فال امروز جمعه ۵ آذر ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شاید شما ترجیح می دهید که هر طور دلتان می خواهد روزتان را سپری کرده و دنبال خواسته های خود بروید، اما شما آنقدر آزادی ندارید که این کارها را بکنید. اگرچه شما دوست دارید کاری متفاوت انجام دهید، اما با وجود مشکلاتی که پیش آمده لازم است که به روابط قدیمی خود احترام بگذارید. نگران احساساتی که در دلتان جمع شده نباشید، چراکه همیشه امکان دارد در لحظه آخر همه چیز عوض شود و شما بتوانید به چیزهایی که در جستجویش هستید برسید.

فال متولدین اردیبهشت:

شما احساس می کنید موج جدیدی از انرژی به زندگی تان سرازیر شده است، اما اول مجبورید شرایط نامطلوبی را تجربه کنید. شاید شما از برخورد کردن با این شرایط اجتناب کنید، اما صادق بودن با احساسات تان باعث بالاتر رفتن اعتماد به نفستان می شود. به طور طبیعی وقتی که بیشتر برای خودتان ارزش قائل هستید، می توانید حتی بیشتر از سطح توقع دیگران کار کنید. پس همین الان آستین ها را بالا بزنید و دست به کار شوید!

 

فال متولدین خرداد:

شما امروز می خواهید تغییراتی در کار خود بدهید، اما باید بدانید که شانس همیشه به کمکتان نمی آید. اولین کاری که باید بکنید این است که یکی از کارهایتان را با روشی جدید انجام دهید، چراکه شما همیشه در جستجوی راه حل و روش های مؤثر و مناسب هستید. اما اگر فقط به خاطر اینکه شما از روش های قبلی تان خسته شده اید، بخواهید این کار را با روشی متفاوت انجام دهید، اصلاً کار خوبی نکرده اید. پس روش های مناسب و درست را تغییر ندهید.

فال متولدین تیر:

 امروز شما وظایف شغلی زیادی برای انجام دادن دارید و ممکن است دلتان نخواهد همه آنها را انجام دهید. برای اینکه شما می ترسید کارهایی که انجام می دهید آن طور که آرزو داشتید مفید نباشند. با وجود اینکه ممکن است در طول روز اصلاً وقت خالی پیدا نکنید، ولی به خودتان قول بدهید کمی استراحت کرده و برنامه های کاریتان را به بعد موکول کنید.

فال متولدین مرداد:

در حالی که ماه برج دی در دوازدهمین خانه شما یعنی خانه خیالات و رویاها، آرزوهای شما را تحقق می بخشد، رویاهایتان نیز شما را در مسیری کاملاً منطقی و کاربردی قرار می دهند. ماندن و قرار گرفتن در همان شرایط گذشته که به خوبی می شناختید می تواند تضمین کننده خوشحالی شما در زمان حال و موفقیتتان در زمان آینده باشد. اکنون به غریزه خود اطمینان کنید، برای اینکه شما را به مسیر درستی هدایت می کند.

 

فال متولدین شهریور:

عملگرا بودن امروز سراغ شما می اید با این حال شما می توانید آنقدر عملگرا باشید که بلند نظری خود را از دست بدهید. ممکن است زمانیکه بحرانی را در لحظه حال اداره می کنید موثر و کارآمد باشید اما نمی توانید آینده دور را ببینید. به جای  تلاش برای اینکه کنترل داشتن بر همه مسائل و اینکه بخواهید همه چیز را مدیریت کنید اجازه دهید دیگران نظرات خود را نیز بیان کنند تا در به تحقق رساندن برنامه بلندمدتی که دارید شما را یاری رسانند. در هفته آینده می توانید برای اهداف تان مجهز تر شوید.

 

فال متولدین مهر:

امروز دوستانتان به شما به عنوان یک رهبر و مدیر نگاه می کنند، اما وقتی که شما این مسئولیت را به عهده می گیرید از تصمیماتتان شگفت زده می شوند. شما زیاد میل ندارید این نقش را قبول کنید، ولی بیشتر از همه انتظار دارید افراد دیگر هم هر یک به نوبه خود مسئولیت های خود را انجام دهند. در نهایت یکی از بهترین سیاست های شما این است که حتی اگر روش و سبک شما باعث ناراحتی افرادی که ازتان پیروی می کنند شود باز هم آن را تغییر نمی دهید.

 

فال متولدین آبان:

شما امروز به اندازه کافی وقت ندارید. شما رویاهای بزرگی در سر دارید و می خواهید کارهای متنوع زیادی انجام دهید، اما فرار کردن از زیر بار مسئولیت هایی که هر لحظه هم بیشتر می شوند کار سختی است. مسئولیت های اجتماعی تان مانعی برای آرزوهای شخصی تان به حساب می آیند، مگر اینکه برای خود مرزی تعیین کرده و فعالیت های اضافی را از برنامه خود حذف کنید.

 

فال متولدین آذر:

یکی از افراد خانواده تان قدرتش را به رخ شما می کشد و شما مطمئن نیستید که می توانید روزهای آرامی داشته باشید یا خیر. شما مثل فردی که گرفتارطوفان شده احساس ناآرامی و آشفتگی می کنید. اما سعی نکنید که خودتان به تنهایی از همه مشکلات سر در بیاورید. درعوض می توانید با دیگران هم مشورت کنید. نصیحت های آنها به خصوص نصیحت های همکاران در محل کار، می تواند برای حل کردن مشکلات خانوادگی بهتان کمک کند.

 

فال متولدین دی:

درحالیکه شخصیت شما در طور روز تغییر می کند، همزادتان نیز از راه می رسد! ملاقات جدید ماه با نشانه تان کاری می کند که تمام تغییرات احساسی و عاطفی تان فاش شده و شما برای پنهان کردن  آنها باید انرژی فوق العاده زیادی را صرف کنید. اگرچه شاید خودتان با این نوسانات رفتاری راحت کنار بیایید، اما افراد دیگر سعی دارند بفهمند که چرا شما یک لحظه پر از شور و هیجان هستید و یک لحظه بعد خونسرد و بی تفاوت می شوید و برای فهمیدن دلیل این کار سخت تلاش می کنند. بهشان بگویید که فردا این حس و حالتان کاهش یافته و آنها نیز باید به دلواپسی هایشان اهمیتی ندهند.

 

فال متولدین بهمن:

با ظاهرسازی های ناراحت کننده احساسی از موضوع اصلی دور نشوید، برای اینکه این جور حرکات و رفتارها قابل تحمل نیستند. شما دوستانی دارید که می توانید رویشان حساب کنید و امروز هم آنها به کمکتان می آیند. اما هیچ وقت از روی ظاهر دیگران قضاوت نکنید. شاید شما هیچ چیزی را راحت به دست نیاورده باشید، ولی در این که کسانی از شما حمایت می کنند شکی وجود ندارد.

 

فال متولدین اسفند:

شما می توانید درباره چیزهایی که می خواهید سخت گیر باشید و فرصت خود را به خاطر یک تجربه جدید از دست بدهید حتی اگر دقیقا با تصویری از ایده هایی که در ذهن تان دارید منطبق نباشد. ممکن است از یک رابطه یا یک فرصت سرمایه گذاری عقب نشینی کنید به خاطر اینکه آنها دقیقا با انتظارات شما هم خوانی ندارند. اما بسرعت قضاوت نکنید. هر چیز مهمی ارزش صبر کردن را دارد. بنابراین قبل از اینکه پاسخ نهایی خود را صادر کنید چند هفته ای صبر کنید.