فال امروز جمعه ۷ مهر ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

طی چند هفته آینده فرصت های زیادی برای تفریح کردن پیدا خواهید کرد. تمایل شما به ریسک کردن می تواند به تمام دوگانگی های بین تفریح داشتن و نداشتن معنا دهد. اما شما اول باید به دیگران نشان دهید که قدرت کنار گذاشتن احساسات شخصی خود را دارید و می توانید روی تجربیاتی که با آنها سهیم هستید تمرکز کنید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

امروز کسی به شما نمی گوید که چه کاری باید انجام دهید و اگر کسی هم این کار را بکند احتمالاً شما به حرف هایش گوش نخواهید کرد! برنامه های شما بیش از اندازه سخت و غیر قابل انعطاف هستند تا جایی که چشمتان را به روی فرصت هایی که پیش رویتان قرار دارند می بندند. فراموش نکنید انعطاف پذیر بودن به معنای ضعیف بودن نیست. بلکه معنی آن این است که بتوانید هر وقت که لازم شد فکر خود را تغییر دهید.

فال متولدین خرداد:

بازگشت ماه به ثور به شما یادآوری می کند که باید راه تازه ای برای رسیدن به جنبه عملی زندگی پیدا کنید. یعنی راهی بیابید که بتوانید برنامه های خود را عملی کنید؛ فکر شما پر از ایده های ناب و عالی است. بعضی از آنها شدنی است و بعضی هم نه! اما شما توانایی این را دارید که ایده های زاید و غیرضروری را دور ریخته و توجه خود را روی آنهایی بگذارید که می دانید اثر درست می دهند و عملی می شوند. تنبلی نکنید، این فرصت بسیار مهمی است که نباید آن را از دست بدهید.

فال متولدین تیر:

شما دارید چیزی را خلق می کنید و اول راه هستید اما اگر می خواهید تغییری ایجاد کنید باید صبور باشید. شاید بخواهید در مورد شروع کار جدیدتان با دیگران صحبت کنید اما دلایل درستی نداشته باشید . حتی اگر بین آنچه می خواهید انجام دهید و آنچه ناچار به انجام آن هستید مانده اید ، انجام هر عمل مثبتی عاقلانه تر از منتظر شانس بهتربودن برای بیان خصوصیات فردی شما است.

فال متولدین مرداد:

در حال حاضر تصورات رویایی از تجربیات عملی جالب تر به نظر می رسند، اما این سخن بدین معنی نیست که شما تلاش می کنید تا اتفاقی بیفتد. حتی اگر شما قبلاً در دوستی هایتان ثابت قدم بوده باشید،  ولی امروز دوست دارید عضو جدیدی را برای تفریح کردن معرفی کنید. متاسفانه بهتر است بعضی از رویاها را فراموش کنید، بنابراین قبل از اینکه افکارتان را با دیگران در میان بگذارید در موردش فکر کنید.

فال متولدین شهریور:

امروز ماه وارد نشانه شما شده و باعث می شود شما سرحال تر بشوید، اما بی توجهی کردن به احاساتتان می تواند بیشتر از مطرح کردن آن با دیگران ایجاد دردسر کند. سعی نکنید عکس العمل های فرد دیگری را کنترل کنید؛ فقط به آنها هم اجازه بدهید که احساسات خود را بیان کنند. فراموش نکنید پیشرفت کردن شما در درجه اول اهمیت قرار دارد.

فال متولدین مهر:

سفر کوچک شما به ناحیه خاطرات تان دیگر تمام شده است. شما اخیرا عمیقا درگیر خاطرات و تجربه های گذشته خود شده بودید و اکنون بهتر است که به لحظه حال بازگردید. اما آن به معنی این نیست که شما باید احساسات خود را فدای عقل و منطق کنید یا آنها را بدست فراموشی بسپارید. زیرکانه ترین سیاست شما اکنون این است که هم قلب و هم عقل تان را برای تصمیماتی که باید در آینده بگیرید، دخیل کرده و از هر دو استفاده کنید.

فال متولدین آبان:

امروز شما به نیازهای دوستتان توجه می کنید و می توانید به راحتی در شرایطی به او یاری رسانید که آنقدر هم که به نظر می آید این شرایط مهم نیستند. پس اگر به شما گفتند که کمک شما چندان مفید نبوده ناراحت نشوید. درعوض قبول کنید که رأی شما مثل همیشه نبوده است. شما اگر نسبت به سیگنالهایی که از دیگران دریافت می کنید توجه کافی داشته باشید، می توانید خودتان را از شرایط نامناسب نجات دهید. ابتدا سعی کنید به خودتان توجه کرده و اوضاع خود را بهبود ببخشید.

فال متولدین آذر:

با وجود این که شما خیلی دوست دارید مدتی کار کردن را تعطیل کنید، ولی با این حال هنوز هم وقتی که در حال استراحت کردن هستید دوست دارید که کاری و فعال باشید. ولی این حس و حال جدیدی که به شما دست داده می تواند تا آخر روز باعث تنبل تر شدن شما بشود. اگر کمی از برنامه هایتان جلوتر افتاده اید نباید نگران باشید؛ چون این کار برای شما لازم است.

فال متولدین دی:

شما می خواهید همه درباره اتفاقاتی که امروز می افتد احساس خوبی داشته باشند، اما این می تواند بسیار پیچیده تر از آن باشد که شما فکرش را می کنید. شخصی ممکن است با احساسات منفی خود تاثیری روی شما داشته باشد، اما شما می توانید بگویید که به نظر می رسد بعضی چیزها درست هستند. سعی کنید احساسات پنهان شده خود را بروز دهید. در عوض، تمام روز فقط به جنبه های مثبت افکار خود درباره برنامه هایی درزندگی تان دارید تمرکز کنید.

فال متولدین بهمن:

تعلقات عاطفی که نسبت به شخص خاصی دارید ممکن است امروز بزرگ تر آن چیزی که هست به نظر برسد. اگر چه این خوب نیست که خود را به خاطرآن حساس و آسیب پذیر نشان  بدهید و و تمایلات عاشقانه خو د را با او قسمت کنید. این امکان وجود دارد که بتوانید او را به خود جذب کنید. اما آن را عرضه نکنید، اول رضایت او را به دست آورید وبعد  ببینید چه اتفاقی می افتد.

فال متولدین اسفند:

حتی اگر شما اطمینان خیلی زیادی به خودتان داشته باشید، خیلی سخت است که حدس بزنید دیگران چه واکنشی نسبت به کار شما دارند. ممکن است که شما آمادگی انجام دادن عملکردی احساسی بر روی موضوعی که در حال پیشرفت است داشته باشید. حالا که شما شروع به فعالیت کرده اید، با وجود اینکه توانسته اید تا حدی که دوست داشتید مؤثر واقع شوید، ولی نمی توانید در مورد آن صحبت کنید. اگر دیگران نمی خواهند از شما حمایت کنند نگران نشوید، قدری طول می کشد تا بتوانید اثرات کارهایی را که انجام داده اید را ببینید.