فال امروز جمعه ۲۴ شهریور ۹۶ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

شما ایده های خوبی برای خرج کردن پول تان دارید اما همسرتان ممکن است کاملا مخالف با شما باشد. یا اینکه ممکن است دارای یک تضاد درونی باشید؛ چرا که عقل تان یک چیز می گوید و احساس تان چیز دیگری! اما مسئله این نیست که باید فقط یک چیز را آنهم با قید و شرط انتخاب کنید. مسئله این است که باید هر دو جنبه را در نظر بگیرید یعنی هم به عقل و هم به قلب تان احترام بگذارید. در آخر به شما اطمینان می دهیم که نیازی ندارید همین امروز تصمیم بگیرید!

 

فال متولدین اردیبهشت:

ممکن است امروز به خاطر احساسات سرکشی از امید و آرزوها گیج و پریشان شوید. اگر چه اینها در وهله اول مسئله و مشکلی به نظر نمی رسند، شما می توانید بسیار به تمایلات خود وابسته شوید که هر چیزی بستگی به آن دارد که آینده چه اتفاقی می افتد. آرزو کردن بهترین ها، کار اشتباهی نیست، اما اعتراف کردن به اینکه در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد بهتر است.

فال متولدین خرداد:

شما امروز احساسات مختلف و درهم برهمی در مورد کارتان دارید. از یک طرف برای دست به عمل زدن آمادگی دارید و می خواهید هرکاری که برای رسیدن به اهدافتان لازم است را انجام دهید. از طرف دیگر از سخت گیری کردن به خودتان خسته شده اید. هرکاری بکنید باز آرزو می کیند ای کاش راه دیگری رفته بودم!! بهترین روش این است برای رسیدن به موفقیت هم فعال و هم منفعل بوده و همیشه سرتان را شلوغ نگه دارید.

فال متولدین تیر:

شما مدام در این فکر هستید که فردا روزی بهتر از امروز است  این که شما تفکری مثبت دارید و به آینده امیدوار هستید فوق العاده خوب و عالی است اما به یاد داشته باشید که بیش از حد به این موضوع اعتقاد نداشته باشید زیرا باعث می شود کارهایتان را بخاطر فردایی واهی به تعویق بیندازید.

فال متولدین مرداد:

شما امروز فرصتی برای صحبت کردن دارید و دلتان نمی خواهد این فرصت را از دست بدهید. پس زمانی را صرف فکر کردن روی چیزهایی که مهم هستند و حرفهایی که گفتنشان لزومی ندارد بکنید. اگر در جمعی حضور پیدا کردید که افراد با غیبت کردن و حرفهای بیهوده وقتشان را سپری می کنند، شما با نظرات تند و تیز خود در مورد خود و دیگران قضاوت نکنید. فقط بحث را به آرامی هدایت کرده و بعد به موضوعات مهم تر بپردازید.

فال متولدین شهریور:

لمس کردن زمین سخت و محکم زیر پاهایتان باعث می شود این احساس به شما دست بدهد که این توانایی را دارید از نبود امکانات که برای داشتن یک بنیاد محکم لازم و ضروری است، پریشان شوید، بتوانید از پس کارهایتان برآیید. معمولا، بعضی تغییرات قابل پیش بینی هستند، اما زمانی که زندگی شما ملایم و دارای آرامش است شما بهتر می توانید کارهایتان را انجام داده و از موقعیتی که در پیش رو دارید آگاه شوید.

فال متولدین مهر:

احتمالا شما چشم های خود را به اوج اهداف تان دوخته اید، اما اگر توجه نکنید که پایتان را کجا می گذارید ممکن است بلغزید و بیفتید. شما باید چشم انداز خود را تعیین کنید و آن را به واقعیت تبدیل کنید که آنها باید اینجا و اکنون وجود داشته باشد. اما این می تواند فریبنده باشد اما ممکن است ذهن شما برای آینده بسیار سرگردان باشد و شما مایل نباشید که در لحظه حال باشید. به یاد داشته باشید، چیز اشتباهی در رویاپردازی نیست اما فقط تا زمانیکه هوشیاری خود را به آنچه که در جلو روی شما واقعیت دارد بازگردانید.

فال متولدین آبان:

شما توانایی دنبال کردن چیزهایی که پیش از این شروع کرده اید را دارا هستید و امروزه بیشتر از همیشه به واقعیت نزدیک تر شده اید. شما دارای منبع عظیمی از انرژی هستید که به استقامت و پایداریتان می افزاید. ولی اهداف و مقصد خود را با دقت انتخاب کنید، چراکه عاقلانه نیست برای چیزی که کاملا بی اهمیت است بیخودی تلاش کنید.

فال متولدین آذر:

شما امروز دغدغه زیدی ندارید، اما نمی توانید به راحتی در مورد نگرانی های خود با دیگران صحبت کنید. دلیل این کارتان این است که باوجود تمام مشکلاتی که وجود دارد نمی خواهید مشکل جدیدی به وجود بیاید. با اینحال شما اطلاعات ارزشمندی دارید که باید گفته شوند. فراموش نکنید حرفی که شما می خواهید بزنید نمی تواند ایجاد آشوب و ناآرامی کند، بلکه روش بیان شما ممکن است تاثیر نامناسبی برجا بگذارد. بدون اینکه از کسی خجالت بکشید بدون داشتن هیچ نوع چشم داشتی از احساسات خود حرف بزنید.

فال متولدین دی:

با وجود اینکه امروز سرتان شلوغ است، ولی برایتان خوب است که کمی استراحت کرده و از بودن با دوستانتان لذت ببرید. اگر با همکارانتان شما بیرون بروید و یا اگر بعد از کارتان وقتتان را با چند تا از دوستان بگذرانید، این جو به شما کمک می کند که برای مدتی ذهنتان از فکر کردن به مسائل جدی آزاد باشد اما باید حواستان به حرف هایی که می خواهید بزنید باشد چون صبحت کردن بدون دلیل و از روی غریزه می تواند باعث شود شغلتان را ازدست بدهید. قبل از اینکه هر حرفی بزنید خوب در موردش فکر کنید.

فال متولدین بهمن:

ممکن است امروز مایل باشید که کار را کنار گذاشته و به دنبال کمی لذت و تفریح باشید و بخواهید بخش های هیجان انگیز زندگی را هم تجربه کنید. اما توجه داشته باشید که به خاطر این تاخیر ممکن است وظایف و مسئولیت هایتان سنگین شده و شما را دیرتر به هدف برساند. این می تواند برایتان دلسرد کننده باشد، اما مطمئن باشید که  اوضاع همیشه همینطورباقی نمی ماند. پس بهتر است اول شروع کنید وظایف تان را کامل و با دقت انجام دهید و بعد از آن ؛ مطمئن باشید که زمان کافی برای تفریح و لذت بردن از زندگی  خواهید داشت.

فال متولدین اسفند:

امروز ظاهرا یک فرد بخصوص موی دماغتان شده است! اما او شاید بدین خاطر وارد زندگی تان شده است که نقش یک کاتالیزور دگرگون کننده را ایفا کند! این شخص می تواند بازتاب و منعکس کننده بخشی از وجود شما باشد که شما تا به حال نمی خواستید این بخش را بشناسید. حتی اگر فکر می کردید که می توانید شرایط را ثابت نگه دارید، باید بدانید که تغییرات پویا پیش از این وارد زندگی تان شده اند و تلاش شما بی فایده خواهد بود.