فال امروز جمعه ۲۷ مرداد ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما امروز احساس نمی کنید بار تمام دنیا روی دوش هایتان سنگینی می کند! اما یک نفر سعی دارد شما را به این مسیر بکشاند. اگر یکی از دوست های صمیمی تان اشتباهی را به دروغ به گردن شما بیندازد، شاید امتحان کردن خود ایده خوبی باشد. اما مشکل اصلی شما این نیست. شما نباید به هیچ وجه اجازه دهید افراد دیگر اعتماد به نفستان را ازتان بگیرند.

 

فال متولدین اردیبهشت:

شما در سابق افکاری داشتید که ممکن بود شما را به خطر بیندازد اما اکنون و در حال حاضر از این افکار رهایی پیدا کرده اید. شما به سادگی نگران و غصه دار می شوید، بهتر است روی این جنبه روحی تان کار کنید زیرا اگر به همین روند ادامه دهید به مرور زمان دچار افسردگی می شوید. بر عکس شما انسان خوش شانسی هستید فقط شما شانس های خود را به راحتی از دست می دهید و حواس تان به اتفاقاتی که می افتند نمی باشد.

فال متولدین خرداد:

شما امروز از احتیاط خود ناامید می شوید، به خاطر اینکه مجبور می شوید بیش از آنچه که می خواهید خود را در یک موقعیت از اختیارات و تصمیم گیری ها قرار دهید. اگر سیاست شما مفید بود، قادر خواهید بود که استراحت کنید و اجازه دهید که امور در محل کار تان راه خود را بروند. اما اگر کنترل کردن نتایج مثبتی در پی نداشت، هنوز ایده خوبی است که به عقب بازگردید و اجازه دهید دیگری این تغییرا را ایجاد کند.

فال متولدین تیر:

از این روزها استفاده کنید تا به خودشناسی برسید و تصمیم بگیرید به کجا می خواهید بروید. حس کنجکاوی تشدید یافته تان به منزله سرمایه ای برای شماست، پس در سئوال کردن در مورد عقیده و نظر دوستانتان تردید نداشته باشید. فراموش نکن که با سئوال کردن فقط نصف راه را طی کرده اید. شما باید شنونده ای با ذهن باز باشید تا بتوانید تجربه های ارزشمندی کسب کنید.

فال متولدین مرداد:

شاید نیاز داشته باشید که به شکست هایی که در شرایط فعلی زندگی تان پیش آمده رسیدگی کنید. مشکل مهمی نیست فقط یک بررسی در مورد واقعیت هاست تا مطمئن شوید که امیدهای واهی ای درمورد خانه و خانواده تان درسر نمی پرورانید. شما می خواهید که ثبات از دست رفته تان را به دست آورید و نمی خواهید که استقلال خود را از دست بدهید. خوشبختانه، شما می توانید به هر دوی آن برسید اما باید یک مذاکره جدی در مورد آن داشته باشید.

فال متولدین شهریور:

ممکن است امروز احساس پریشانی و آشفتگی کنید و بخواهید مقدار زیادی از انرژی تان را برای این صرف کنید که چیزهایی را به مرکز توجه تان بازگردانید. به هر حال، بخشی از مشکل این است که واقعا به نظر نمی رسد که مکانی در میان همه آنها باشد، به خاطر اینکه شما می توانید روز خود را پیش ببرید. نیازی به این نیست که الان نیازهای خود را کنترل کنید؛ چون نمی توانید. فقط توجه خود را به چیزی که به نظر می رسد مهم تر باشد متمرکز کنید تا زمانیکه بوسیله آنچه بعدها می آید جایگزین شود.

فال متولدین مهر:

حس تازه ای از آزادی در هوا جریان دارد و شما را قلقلک می دهد که بادبادک تان را در  هوا رها کنید! اینک زمان آن رسیده که تصمیم بگیرید که بادبادک تان را نگه دارید و پروازش ندهید یا اینکه نه، آن را آزاد کنید. در پایان روز می فهمید که بالاخره بادبادک تان به هوا خواهد رفت یا نه. نگران این نباشید که دیگران راجع به شما چه فکری می کنند. شما به بهترین نحو ممکن تلاش تان را بکنید و ببینید که به کجا می رسید.

فال متولدین آبان:

احساسات شما در طول روز شدید تر می شوند و هیچ راهی برای فرار کردن از شور و هیجان وجود ندارد. خوشبختانه شما از رنجش های کوچک دوستانه فرار نمی کنید، به خصوص اگر این مشکل موضوع خیلی مهمی درباره گذشته تان را به شما یادآوری کند. یادآوری یک خاطره قدیمی به شما انگیزه می دهد تا تغییری اساسی در زندگی خود ایجاد کنید.

فال متولدین آذر:

خوشبختانه،  سربالایی زندگی تان رو به اتمام است، مشکلات تان به پایان رسیده است. اکنون زندگی تان در سراشیبی قرار گرفته است، بدون هیچ گونه سعی و تلاشی به تمام اهداف تان می رسید.  فقظ بنشینید و از زندگی تان لذت ببرید و البته شاکر خداوند نیز باشید.

فال متولدین دی:

فقط زمانی که شما از نادیده گرفته شدن احساسهایتان ناراحت می شوید، توجه دیگران به سمت شما جلب می شود. اما باز هم ممکن است که شما به اندازه ای که آرزو داشتید احساس راحتی نکنید. خوشبختانه شما قادر خواهید بود به حد کافی خودتان را مطرح کنید در حالی که برخی از بخشهای وجود خود را هنوز مخفی نگاه داشته اید. مقاومت کردن در برابر رازهای زندگیتان هنوز می تواند منشأ اولیه آسایش خاطر شما باشد.

فال متولدین بهمن:

امروز شما نمی توانید به راحتی بفهمید که دور و برتان چه خبر است. برای اینکه کسانی که شما را در فهم واقعیت یاری می کردند، امروز خیلی قابل اطمینان نیستند. به دلیل اینکه یکی از افراد صمیمی خانوده تان و یا یکی از دوستانتان به شما نمی گوید دقیقاً چه اتفاقاتی افتاده است، نگرانی بی موردی وارد زندگی شما شده است. متأسفانه دیگران در تجربیات و دیدگاه های شما سهیم نمی شوند. پس به جای حرف های آنها بیشتر به صدای درونتان گوش فرا بدهید.

فال متولدین اسفند:

حتی اگر شما تعطیلات آخر هفته خیلی پرمشغله ای داشته باشید، ولی هر روزی که آغاز می شود شما جدی تر می شوید. ممکن است شما توانایی این را نداشته باشید که به همه قرار ملاقات های کاری تان برسید و چون نمی توانید در تمام جلسات شرکت کنید نگران عکس العمل دیگران هستید. اگر کسی قصد دارد برنامه های شما را تغییر دهد او را موفق کنید. در حال حاضر شما بهتر از هر کس دیگری می دانید که چه چیزی به نفعتان است.