنید. شما می‌توانید با رفتار منطقی خود افراد دیگر را شگفت زده کنید، اما مطمئنا فشاری که روی شما است از این به بعد بیشتر خواهد شد.

 

 

فال متولدین اردیبهشت:

معمولاً شما فقط بر پایه نیازهای خودتان تصمیم‌گیری می‌کنید، اما حالا در هر تصمیمی که می‌گیرید باید اطرافیانتان را هم در نظر بگیرید. اگر شما بخواهید فقط به خودتان توجه کرده و دیگران را نادیده بگیرید، ممکن است در کارهای شما اشتباهات جدی رخ دهد. سعی نکنید که به دیگران رودست بزنید؛ فقط لبخند زده و کاری را که صحیح است انجام دهید.

 

 

فال متولدین خرداد:

در حال حاضر تصورات رویایی از تجربیات عملی جالب‌تر به نظر می‌رسند، اما این سخن بدین معنی نیست که شما تلاش می‌کنید تا اتفاقی بیفتد. حتی اگر شما قبلاً در دوستی‌هایتان ثابت قدم بوده باشید، ولی امروز دوست دارید عضو جدیدی را برای تفریح کردن معرفی کنید. متاسفانه بهتر است بعضی از رویاها را فراموش کنید، بنابراین قبل از اینکه افکارتان را با دیگران در میان بگذارید در موردش فکر کنید.

 

 

فال متولدین تیر:

امروز اتفاقات جدیدی افتاده است و تصمیم گیری درست برایتان مشکل شده است. شما همان طوری که قبلاً انتظار داشته اید، تعطیلات آخر هفته هفته خوب و آرامی داشته اید. اما الان دست ندارید وظایفی که به شما محول شده است را انجام دهید. شما زمانی به فکر شاد کردن دیگران می افتید، که آنها به خاطر از منافع خود گذشته و شما را خوشحال کرده باشند.

 

 

فال متولدین مرداد:

هفته بسیار خوبی را پشت سر گذاشته اید. بسیاری از کارها همان طور که می خواستید پیش رفته اند و امروز می توانید با خیال آسوده در خانه استراحت کنید. روز خیلی خوبی برای ورزش کردن است. می توانید در باشگاه و یک رشته ورزشی گروهی ثبت نام کنید تا علاوه بر نتایج سلامتی، دوستان جدیدی نیز پیدا کنید. در بخشی از روز حتی می توانید برخی از پروژه های نیمه کاره خود را به اتمام برسانید.

 

 

فال متولدین شهریور:

امروز بیشتر از همیشه مایل هستید که دوستان تان همراهی تان کنید. در حقیقت الان برای شما بسیار راحت است که برنامه تان را کنار بگذارید و طبق نظراتی که دیگران به شما پیشنهاد می کنند عمل کنید. اما شما بهتر است برای خود روشن کنید که دیگران کجای قضیه قرار دارند. اگر این کار را نکنید؛ ممکن است آشفتگی شما بیشتر شود و دیگر مایل نباشید که شخص دیگری برای آینده تان تصمیم بگیرد.

 

 

فال متولدین مهر:

شما امروز احساس می‌کنید که مطلبی را از دیگران پنهان کرده‌اید، اما حتی قبل از اینکه خودتان متوجه بشوید آن موضوع آشکار خواهد شد و دیگران متوجه آن می‌شوند. البته این اتفاق خوبی است، برای اینکه رازهایی که شما از گفتنشان خودداری می‌کنید مانع برقراری ارتباط با افراد خاص می‌شوند. اگر شما عمداً سعی در گمراه کردن کسی داشته باشید، حتی اگر یک غفلت آگاهانه باشد– لحظه‌های فراموش نشدنی و خاطره انگیز خیلی زود از بین می‌روند.

 

 

فال متولدین آبان:

در حالی که یک نفر سعی می‌کند جلوی رسیدن به اهدافتان را بگیرد، ناامیدی شما نیز بیشتر می‌شود. اما دلیلش فقط این است که امروز پایداری و استقامت شما بیشتر شده است و این سخن به معنی این نیست که شما به راحتی تن به شکست خوردن می‌دهید. آماده مبارزه کردن برای چیزهایی باشید که می‌خواهید بهشان برسید؛ اگر الان پافشاری کنید بعدها از نتایح آن شگفت‌زده خواهید شد.

 

 

فال متولدین آذر:

گاهی اوقات مخفی کردن احساساتتان آسانترین کار دنیا به نظر می آید، اما این بدان معنا نیست که این درست ترین کار ممکن است. امروز به جای بیان کردن احساساتتان انها را در خود فرو می ریزید. اما به یاد داشته باشید که انبار کردن احساسات گاهی در آینده باعث فوران خشم شما خواهد شد، پس بهتر است تا موضوع تازه است آن را مورد بحث قرار داده و احساستان را بیان کنید. چه مجرد باشید و چه متأهل امشب شب خوبی برای بیرون رفتن از خانه نیست. اگر متأهل هستید امشب را در خانه مانده و به امور خانه رسیدگی کنید و به همسرتان نشان دهید برای خانه و خانواده ارزش قائل هستید. اگر هم مجرد هستید پای تلویزیون لم داده و از هر لحظه خود لذت ببرید.

 

 

فال متولدین دی:

آیا فکر ادامه تحصیل ذهن شما را به خود مشغول کرده است؟ چیزی که اهمیت دارد این است که پیشرفت کنید، اگر این پیشرفت از طریق ادامه تحصیل مقدور می شود چرا که نه؟! اگر یکی از اعضای خانواده تان رازی را با شما در میان گذاشت با او به تندی رفتار نکنید، شما همه چیز را در مورد این مسئله نمی دانید. اگر یک مسئله مالی مانند یک بدهی شما را نگران کرده است بهتر است به جای حرف زدن با واسطه ها، خودتان با شخص مربوطه حرف زده و خیال خودتان را راحت کنید. گاهی بهتر است به توصیه های عشقی دوستانتان توجه نکنید، اگر فکر می کنند کسی که دوست دارید برای شما مناسب نیست یا بهتر است کمی زمان به خودتان بدهید، به آنها بگویید امروز نظرشان را برای خودشان نگه دارند.

 

 

فال متولدین بهمن:

شما احساس می‌کنید که در محل کار باید بر مقاومت افراد دیگر چیره شوید. شما آماده هستید که برای عضو شدن در تیم هر کاری را انجام دهید، اما ظاهرا یک نفر بدون هیچ دلیل واضحی با شما مخالفت می‌کند. به جای تلاش برای ایجاد کردن ارتباط عاطفی، سعی کنید فقط کمی‌تغییر جهت بدهید. اگر فرد مذبور کناره گیری شما را ببیند، خودش فضایی را برای صحبت کردن با شما فراهم می‌کند.

 

 

فال متولدین اسفند:

 معمولاً می توانید به روشی کاملاً خونسردانه و گام به گام اطلاعات جدید را بررسی کنید و ببینید کدام اطلاعات درست و کدام یک غیرقابل استنادند. اما امروز ممکن است این قدر برای استفاده از این اطلاعات شتاب کنید که دیگر نتوانید مثل همیشه با احتیاط عمل کنید. شتابی که در پیش گرفته اید برای تان مشکل ساز خواهد شد، زیرا ممکن است اطلاعاتی را برگزینید که نتایج نادرستی به بار خواهند آورد. بهتر است منابع تان را مجدداً بررسی نمایید و فقط به حقایق اطمینان کنید. هیچ کاری را با عجله شروع نکنید، به هر ترتیبی که شده سعی کنید جانب احتیاط را فراموش نکنید.