فال امروز جمعه ۲۶ آذر ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شاید شما نتوانید امروز رفتارهای ناگهانی خود را کنترل کنید، اما باید سرانجام روی این رفتارهای خود کار کنید به خاطر اینکه سیاره حاکم شما یعنی مریخ با نپتون رویایی با هم هماهنگی پیدا کرده‌اند. متاسفانه، زمانی که شما از دنیا دست می‌کشید دیگران ممکن است برنامه‌ها و نقشه‌های شما را بچه گانه ببینند. با این وجود، دیدگاه شما مهم است و ایده‌های تان می‌تواند روی اطرافیان تان تاثیر مثبتی بگذارد.

 

فال متولدین اردیبهشت:

سیاره حاکم شما امروز تا حدی از خورشید متاثر می‌شود و به خاطر همین ممکن است برایتان مشکل باشد که به آرامش برسید. شما باید از شر افکار و خیالات ناراحت کننده خود رها شوید. اما اجازه هم ندهید که خیالات شما ناشناخته باقی بمانند. اجازه دهید بهترین ایده‌هایتان آشکار شوند و سعی کنید تا آنها را به واقعیت نزدیک کنید.

 

فال متولدین خرداد:

 شما ممکن است با اعتماد به نفس کار کنید اما واقعا نمی‌دانید که دارید چکار می‌کنید. خوشبختانه، به سرعت به این موضوع پی می‌برید و سعی می‌کنید کاری را که به آن آگاهی دارید دنبال کنید. مواظب باشید؛ اگر به زیرکی و هوش خود مغرور شوید زود ضربه می‌خورید. به این فکر کنید که واقعا چه کاری درست است. به این تظاهر نکنید که شما یک متخصص و کارشناس هستید.

فال متولدین تیر:

ممکن است شما امروز احساس کنید اگر زمان را نگه دارید، با کمی ‌انعطاف پذیری می‌توانید دیگران را تشویق کنید که طبق روش شما عمل کنند. در عوض، شما نیاز دارید که خودتان را سازگار با آنها  کنید حتی اگر تغییر کردن روز شما برایتان دشوار  باشد. خودتان را آماده کنید که اگر فرشته نگهبان شما سر رسید و خواست به شما یاری رساند بله بگویید. اجازه ندهید که غرور شما مانع رسیدن شما به موفقیت شود.

 

فال متولدین مرداد:

دوست نزدیک شما یا یکی از همکلاسی‌هایتان ممکن است از آنچه که امروز می‌گویید برداشت غلطی کند ‌و وضعیت دشواری از این سوء تفاهم خود بوجود بیاورد. متاسفانه، شما ممکن است خیلی دیرمتوجه این مشکل شوید. زمانی را صرف این کنید که بفهمید مشکل چیست قبل از آنکه موجب بروز رفتارهای دیگری شود، که زندگی شما را سخت و پیچیده‌تر کند. معمولا، بهتر آن است که ارتباطات خود را با احتیاط کامل برقرار کنید تا از بروز سوءتفاهم پیشگیری کنید.

 

فال متولدین شهریور:

شما زمانی که حقایق واضح و ارتباطات صریح و شفاف باشند احساس خوبی دارید. بهر حال امروز، نپتون آشفته  به دنیای شما وارد می‌شود و شفافیت و روشنی دنیای شما را از بین می‌برد. گفتن اینکه واقعیت کجا تمام و توهمات کجا شروع می‌شوند، مشکل است. پس آهسته پیش بروید و مواظب این باشید که در این راه کسی را از دست ندهید.

 

فال متولدین مهر:

 اگرچه ممکن است دیگران شما را امروز بی قرار ببینند، اما شما بیشتر از آنچه آنها  بفهمند تحمل و شکیبایی دارید. این به خاطر این است که مانع هنر دوستی شما امروز کمی‌ بالاتر رفته و دیگران به سختی می‌توانند شما را با هنرهای خود تحت تاثیر قرار دهند. با این وجود، یک بار که عقاید خود را بیان کنید ، بیشتر ملزم به این می‌شوید که نظرات هنرمندانه خود را در رابطه با اطرافیانتان بیان کنید.

 

 

فال متولدین آبان:

شما احتمالا به خاطر تغییر انرژی خود کاملا آسوده خاطر هستید، برای اینکه هرچه که شما را تا به حال عقب نگه داشته بود، حالا به نظر می‌رسد که از بین رفته است. شاید این مربوط به تغییر افکارتان باشد، اما ممکن است  به خاطر این باشد که کارهای پیش روی شما آسان تر هستند. اما الان درگیر مسایل پیچیده  نشوید برای اینکه بخواهید شما را زودتر به اهداف تان برساند. نپتون اسرار آمیز به شما القا می‌کند که خط پایان نزدیک تر از آن است که واقعیت دارد.

 

فال متولدین آذر:

اگرچه زندگی شما این روزها رو به ترقی و پیشرفت است، اما ممکن است برایتان سخت باشد که فرصتی بدست آورید و آن را به واقعیت تبدیل کنید. به نظر می‌رسد فرصت‌های بزرگی الان برایتان حاضر باشند، اما به آن آسانی که باید باشند، به هدف نمی‌رسند. اگر این فرصت برایتان سودمند نبود سعی نکنید به زور بخواهید آن را به سرانجا برسانید. ایده‌هایتان را تعدیل کنید بگذارید اتفاقا مسیر خود را بروند نه به راه شما.

 

فال متولدین دی:

ممکن است برایتان مشکل باشد که  که ارزش ایده‌های رویایی‌تان را بفهمید، شما می‌خواهید که به آنهایی که اطراف شما هستند وابسته باشید، اما آنها به نظر آدم‌های توخالی می‌آیند که نمی‌توانید به آنها اتکا کنید. شما با هوشی که دارید باید سعی کنید خود را تغییر داده و تا جایی که امکان دارد از منفعل بودن دوری کنید. اما اگر به خود اجازه غرق شدن در دریای خیالات را بدهید مطمئن باشید که ایده‌ها و افکار بسیار ناخوشایندی برایتان ایجاد می‌کنند.

 

فال متولدین بهمن:

بحث کردن با دیگران برای وفق دادن آنها با برنامه‌هایشان ممکن است زیاد موثر نباشد،‌ اما تمایل شما ممکن است حد و مرزی را مشخص کند و سپس به آن بپردازید. مشکل این است که شما  زمانی که می‌فهمید که قوانین دیکتاتورانه شما می‌تواند تعاملات شما را با دیگران محدود کند بخواهید افکار خود را تغییر دهید. خود را به خاطر ناهماهنگی با دیگران سرزنش نکنید. این اختلاف خود را پذیرفته و راه خود را بروید.

 

فال متولدین اسفند:

شما ممکن است یک تعادل بسیار خوب بین عمل بین مسایل حرفه‌ای و مسایل درونی و روحی تان برقرار کرده باشید. این دو راه ممکن است موقتا از هم جدا باشند، اما  می‌تواند یک لحظه جادویی را در زندگی تان ایجاد کنند وقتی تصور و خیال بتواند دنیای بیرونی‌تان را تحت تاثیر خود قرار دهد.  به این افکار حمایت کننده متافیزیکی خود پر و بال بدهید تا رویاهای شما را به حقیقت نزدیک کنند.