فال امروز جمعه ۲۲ بهمن ۹۵ در سایت بانوان ایرانی :

فال

 

فال متولدین فروردین:

 اگرچه شما فقط می خواهید طرف خوب هر چیزی را ببینید و خوش مشربی خود را حفظ کنید، ولی مسائل مهم تری هم وجود دارند که باید آشکار شوند. شاید دیگران از شما بخواهند خوش بین بوده و حتی آنها را هم دلگرم کنید، اما انتظارات دیگران نباید باعث شود صداقت و درستکاری خود را از دست بدهید. روی هم رفته بخشی از شهرت و خوش نامی شما به این خاطر است که هه چیز را همانطوری که هست عنوان می کنید. یک بار که حقیقت را بگویید، احساس خیلی بهتری پیدا خواهید کرد.

 

فال متولدین اردیبهشت:

شما تبدیل به فردی شده اید که بیرون از گود نشسته است و کشتی گرفتن افراد را با دید بی تفاوت نظاره می کند، حتی اگر کشتی گرفتن نیز بلد نیستید باز هم به داخل گود بروید. زیرا اتفاقات، هیجانات، شوق و ذوق های بسیاری انتظار شما را می کشند. تمام مراحل زندگی تان را از زیر ذره بین بنگرید نه این که با نگاهی سرد و بی تفاوت، زیرا در این صورت در جاده احتیاط لازم را ندارید.

 

فال متولدین خرداد:

زمانی که امروز برای شما تبدیل به روز سختی می شود، ماهی های نشانه شما فقط سخت تر کار خواهند کرد. این واکنش نامشخص ممکن است نتیجه تمایل شما برای رویاپردازی درمورد شغل ایده آلتان باشد، اما آشفته کردن خود با وظایف بیشمار می تواند به ذهنتان کمک کند که خودش را با چیزهای دیگری مجهز کند. حقیقت این است که شما باید تا زمان رسیدن به رضایت کامل راه زیادی را طی کنید.

فال متولدین تیر:

امروز شما می ترسید به چیزهایی که می خواهید نرسید. شما می توانید با حضور پیدا کردن در مکانهای مذهبی یا انجام دادن یک فعالیت اجتماعی دیگر فشاری که نیازهایتان بر شما وارد می کنند را کم کنید. انجام دادن کاری که تأثیری قابل توجه در دیگران داشته باشد باعث می شود شما نسبت به خود احساس بهتری پیدا کنید.

فال متولدین مرداد:

شما از نقش بازی کردن خسته شده اید مخصوصا اینکه نقش کسی را بازی می کنید که از شما خیلی جدی تر است و شما آن را دوست ندارید. اما امروز فرصت این را دارید که اثبات کنید تبدیل به یک آدم جدید و متعالی شده اید. زیاده از حد صادق بودن با دیگران ممکن است این روزها برای شما دردسر آفرین باشد. و الان متوجه شده اید که این تنها راه عاقلانه ایست که دارید. یک راه برای رسیدن به آن هدف این است که خود را در میان مردمی که بانشاط و عاطفی هستند رها کنید. از ته دل خندیدن بهترین درمان برای شماست.

 

فال متولدین شهریور:

خیلی راحت است که روی زندگی دیگران متمرکز شوید اما این کار باعث می شود مسئولیت های مهمی که دارید را نتوانید انجام دهید. ممکن است فقط نیازهای بی اهمیت خود را مد نظر قرار دهید. با وجود اینکه این نوع از اندیشه های اجتماعی می تواند مورد تحسین قرار گیرد، امروز تنها فقط در راه پیشرفت و ترقی شخصی خود قرار گیرید. خوشبختانه، خودخواه بودن می تواند تنها برای دیگران که در پایین مسیر قرار دارند مفید باشد.

 

فال متولدین مهر:

به تازگی دچار مشکلی شده اید که نمی توانید هیچ راه حلی را برای پاسخ  این مسئله پیدا کنید افکار  نادرست و اشتباه بسیاری را در سر می پرورانید، گاهی این افکارتان خطرناک می شود. اما به شما توصیه می کنیم با دلایل منطقی و عقلانی برای حل این مشکل پیش بروید نه با دلایل احساسی. زیرا دلایل  و تصمیماتی که از روی احساسات گرفته شود در آینده شما را پشیمان خواهند کرد.

 

فال متولدین آبان:

امروز شما حتما باید در محل کارتان در برنامه ها و خواسته های خود تغییراتی بدهید، این تغییرات می تواند در زمینه شرایطی باشد که مرز بین موفقیت و شکست شما را تعیین می کنند. گویا یک نفر عمدا و با هدف و برنامه در برنامه ریزی های شما دخالت می کند، اما این دخالت کردن همه جانبه و در همه کارها نیست. فقط نباید فراموش کنید، که مشکلات کوچکی که هم اکنون با آنها روبرو شده اید بازتاب مشکلات بزرگتری هستند که بعداً پیش رو خواهید داشت.

 

فال متولدین آذر:

با اینکه امروز نسبت به زندگی خوش بین هستید، اما می توانید احساس کنید که اتفاقاتی دارد می افتد که نگرانی و اضطراب برای شما ایجاد می کنند. اما به این معنی نیست که شما از تغییر می ترسید و مخالف آن هستید؛ فقط به این خاطر است که دلواپس این هستید که مبادا طرح ها و برنامه هایی که برای خودتان دارید خراب شوند. انرژی تان را صرف این نکنید که با تلاش و کوشش بسیار بخواهید روال زندگی را به همان شیوه قدیمی برگردانید. به جای جنگیدن با تغییر و دگرگونی، با آغوش باز به استقبال شان بروید. منتظر چه هستید؟ از همین حالا شروع کنید!

فال متولدین دی:

امروز اوقات کاملا خوبی در پیش رو دارید حتی زمانیکه در حال کار کردن هستید. ممکن است رییس تان شما را با دقت  زیر نظر بگیرد و همین باعث می شود تمرکز شما بالاتر برود و با وجود اینکه کارهای بسیاری دارید که باید انجام دهید این حالت برای تان خوب است چرا که شما همیشه دوست داشتید به نوعی استعدادها و شایستگی خود را ثابت کنید. از این نترسید که شما باید این بحران را اداره کرده و طبق انتظارات دیگران عمل کنید. این کار باعث می شود اعتماد به نفس شما به دیگران نیز منتقل شود.

 

فال متولدین بهمن:

شما امروز احساس خودمانی بودن می کنید، برای اینکه به یک راه حل منطقی دست یافته اید و می توانید آن را عملی کنید. خوشبختانه حالا شما کاملاً انعطاف پذیر هستید و انتظارات بیش از حد ندارید. حتی اگر آرزوی شما داشتن احساس رضایت کامل نباشد، شما قادر خواهید بود فواید اتفاقاتی که می افتد را ببینید. قبول کردن شرایط و موقعیتهایتان در حال حاضر بدون هیچ تردیدی عملی قابل ستایش است.

 

فال متولدین اسفند:

 امروز شما دقیقاً می دانید که چه می خواهید و هیچ کس نیز قصد ندارد جلوی شما را بگیرد. اما ممکن است با دست کم گرفتن خودتان لذت رسیدن به اهدافتان را  از دست بدهید. همچنین شما مسئولیتهای خیلی زیادی پیش رویتان دارید که مجبورید بهشان رسیدگی کنید. هرچقدر سریعتر به این کارها برسید، زودتر می توانید به کارهای مورد علاقه تان بپردازید.